Lost (tv-sarja)

490 posts, 25 pages, 152,916 views

Amma

#241 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Paljastettiinko eilen Jinin ja Sunin salaisuus? Mikä se mahtoi olla?

--
*etsiskel*

#242 • • Edited Annakins Guest
Mä oon nyt tsiigannu kaikki ilmestyneet jaksot ja onhan toi hyvä. Mutta mutta, kakkoskausi alkaa jo tuntua vähän blaahilta, tai siis tavallaan ärsyttää katsoa 25 jaksoa joista 5 vie sitä oikeaa juonta eteenpäin ja ehkä vastaakin joihinkin kysymyksiin niinku esim. siihen et miks Walt on niin spessu ja ketä ne "toiset" on jne jne. Ja kuka vittu oli Ethan?? 1. kausi oli imho kyllä paljon pelottavampi ku mitä 2. on ollu tähän asti.

Mä kyllä oikeestaan toivon, että Lost loppuis 2. kauteen, koska nyt jo tosiaan tuntuu et ideat alkaa palaa pahasti loppuun... Mutta enpä malta olla katsomatta.

PS. Tää spoiler-teksti on ihan loistava!
Sallakat

#243 • • Sallakat jungle, baby !
onhan tää nyt ollut ihan ok tää 1.tuotantokausi. jotenkin vaan tuntuu että 25 jaksoon mennessä jotain ois jo pitänyt alkaa selviämään eikä vain koko ajan tulla lisää kysymyksiä.
Tossa pitäis alkaa kohta katsomaan 2. kautta. Vähän muakin epäilyttää miten pitkällä 2.kautta tää idea voi kantaa hedelmää.

Meneehän tää lostin tsiikaus sillä aikaa kun odottelee 4400..
Hyzenthlay

#244 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
voi vitun vittu... olin niin alkamas seuraamaan tätä sarjaa mut oon joka torstai iltavuorossa ja siis kymmeneltä vasta kotona *igor* konekin on niin paska, että turha haaveilla hakevansa tähän mitään...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Waakku

#245 • • Waakku

Hyzenthlay, 13.2.2006 10:22:
voi vitun vittu... olin niin alkamas seuraamaan tätä sarjaa mut oon joka torstai iltavuorossa ja siis kymmeneltä vasta kotona *igor* konekin on niin paska, että turha haaveilla hakevansa tähän mitään...

Miksi et osta sitä DVD:llä? *täh*

--
- ? -

Hyzenthlay

#246 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
ai se on olemas sellasenakin.. *hymy*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

QSR

#247 • • QSR - remember to enjoy every day of your life -
Kyllä törkeän addiktiivinen sarja! kun ei vuoden alusta lähtien ole ollut tv:tä ja sain kaverilta lainaan ekan tuotantokauden, meni kaks viikkoa ja olin kattonu ne. *hihu*
Se että siinä on onnistuttu keventämään eri ihmisten taustoilla joita sitten kerrotaan vähitellen, on mielestäni parasta ja se ettei näyttelijät oo entuudestaan tuttuja eikä huonojakaan. suosittelen!

--
"Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla."

James Russell Lowell

phanatic

#248 • • phanatic

QSR, 13.2.2006 20:24:
se ettei näyttelijät oo entuudestaan tuttuja

Onhan tossa näyttelijöitä Viiden jutusta, LOTR-trilogiasta, Millenniumista muutamia mainitakseni :)
noena

#250 • • noena first breath after coma
Moi olen ena ja olen lost-addiktoitunnut. vois kattoo taas lisää *plur*

--
TwistedLife™ Amusement Park

liikkuva muna

#251 • • liikkuva muna an egg on the move

Waakku, 13.2.2006 10:37:
---
Hyzenthlay, 13.2.2006 10:22:

---

Miksi et osta sitä DVD:llä? *täh*

Videot on kova sana. Mulle ainakin ihan pakollinen. Jäis muuten puolet ohjelmista kattomatta.
QSR

#252 • • QSR - remember to enjoy every day of your life -

phanatic, 13.2.2006 20:32:
---
QSR, 13.2.2006 20:24:
se ettei näyttelijät oo entuudestaan tuttuja

---

Onhan tossa näyttelijöitä Viiden jutusta, LOTR-trilogiasta, Millenniumista muutamia mainitakseni :)

oikeessa olet, toki siellä on siis "tuttuja" näyttelijöitä, unohdin sanoa että tarkoitin ns. häiritsevän kuuluisia näyttelijöitä, siis niitä joista on aina juttua iltalehtien glamoureissa, seiskan kohupalstoilla ja viihdeohjelmien juoruissa. *joo*

--
"Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla."

James Russell Lowell

ezzy

#253 • • Edited ezzy Droid-pappa

QSR, 13.2.2006 23:12:
---

oikeessa olet, toki siellä on siis "tuttuja" näyttelijöitä, unohdin sanoa että tarkoitin ns. häiritsevän kuuluisia näyttelijöitä, siis niitä joista on aina juttua iltalehtien glamoureissa, seiskan kohupalstoilla ja viihdeohjelmien juoruissa. *joo*

Vielä...
T0mbstone

#254 • • T0mbstone The Process.

Babylon 5:sta tai OZ:ia unohtamatta... ;)

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

iam

#256 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space

Olis tosiaan mennyt fiilikset jos vaikka Lostin Jack olisikin ollut Teho-Osaston Carter *nauru*
Gnizhak

#257 • • Gnizhak iku

sxx, 13.2.2006 23:53:
---
---

Olis tosiaan mennyt fiilikset jos vaikka Lostin Jack olisikin ollut Teho-Osaston Carter *nauru*

Ai susta ei oo häiritsevää se et se on Viiden jutun Charlie?
tai että Lostin Charlie on se rasittavin hobitti...

--
Don't Just Stand There

Waakku

#258 • • Waakku

T0mbstone, 13.2.2006 23:21:
---

---

Babylon 5:sta tai OZ:ia unohtamatta... ;)

Niin ja Aliaksesta ja C.S.I New Yorkista.
No torstai aamulla tulee taas S02E14 täällä oon jo ihan täpinöissä *aplodit* ellei ne nyt taas esitä jotain vanhaa jaksoa siihen tilalle *grr*

Niissä DVD:ssä on kyllä hauskoja extroja, esim roolituksista, ketä suunniteltiin alunperin kenenkin rooliin. Charlien piti olla Sawyer ja Sun:n Kate *nauru*

--
- ? -

phanatic

#259 • • phanatic

Waakku, 14.2.2006 05:55:
---
No torstai aamulla tulee taas S02E14 täällä oon jo ihan täpinöissä *aplodit* ellei ne nyt taas esitä jotain vanhaa jaksoa siihen tilalle *grr*

Uusi jakso on tulossa. Netistä löytyy kyllä episode guideja niin ei tarvitse elää epävarmuudessa.