Weeds (tv-sarja)

8 posts, 1 page, 2,578 views

littlebig

Posts: 753

#1 • • littlebig aaat-chi kung
nyt kun aloitettu keskustelut hyvistä tv-sarjoista joita ei vielä suomen televisiossa näy niin katsomisen arvoinen on sellainen kuin Weeds
story: jenkki kotiäiti menettää miehensä ja samalla tulonsa ja laajentaa jo olemassa olevaa kukkakauppaansa pysyäkseen korkealla elintasolla kahden lapsen kera
sarjaan on viljelty hyvä määrä vitsejä jotka toimivat englanniksi eli korvat hörölle ja keskittymään

--
straight ______

gay ^______^

Philly

Posts: 506

#2 • • Philly AIM HIGH!
Weeds:iä ei kuvattu kuin alunperin sovitut 10 jaksoa ja jatkoa sarjalle ei taida olla enää luvassa :(
littlebig

Posts: 753

#3 • • littlebig aaat-chi kung
ilmankos sitä ei löydy enempää, ollaan nyt jaksossa 5...
jenkkisivuille ei päässy mut googlen cachesta sai ihan hyvän sivun nähtäväks, siin ei lukenu mitään lopettamisesta
höh, aina hyvä loppuu liian aikasin

--
straight ______

gay ^______^

Philly

Posts: 506

#4 • • Philly AIM HIGH!
Taisi sarja olla hieman liian "avointa" jenkki-yleisölle tai osui muuten vaan arkaan paikkaan päättäjille. Jos en väärin muista niin sarjaa on kirjoitettu yhden tuotantokauden verran, mutta showtime päätti olla tilaamatta uusia jaksoja noiden kymmenen jo tilatun ja esitetyn jakson lisäksi.
Tronic

Posts: 287

#5 • • Tronic
Weeds näkyy Suomessa Canal+:lla. Uudet jaksot perjantaisin klo 23.00. Seuraavaksi taitaa olla vuorossa 7. jakso. Itse olen pitänyt tähän mennessä näkemästäni, eli harmi jos tämäkin hyvä sarja loppuu jo kymmennen osan jälkeen.
littlebig

Posts: 753

#6 • • littlebig aaat-chi kung
hehkutin liian aikasin, sarjan loppujaksot vähän lössähti...

--
straight ______

gay ^______^

Vexe

Posts: 1,016

#7 • • Vexe
Itse katoin sarjan kun kaveri kehu sarjaa hyväksi. Pidin sarjasta siksi, että periaatteessa vakavasta asiasta oli saatu hyvin kevyt komedia.
Vice

Posts: 182

#8 • • Vice Känniääliö

Philly, 16.11.2005 09:45:
Weeds:iä ei kuvattu kuin alunperin sovitut 10 jaksoa ja jatkoa sarjalle ei taida olla enää luvassa :(



No voi dääämn! *grr* Kuului niihin sarjoihin joita tuli seurattua aika innolla.. + Mary-Louise Parker oli aika HOT *blush**kuolaa*

--
We are the Borg. Resistance is futile. Your culture will adapt to service ours. We will add your biological and technological distinctiveness to our own.