Ja olit jossain kohtaa kysynyt, että mitä hohtoa on ladata netistä sarjat, niin mulla kyse on niinkin yksinkertaisesta jutusta, kun että en omista telkkaria, en edes halua omistaa, mutta joitain ohjelmia tykkään seurata, joten vaikkapa lostin tai veronica mars sarjan jaksojen katsominen on mulle sama kuin leffojenkin. Leffat tykkään vuokrata, mutta noita sarjoja ei vuokraamaan pysty, joten lataan netistä.
Dementation, 6.4.2006 23:44:
Ja olit jossain kohtaa kysynyt, että mitä hohtoa on ladata netistä sarjat, niin mulla kyse on niinkin yksinkertaisesta jutusta, kun että en omista telkkaria, en edes halua omistaa, mutta joitain ohjelmia tykkään seurata.
Toi on mun mielestä ihan ymmärrettävä peruste. Sitä mä en edelleenkään ymmärrä, että siitä tehdään hehkuttamisen arvoinen asia että on nähnyt jo paljon enemmän jaksoja kuin telkkarista sarjaa seuraavat. Hemmetti, en mäkään nyt niin jälkeenjäänyt ole etten halutessani voisi hakea noita netistä.
Erityinen piikki lihassa ovat juonen kulkua tahallaan spoilaavat ihmiset. Tälläkin hetkellä Nelosen Lost-sivuilla joku reikäpää yrittää vahvasti kertoilla asioita, joita en halua vielä tietää vaan kokea ne ihan itse myöhemmin sarjan seuraamisen myötä.
Jone, 6.4.2006 23:50:
Erityinen piikki lihassa ovat juonen kulkua tahallaan spoilaavat ihmiset. Tälläkin hetkellä Nelosen Lost-sivuilla joku reikäpää yrittää vahvasti kertoilla asioita, joita en halua vielä tietää vaan kokea ne ihan itse myöhemmin sarjan seuraamisen myötä.
Huomasin saman kun kävin nelosen lost sivulla tänään kääntymässä, mullehan tieto oli vanhaa, mutta siellä kävijöille tuskin ja isoon ääneen joku täytti sitä sanomajuttua viesteillä joissa oli oikeita tulevia tapahtumia ja myös täysin tuulesta temmattuja. Että jos joku niitä sattu lukemaan, niin ei pelkoa, osa siitä oli täysin puuta heinää, eli jännitys jatkukoon.
Ja jos joku saa suunnatonta tyydytystä siitä, että kehuskelee katsoneensa niin ja niin paljon jotain sarjaa, niin suotakoon se onni hänelle. On mulle jo muutamakin tyyppi kertonut katsoneensa jo kolme tuotantokautta lostia... Hieman olen naurahdellut.
Mä tykkään katsoa Lostia ja muitakin sarjoja sillon kun on sopiva hetki ja niin monta jaksoa kuin jaksaa, ilman mainoksia. Televisio lähtisi varmaan heti poistoon jos saisi hankittua videotykin. Leffojen ja laatusarjojen ollessa lähes ainoa mitä katsoo, ei varmaan kaipaisi töllöä kauheasti.
sxx, 7.4.2006 00:10:
Mä tykkään katsoa Lostia ja muitakin sarjoja sillon kun on sopiva hetki ja niin monta jaksoa kuin jaksaa, ilman mainoksia. Televisio lähtisi varmaan heti poistoon jos saisi hankittua videotykin. Leffojen ja laatusarjojen ollessa lähes ainoa mitä katsoo, ei varmaan kaipaisi töllöä kauheasti.
En oo kertaakaan katunu sitä että myin mun telkkarin kun muutin omaan kämppään.
mä en kyllä jaksais seurata tota (tai mitään) sarjaa kerran viikossa... ainakin toi 2 kausi on sen verran jännä et pakko kattoa aina useampi kerralla.. ikävä kyllä kohta on katottu kaikki ilmestyneet jaksot ja pakko venailla sitten viikko aina uutta.
tuli sitten tänäänkin katottua 6 jaksoa :D *noLife*
lostin kakkoskausi on kyllä ainakin omasta mielestä parempi kuin eka. toki ekakin on ihan hyvä. dvdplazalla muistaakseni kuitenkin ihmetellään sarjan tuottajien aika suoria kommentteja sarjan suhteen, että moniin asioihin/arvoituksiin ei edes aiota antaa mitään vastausta, numeroilla ei ole mitään syvempää merkitystä, sarja jatkuu niin kauan kuin ABC (tms.) niin haluaa, jne.
Aika vaihtelevaa on ollu mun mielestä. Ekan kauden katoin putkeen, harvinaisen addiktoivaa tavaraa. Vähän ehkä pitkitetyssä muodossa tosin. Tokan kauden loppupää taas on menny aika tylsäks. Pitää nyt toivoo että tänään tuleva jakso ois hyvä.
alek száhala, 17.5.2006 17:59:
Aika vaihtelevaa on ollu mun mielestä. Ekan kauden katoin putkeen, harvinaisen addiktoivaa tavaraa. Vähän ehkä pitkitetyssä muodossa tosin. Tokan kauden loppupää taas on menny aika tylsäks. Pitää nyt toivoo että tänään tuleva jakso ois hyvä.
Mitäh? :D Jaksot 20 ja 21 olivat mielestäsi tylsiä?
toma, 17.5.2006 18:01:
--- alek száhala, 17.5.2006 17:59:
---
Mitäh? :D Jaksot 20 ja 21 olivat mielestäsi tylsiä?
En tiedä teistä mut mä ainaki hikoilin verta*hikoil*
eka kausi tuli katottua lähes putkeen ja se oli addiktoivaa. Jotain paskoja jaksoja oli välissä ja välillä tuli ihmeteltyä että mites tää nyt näin jumittui. tokaa kautta tullu seurattua pätkissä, niin ei tunnu lähellekään niin hyvältä kuin eka kausi. Noi 20-21 oli kyllä kutkuttavat jaksot. Ois vaan pitäny tokan kauden kans tehä silleen, et kerää sopiviin nippuihin jaksot ja kattoo enemmän kerralla. Kakkoskautta on kyllä pitkitetty ihan älyttömästi ja jossain vaiheessa ärsyttäny ihan älyttömästi kaiken kutominen yhteen ja silti langanpäät jää sojottamaan ompeleesta pahemmin kuin meikäläisen ala-asteen kässäntöistä. Viimeset jaksot lienee melko hektisiä, ellei sarja pääty jotenkin tyhmästi (vai joko ne on päättäny kolmannesta kaudesta?)
Joo kakkoskauden puoliväli oli tosi puuduttavaa, mutta nyt nää loppupään jaksot on ollu taas niin herkkua että joutuu antamaan anteeksi Ensi viikolla taitaa tulla sitten se viimeinen?
sxx, 18.5.2006 15:18:
Joo kakkoskauden puoliväli oli tosi puuduttavaa, mutta nyt nää loppupään jaksot on ollu taas niin herkkua että joutuu antamaan anteeksi
meinasin kirjotella ihan samaa..
nää viimeset muutamat jaksot tosiaan ollu kohtuu jees.. mut puolen välin kohdilla oli kans että "miks mä tätä ees katon"