Lost (tv-sarja)

490 posts, 25 pages, 152,559 views

liikkuva muna

#201 • • Edited liikkuva muna an egg on the move

ezzy, 27.1.2006 17:44:
---
alek száhala, 27.1.2006 17:27:
---

Tais muuten se arabi kusettaa siinä kun sano nimekseen Sayyid (vaikka oli tekstitetty Sayid), tarkottaa herraa tai lordia. *hih* Vähän kun Greystokessa (tjsp. tarzanleffassa) hottentoteille opetettiin että valkosten nimi on master.

---

imdb.com:

Naveen Andrews .... Sayid Jarrah (2004-)

No mä luotan siihen, että tossa sarjan käsiksessä oli typo aina ton nimen kohdalla ja se kusetti niitä. Saan mielihyvää siitä kun länkkärit sanoo arabeja herroiks.
domi

#202 • • Edited domi Työn sankari.
Katoin tos neljä jaksoo sarjasta, ja henkilökohtasesti en pitänyt sarjasta. Mielestäni siihen pystyy eläytymään liikaa tahtomattaan ja se vaikuttaa psyykkiseen puoleen sen verran, että uniakin tuli nähtyä *nauru*. Enempää en aio katsoa...ainakaan yksin *lmao*

(tai sit mä oon vain aineissa)
Jutu

#203 • • Jutu Blondi

domi, 29.1.2006 16:23:
Katoin tos neljä jaksoo sarjasta, ja henkilökohtasesti en pitänyt sarjasta. Mielestäni siihen pystyy eläytymään liikaa tahtomattaan ja se vaikuttaa psyykkiseen puoleen sen verran, että uniakin tuli nähtyä *nauru*. Enempää en aio katsoa...ainakaan yksin *lmao*

Tai sitten sä oot vaan niin vässykkä :D

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

domi

#204 • • domi Työn sankari.

Jutu, 29.1.2006 16:25:
---

---

Tai sitten sä oot vaan niin vässykkä :D

Could be, mistäs sitä ikinä tietää *vink*
typ0

#205 • • typ0 syntax error

hali <3
sie voit tulla meille kattoo sitä aina ku haluat =) me katotaan päivin kans iha koukus ^^

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

:D

#206 • • :D
Olipahan tylsä alku. Nukahdin kesken jopa. Ei ainakaan mua vakuuttanut
sarjan ylivoimaisuus. Ehkä katsoo viel pari jaksoa, jos vaikka se snadisti
paremmaksi muuttuis. Peruskuraa näin ensivaikutelma.
mahert

#208 • • mahert
Hei jäbikät kertokaa mistä saa ladattua ilmaseks ton lost ekan tuotantokauden???? ja tietenkin suomalaisilla teksteillä!
akir0

#209 • • akir0 idleRPG champion 2009

mahert, 30.1.2006 18:17:
Hei jäbikät kertokaa mistä saa ladattua ilmaseks ton lost ekan tuotantokauden???? ja tietenkin suomalaisilla teksteillä!

Ei taida olla ihan korrektia kertoa täällä miten tuonkin saa hankittua.
domi

#210 • • domi Työn sankari.

Internetistä kuten kaikki muukin....mm. tissit...*kuolaa*
iam

#211 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space

akir0, 30.1.2006 19:28:
---

---

Paitsi jos opastaa Free Record Shoppiin :) Tosin ne tais loppua jo perjantaina..
Takyon

#212 • • Edited Takyon Möwkö
Jooh, ei todellakaan kannata lannistua jos ensimmäinen (tai muutamat ensimmäiset) jakso(t) ei vielä innosta. Homma lähtee aika reippaasti käsistä ja koukutus on ihan varma.. Ainakin mun kohdalla :P

Niin ja siis tääkin on tuijottanu tässä neljän päivän aikana ensimmäiset 14 jaksoa, eli siis niin nopeasti kuin vaan suinkin on netistä valunut. (Vielä joutuis puolisentuntia odottamaan seuraavaa)

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

akir0

#213 • • akir0 idleRPG champion 2009

sxx, 30.1.2006 19:33:
---
---

---

---

Paitsi jos opastaa Free Record Shoppiin :) Tosin ne tais loppua jo perjantaina..

Meinaat, että jos opastan menemään Free Record Shoppiin ja varastamaan ton ni se olis korrektia :) En mä sieltä ainakaan muuten mitään ilmaiseksi saa :)
Viltsu

#214 • • Viltsu noname
LOST addiction vielä vaiheessa :p

Drugs on "TV" -top 2 tällä hetkellä

Weeds & Green Wing *piis*

..jälkimmäinen tosin tullut jo Suomessa ulos mutta ihmeellisesti onnistuin missaamaan sen, vaimon suostuttelemana imin netistä, on kyl parhaiten iskevää brittihuumoria tähän asti..

http://www.bbcamerica.com/genre/comedy_games/green_wing/green_wing.jsp
http://www.tv.com/weeds/show/28829/summary.html

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

iam

#215 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space

akir0, 30.1.2006 19:37:
---
sxx, 30.1.2006 19:33:
---
---

---

---

---

Meinaat, että jos opastan menemään Free Record Shoppiin ja varastamaan ton ni se olis korrektia :) En mä sieltä ainakaan muuten mitään ilmaiseksi saa :)

Aijoo, ilmaiseksi. Luin huonosti :)
baty

#216 • • baty TranceConnection
Lostiin jäi kyllä aika helposti koukkuun, mutta enemmän jäin koukkuun prison breakkiin *sydän*
roberto

#217 • • roberto
Siis ihan hullun addiktoiva sarja! *justjoo* Eilen yöllä kelasin kattoo yhen jakson ni katoinki sit 7 *lmao* Sit heti aamusta katoin 4 ja koht lisää *kuolaa**nauru* Pitäs ehkä vähän rajottaa *ding*
placiq

#218 • • placiq Jorkki

baty, 30.1.2006 20:53:
Lostiin jäi kyllä aika helposti koukkuun, mutta enemmän jäin koukkuun prison breakkiin *sydän*

Jep. Prison Break on ehkä koukuttavin ja yks parhaista sarjoista, mihin oon törmänny. Tais tulla katottua kaikki ilmestyneet jaksot parissa päivässä (olikohan niitä nyt 13?).
Uusia jaksoja odotellessa *sydän*

Tosin ei sille Lost (tai Battlestar Galactica) paljoo häviä *hymy*
baty

#219 • • baty TranceConnection

placiq, 31.1.2006 20:02:
---
baty, 30.1.2006 20:53:

---

Jep. Prison Break on ehkä koukuttavin ja yks parhaista sarjoista, mihin oon törmänny. Tais tulla katottua kaikki ilmestyneet jaksot parissa päivässä (olikohan niitä nyt 13?).
Uusia jaksoja odotellessa *sydän*

itsekkin tuli katottua ne parissa päivässä läpi ja nyt harmittaa kun 14jakso ilmestyy vasta noin kuukauden päästä :(
Optik

#220 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Hmh.. oiskohan tää nyt sitte se seuraava sarja, mille uhrais kaistanleveyttä.. *ding*

Ai niin.. Rome on kyl must sarja.. katsonu jo kaikki 12 jaksoo *hih*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.