Mun (siis ei mun) paras C-kasetti monotrakkisetti oli mun amisnissanin mankassa sisällä 5 vuotta, helteellä ja pakkasella. Sen epäkeskosti pyörivää meininkiä kuunnellessa oli musiikkinautinto parhaimmillaan.
Nykyään on tapana samantien laittaa CD:t koneelle MP3-muotoon ja siitä sitten siirtää kannettavaan soittimeen (Creative Zen Sleek - suosittelen lämpimästi ).
Toisinaan tulee kuunneltua ihan paljaita CD:tä, jos CD-soitin ja mikseri eivät satu olemaan laatikoissaan pakattuna.
Kyl se kotona tietokoneelta tulee.. sit jos oon ulkona tai jossain, niin autossa (en liiku melkein ollenkaan muulla, oon laiska). On siin muuten ohikulkijoilla ihmettelemist jos kuuntelee jotain mikä on yli 185bpm.. tulee vähä outoi katseita..
Tiattaria tulee kyl kotona käytettyä sellaisena viihdekeskuksena, vaikkakin muuten pidän tätä laitetta ihan työkaluna. Eli niin mp3:set kuin cd:tkin tulee kuunneltua pitkälti tiattarilla, jossa on toi ikivanha vahvistin kiinni. Liikkeellä ollessa on md-soitin toiminut uskollisena kumppanina jo kohta 5 vuotta.
Niin joo ja kesäduunissa tuli kuunneltua kännykällä radiota joka päivä.