KS2 CRMMP - klubitus/Sessions2 Calendar Release Mega Mayhem Party 18.12.2005 @ Helsinki

103 posts, 6 pages, 24,780 views

Verano

Posts: 4,649

#41 • • Verano Merituuli

mayah, 17.11.2005 14:12:

Nii, no mä oikeestaan aattelin lähinnä silleen, et mulle siiderii ja pojat sit on selvinpäin *vink*



Vähän tasotusta pojille siis, ettet peittoa niitä ihan kuusnolla.
onni3mk

Posts: 3,973

#42 • • onni3mk Onni on.

mayah, 17.11.2005 14:17:
Aattelin pakkaa messiin mun NKOTB levyt :)



*whaat**nauru* Tätä EI VOI jättää näkemättä!

--
Onni on.

Verano

Posts: 4,649

#43 • • Edited Verano Merituuli

onni3mk, 17.11.2005 14:19:
---
mayah, 17.11.2005 14:17:
Aattelin pakkaa messiin mun NKOTB levyt :)

---


*whaat**nauru* Tätä EI VOI jättää näkemättä!



Aikooks pojat tanssia vai kun Maija soittaa *lmao*

Edittii, eks ketään muuta naurata ajatus Tresistä, anqhista, Pudlista ja Skaista vetämässä poikabändikuvioita Mayahin soittaessa Step by Steppiä?
[pieni]Tai sit mussa vaan on jotain vikaa. [/pieni]
Karski

Posts: 6,049

#44 • • Karski Pomon kätyri

anqqa, 16.11.2005 14:17:
[iso]Tres[/iso]

Tres DJ (is written 7r35 !!) is one of the most popular DJ of the Finland Techno scene!
In the last 10 years he has played techno in a lot of illegal party and Finlands Techno clubs!

In the 1997 he create with some best friends a Staff of Public Relation and Event Management called Inkvisitio and with this he has made a lot of outdoor and indoor partys!

After have play in a big event in Bosnia at club Atlantique, in 2004 he was called by himself to be the resident dj of the Rauta at Club Acapulco near Kamppi that it's one of the most trendy Finlands club for the Hardest Soundz!

In the last year it has played with all the best hard-djs like: Proteus, Dana, PPP, Proteus, Mikco, Neon, Alkemist, Proteus, and many others, including Proteus!!

This summer it has attract a lot of attention at Zurigo to have made people crazy with a special pounding set to the Official Stage "Limmatquai" of the Street Parade, that it has assembled 100000000 of ravers and it is the largest and famous European open-air party!!!

Tres's sound is a combination of Techno, Hardtrance & Hardstyle Very Very Powerfull and this night he wants to give you all the power of Finland Style!!!



Tästä jätkästä kohistaan ympäri eurooppaa,
aika kova veto anqalta saada jannu harvinaiselle
suomenkeikalle!

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

anqqa

Posts: 4,034

#45 • • anqqa tirehtööri

Karski, 17.11.2005 14:43:
Tästä jätkästä kohistaan ympäri eurooppaa,
aika kova veto anqalta saada jannu harvinaiselle
suomenkeikalle!



joo, ku mä mietin minkä toisen staran mä haluisin tänne soittaa ni tää nimi pyöri koko ajan mielessä, pakkohan se oli sitte sinne saada vaikka raideri onki kieltämättä aika hurja.

tälle ku antaa tarpeeks kovat paukut piippuun ni jättää taatusti kaikki kylmäks.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Lost-Soul

Posts: 3,107

#46 • • Lost-Soul los pallos
Köyttäkää puudl ainakin viikkoo aikasemmin kiinni, ettei se karkaa jonnekkin kaukaisille maille!

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Epailija

Posts: 5,636

#47 • • Epailija Physicist, 2nd class.
:D You guys just made my night. Jos vain suinkin pääsen, niin tulen. Pakkohan sinne on edes joku saada, joka on selvin päin.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

LauriA

Posts: 109

#48 • • LauriA Creative
Tää vaikuttaa just niin järkyltä, et vois tulla pitkästä aikaa bileisiin ja juoda itsensä pöydän alle. :)

--
Lauri Ahonen / Digital artist, Designer and Entrepreneur from Helsinki, Finland. / www.lauriahonen.fi

[zuho]

Posts: 238

#49 • • [zuho] Team Jorma
Harvat biot jaksan lukea, mut noi teki poikkeuksen... =D

--
-Juho

Jinx

Posts: 2,615

#50 • • Jinx Superfeminine
Hieno flaikku! *joo* Pitääki tänne tulla. Tuottokin menee ihan oikeaan osoitteeseen

--
Pyllykkä

onni3mk

Posts: 3,973

#52 • • onni3mk Onni on.

Epailija, 18.11.2005 01:55:
Pakkohan sinne on edes joku saada, joka on selvin päin.


Pakkohan sinne on jotkut kaksi saada, jotka ons elvinpäin *vink**nauru*

--
Onni on.

Jone

Posts: 8,258

#54 • • Jone Archibald Haddock

Ana-5000, 22.11.2005 23:33:
NO JOHAN ON HOMOO SAKKIA!



Näissä bileissä säkin voit tulla kaapista, Señorita. *hali*
Juhgu

Posts: 7,921

#56 • • Juhgu Virnistelijä
Noni huhhuh just selvisin himaan tältä reissulta. Täytyy kyllä sanoa että oli tosi hyvät bileet! Harmi kun tanssilattialla piti olla koko ajan yksin, mut ei se oikeestaan meininkii haitannu. Olis ehkä ollu vielä siistimpää jos olis ollu valot ja vaikka musaakin, mut toimi kyl näinki tosi hyvin! Jäi ihan mielettömän ihq fiilis, iso kiitos kaikille tuntemattomille kun olitte paikalla tekemässä tästä illasta ikimuistoisen! Valittamista ei oikeestaa mistää muusta ku juomatarjoilun puutteesta, vähän harmitti ku piti koko illan sit vaan vetää pirii ja sienii ja niitä yksii mömmöi jonka nimee en nyt muista, nii ja se poke oli kans ihan mulkku. Kytätki kai muistaakseni raahas mut jossain vaiheessa putkaan, en oo ihan varma. Mut ei se mitää ku tulin taas sit tosi hyvälle mielelle ku henkilökunta oli niin ystävällistä ja vähän kiva yksityiskohta kun niillä kaikilla oli samanlaiset valkoset takit *plur* Eli oli kyl ehkä parhaat bileet missä oon ikinä ollu, ens vuonna oon ihan saletisti taas niiiiiin täällä!


[pieni]edit: ai hä eiks nää bileet ollutkaan vielä *täh* *ding* ??[/pieni]

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

insejn

Posts: 689

#57 • • insejn

--
*aplodit*

lohikarme

Posts: 1,730

#58 • • lohikarme RitariVittupää
Tänne tullaan *tirsk*

--
Qualis artifex pereo

Kirtar

Posts: 771

#59 • • Kirtar
Toivottavasti ei tuu samanlaiset mayhamit ku furryissä *hikoil*

--
asdaf?

Jone

Posts: 8,258

#60 • • Jone Archibald Haddock

Kirtar, 28.11.2005 18:24:
Toivottavasti ei tuu samanlaiset mayhamit ku furryissä *hikoil*



Tuskinpa ja jos tulee, niin mulla on pamppu ja käsiraudat messissä - BEWARE!

Kalenteria muuten saadaan tosiaan tonne myyntiin. Tämä on ainakin sana tällä hetkellä.