Lost (tv-sarja)

490 posts, 25 pages, 153,041 views

Takyon

#341 • • Takyon Möwkö
Tätä on kyllä niin perseestä seurata noiden jenkkien tahdilla. Ensimmäinen kausi koukutti ihan täysillä mukaansa ja aina vaan piti katsoa "vielä yks jakso" mutta sitten kun joutui alkaa odottelemaan viikon (välillä jopa kaksi tai kolme viikkoa) uutta jaksoa niin mielenkiinto on tippunut aika reippaasti ja vanhat tapahtumat ehtii jo tipahtaa mielestä. Onneksi muutamat viimeisimmät jaksot ovat olleet aika tapahtumarikkaita.

Esim tämä viimeisin (2x22), olin aivan pihalla aluksi näistä "13 days ago" kohtauksista tyyliin että lähtikös se Michael jo uudestaan yksin vaeltelee sen jälkeen kun tuli takasin vai hä ja vasta puolessavälissä jaksoa aloin hahmottamaan missä mennään

Voipi olla että tuota ensi viikon jaksoa en halua nähdä ennenkuin pari ensimmäistä jaksoa kolmannelta kaudelta on näytetty, ihan vain muistelen kuinka pahasi ykköskauden loppu koukutti ;)

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

#342 • • ville olen oikeasti ujo
Onko ensi jakso viimeinen tokasta kaudesta?

Koko toka kausi katsomatta, heti kun kaikki on tulleet alan noita katsomaan. Sitten taas vuoden tauko :)
typ0

#343 • • typ0 syntax error

ville, 21.5.2006 13:16:

Koko toka kausi katsomatta, heti kun kaikki on tulleet alan noita katsomaan. Sitten taas vuoden tauko :)

seuraava jakso on 23&24 yhessä eli tulee piiitkä jakso, joka toimii kakkos tuotantokauden grandefinaalina.
siitä millon kolmas tuontantokausi alkaa en osaa sanoa..toivottavasti pian ^^

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

liikkuva muna

#344 • • liikkuva muna an egg on the move

typ0, 21.5.2006 14:34:
---

---

seuraava jakso on 23&24 yhessä eli tulee piiitkä jakso, joka toimii kakkos tuotantokauden grandefinaalina.

Syksyllä 2006 jatkuu samoin kun Prison Break.

Mun mielestä Lost ois saanu jäädä kahteen kauteen, turhaan pitkittää tota stooria. Alkaa muistuttaa salattuja elämiä.
T3k

#345 • • T3k semmonen

alek száhala, 26.5.2006 10:17:
---
---

---

---

Mun mielestä Lost ois saanu jäädä kahteen kauteen, turhaan pitkittää tota stooria. Alkaa muistuttaa salattuja elämiä.

äääh, kyl hyvää sarjaa jaksaa enemmänkin katsoa.
ja 23&24 jaksot kyl aukais aika paljon uutta odotettavaa ja katsottavaa vaikka 2:lle tuotantokaudelle vielä.
mutta toki, enough is enough...
eiköhän sarjan tekijät ja fanit ala huomaamaan koska alkaa oleen tarpeeksi.
Itse kyllä odotan jo 3:s seasonia kuin kuuta nousevaa *nauru*
liikkuva muna

#346 • • liikkuva muna an egg on the move

T3k, 26.5.2006 10:22:
---
---
---

---

---

---

äääh, kyl hyvää sarjaa jaksaa enemmänkin katsoa.
ja 23&24 jaksot kyl aukais aika paljon uutta odotettavaa ja katsottavaa vaikka 2:lle tuotantokaudelle vielä.
mutta toki, enough is enough...
eiköhän sarjan tekijät ja fanit ala huomaamaan koska alkaa oleen tarpeeksi.
Itse kyllä odotan jo 3:s seasonia kuin kuuta nousevaa *nauru*

Joo kyllä mäkin sen aion katsoa, ei se siitä oo kiinni *nauru* Pelkään vaan että taso tippuu ja menee samanlaiseks hutuks niinkun moni muu sarja (ja leffat) venyessään.
roberto

#347 • • roberto
Ähh en jaksa venaa sitä 3 seasonii... *koukussa* *hih*
-P

#348 • • -P

alek száhala,

kyl toi imo. lopultaan muistuttaa twin peaksiä snadisti :) et ihan jees vaan et kolmas kausi tulee :)

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

typ0

#349 • • Edited typ0 syntax error

Syksyllä 2006 jatkuu.

heh meinasin kirjottaa et oot vääräs =D mut sit tarkistin tilanteen...

tv.comista
löytyy tällasta mut on väärää tietoa, sen mukaan sarja jatkuu normaalisti eli ens keskiviikkona ois tulos uus jakso.. MUT

lostin viralliset sivut ABC:lla
kertoo muuta Next Episode: Wednesday, May 31, 9/8c

S02E01 "Man of Science, Man of Faith"
PLOT One of the castaways is chosen to descend into the mysterious hatch, and Shannon stumbles upon a shockingly familiar face in the jungle.
nämä siis abc:n sivuilta.

--

phanatic

#350 • • phanatic

typ0, 28.5.2006 17:12:
---
lostin viralliset sivut ABC:lla
kertoo muuta Next Episode: Wednesday, May 31, 9/8c

S03E01 "Man of Science, Man of Faith"
PLOT One of the castaways is chosen to descend into the mysterious hatch, and Shannon stumbles upon a shockingly familiar face in the jungle.
nämä siis abc:n sivuilta.

Niin siis toihan on uusintajakso tän kauden alusta, kuten jakson nimestä ja kuvauksesta voi päätellä. Eikä abc:n sivulla väitetäkään kyseessä olevan kolmoskauden avausjakso, vaan kakkoskauden.
typ0

#351 • • typ0 syntax error

phanatic, 28.5.2006 17:17:
Niin siis toihan on uusintajakso tän kauden alusta, kuten jakson nimestä ja kuvauksesta voi päätellä. Eikä abc:n sivulla väitetäkään kyseessä olevan kolmoskauden avausjakso, vaan kakkoskauden.

joo totta.

--

Jago

#352 • • Jago un-trained monkee
mä tykkään tästä, mutta niiden olis pitänyt jättää yliluonnolline shaisse pois. onneksi nyt sitä dinosaurusta ei oo tullut popsimaan ketään. frenchiestä olisi kiva tietää lisää. jotain bioo tai vastaavaa, kun missasin ne jaksot missä se ekaa kertaa oli

oon jääny tavallaan koukkuu, mutta toi tulee semmoseen aikaan ja semmosena päivänä kun ei hirveesti tekis mieli kattoo töllöö

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

sapeli

#353 • • Edited sapeli jokukukamikä?

Jago, 28.5.2006 18:00:
onneksi nyt sitä dinosaurusta ei oo tullut popsimaan ketään.

*nauru* No eipähän tarvia tuotakaan sarjaa katsoa kun kaikki salat tulee jo julki *vink*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jago

#354 • • Jago un-trained monkee

sapeli, 28.5.2006 18:33:
---
onneksi nyt sitä dinosaurusta ei oo tullut popsimaan ketään.

---

*nauru* No eipähän tarvia tuotakaan sarjaa katsoa kun kaikki salat tulee jo julki *vink*

no eihän se oo mikään salaisuus. se on jo ollut siinä aikasemmin. ne väittää etät se ei oo dinosaurus, mutta dinoks mä sitä sanon, kun sarjan alkaessa tuli semmonen jurassicpark fiilis tästä.

munmielesät olis ollu ehkä mielenkiintoisempaa vaan tehä minisarja noitten elämäst jne. ei siinä oo mitään ideaa että tehään kolmatta tuotantokautta. toi menee vähän epäaidoksi. toivottavasti ne ainakin tappaa henkilöhahmot jos ne lähtee sarjasta, eikä vaan viaha näyttelijää niinkuin kaunareissa(moneskohan bbritget siellä on menossa*hohhoijaa*)

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

iam

#355 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space

mä tykkään tästä, mutta niiden olis pitänyt jättää yliluonnolline shaisse pois.

Niin, sitähän ei tiedä onko kyse mistään yliluonnollisesta. Tällä hetkellä näyttää siltä ettei kyse ole mistään sellaisesta *hymy*
liikkuva muna

#357 • • liikkuva muna an egg on the move
Ärsyttää kun ei selvinny vielä mikä sen mustan "älykkään" savun pointti oli. *grr*
-P

#358 • • -P
mitäköhän sitä nyt kesällä sit kattois kun joutuu odottelee kolmatta kautta syksylle asti :|

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Samu81

#359 • • Samu81 kokolihaa
Yhä enempi tyytyväinen ettei tätä ole tullut telkusta seurattua, aika puuduttavaa ois ventata tällästä 48 jaksoa / 2 kautta.

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

#360 • • ville olen oikeasti ujo
no niin, ekat 16 jaksoa tokasta kaudesta koneella, kohta imutukseen loput. Sen jälkeen intensiivinen 2vko putki lostia ja jälleen vuoden odotus :)