Lost (tv-sarja)

490 posts, 25 pages, 152,984 views

AndyE

#181 • • AndyE

Kolera, 27.1.2006 09:32:
---
Timce, 27.1.2006 09:29:
Mä en tiedä mikä siellä metsässä ryski, mutta sen olis paree olla jotain uskottavampaa, kuin kahdeksanlonkeroinen tissi-hirviö, tai Jura-kaudelta eksynyt hirmulisko, tai kaikki hypetys ja siihen lankeaminen on ollut turhaa. :/

---

se on haaksirikkoutuneiden alitajunnasta karannut tappajaplankton.

aijai, nyt tuli paha spoileri *dissaa*

ku sehän on oikeesti vähän tollanen

--
It's not about the size of the dog in the
fight, it's about the size of the fight
in the dog.

diorite

#182 • • diorite 180+

De Souza, 27.1.2006 01:19:
---
diorite, 27.1.2006 00:33:
---
sxx:
Nyt on menossa S2E12 ja paranee vaan jakso jaksolta.

---

Tää oli mun mielestä aika turha jakso. Ei oikeen mitään erikoista tapahtunu tai selvinny...

---

yleensä avausjaksot ovat vähän mitäänsanomattomia, mutta uskon kyllä, että hyvä tästä vielä tulee!

Juuh, tarkoitin kylläkin tuota s2e12 jaksoa *nauru* Hyvää on kyllä tulossa, ainakin itse tykkäsin kovasti.

--
Kuka? Minäkö?

TonySt

#183 • • TonySt mediamoguli
Jiihaa...!

Lost teki Nelosen ennätyksen

Lostin avausjaksoa seurasi torstaina 733 000 katsojaa, mikä on Nelosen historian korkein katsojamäärä ulkomaiselle sarjalle.

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

LoFi

#184 • • LoFi

TonySt, 27.1.2006 10:34:
Jiihaa...!

Lostin avausjaksoa seurasi torstaina 733 000 katsojaa, mikä on Nelosen historian korkein katsojamäärä ulkomaiselle sarjalle.

...ja sitten katsojaluku tipahtaa puoleen seuraavaan jaksoon mennessä. Malttamattomat uudet fanit kun ovat siihen mennessä kerenneet hakemaan netistä koko ekan tuotantokauden...
Wert

#185 • • Wert Varapalkkaliukuja

LoFi, 27.1.2006 10:56:
---
Jiihaa...!

---

...ja sitten katsojaluku tipahtaa puoleen seuraavaan jaksoon mennessä. Malttamattomat uudet fanit kun ovat siihen mennessä kerenneet hakemaan netistä koko ekan tuotantokauden...

hehe.. saattaa muutama sellanen löytyy :)
Worin

#186 • • Worin
Oon kattonu sarjasta koko ykköskauden ja kakkoskautta niin paljon kun sitä on esitetty eli 12 jaksoo ja ihan laatusarjasta on kyse.
eden

#187 • • eden Heidi
Oli kyl ihan jänskä aloitusjakso *joo* Pitkästä aikaa joku hyvä sarja, jota tulee varmasti seurattua *hihu*

--
Let The Music Play

TonySt

#188 • • TonySt mediamoguli

LoFi, 27.1.2006 10:56:
---
Jiihaa...!

---

Niin no kyl mäkin seuraan sarjaa vielä telkusta vaikka oon aikanaan ne jo netistä ladannutkin. Nyt kakkoskierroksella voi kiinnittää tarkemmin huomiota kaikkiin niihin yksityiskohtiin ja "vihjauksiin" joihin tulevat tapahtumat pohjautuvat.

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

Everes

#189 • • Everes
nayttakaa ne alienit! *grr*
turha vastakkainasettelu ja piilottelu pois

--
living in irresponsible selibacy

diorite

#191 • • diorite 180+

TonySt, 27.1.2006 12:00:
Niin no kyl mäkin seuraan sarjaa vielä telkusta vaikka oon aikanaan ne jo netistä ladannutkin. Nyt kakkoskierroksella voi kiinnittää tarkemmin huomiota kaikkiin niihin yksityiskohtiin ja "vihjauksiin" joihin tulevat tapahtumat pohjautuvat.

Nimenomaan! Varmasti vielä toisellakin kerralla löytää kaikkea mitä ei ole ekalla kerralla huomannut hirveän tapahtumatulvan joukosta.

--
Kuka? Minäkö?

Metsäpiru

#192 • • Edited Metsäpiru metsäpiruilee
Katsoinpa minäkin sitten tämän niin helkkaristi hehkutetun sarjan ekan jakson eilen. No jos tuolloin olen kotona niin varmasti seuraan sitä, mutta ei se mikään pakko ole. Se oli aikalailla sitä mitä odotinkin sen olevan. Ohjelman alussa alkoi naurattamaan jo kun siellä oli se supermies mikä pelasti kaikki tyypit. Siinä oli juuri kaikki kaaoksen steroihmiset messissä. On lasta, paniikissa olevaa aasialaista, raskaana oleva nainen, vähä älyinen, pelottava appelsiinimies ja supersankari ja nainen. Sekin oli hirveän ennalta arvattavaa että kapteeni kuolee vaikka ensin herää. Ihan perinteistä että saa ensiksi sanotuksi että kaikki on päin peetä ja ketään ei löydä heitä ja sitten tulee jurassic parkista karannut dino ketä syö tämän. Voihan olla että sarjasta kehkeytyy vielä hyvinkin mielenkiintoinen ja nerokas. Tuo eka jakso ei vain oikein vakuuttanut minua. Tyypillistä jenkkimenoa..

// se hirviö muuten saisi olla herra tilli (Cthulhu) *tirsk*
Piider

#193 • • Piider Höpönpöppöö

---
Mä en tiedä mikä siellä metsässä ryski, mutta sen olis paree olla jotain uskottavampaa, kuin kahdeksanlonkeroinen tissi-hirviö, tai Jura-kaudelta eksynyt hirmulisko, tai kaikki hypetys ja siihen lankeaminen on ollut turhaa. :/

---

Joo, putoaa meikäläisenkin kiinnostus, jos siellä rymisteli joku mömmöhirviö.
okiru

#194 • • okiru Outo Hervantalainen

P-Boy, 27.1.2006 14:10:
---
---

---

---

Joo, putoaa meikäläisenkin kiinnostus, jos siellä rymisteli joku mömmöhirviö.

Ärsyttävää yleistämistä. Ekan jakson perusteella voi tuollaisia olettamuksia surutta kyllä (ihan syystäkin) tehdä, mutta itse reaaliajassa seuraavana suosittelen todellakin ainakin ottamaan nauhalle nuo ja seuraamaan. Mielestäni yksi mielenkiintoisimmista sarjoista hetkeen. Ja, että se hirviö olisi joku clishé - ei aivan. Ei tuo uusi Jurassic Parc ole. :)

PS. 2 season on niiiin paljon parempi kuin ensimäinen :]
Worin

#195 • • Worin
Jahka sarjaa seuraa pidemmälle niin näkee paljon hahmojen henkistä kehitystä. Joka on melko loogista loppujen lopuks. Selitykset niihin löytyy sitten pikkuhiljaa tapahtumien myötä. Varmaan jokainen löytää oman suosikki hahmonsa tosta sarjassa, koska jokaisella niistä on omat heikkoutensa ja vahvuutensa.
pirpeli

#196 • • pirpeli
Pitihän se katsoa, ja ihan mukiinmenevältä vaikutti. Komeat maisemat (including Jack) ja ihan menoa ja melskettä. Mielenkiinnolla odotellen....

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

nRg

#197 • • nRg

zaler, 19.1.2006 12:12:
hups..tas jäi yöunet lyhyeksi kun oli tarkotus kattoa vaan yks jakso, mutta katoinkin sitten 5 (taas kävi näin)... ei vaan pystynyt lopettamaan kun oli niin jännä :D nyt on sitten koko ensimmäinen tuotantokausi katottu, eikä mennyt kun reilu 2vk :) todella jees! argh, nyt vaan on semmonen ongelma että mä en voi odottaa vuotta että nään miten toi jatkuu! *ding*

sama homma....ja voihan vidu mihin jäi 1 tuotanto kausi!!!!no just 2 kauden ekat 11 jaksoo tulos...(EHKÄ ADDIKTOIVIN SETTI IKINÄ!!)
Sami de Sousa

#198 • • Sami de Sousa [Diggin Deep, Vibes]

diorite, 27.1.2006 10:05:
---
De Souza, 27.1.2006 01:19:
---
diorite, 27.1.2006 00:33:
---
sxx:
Nyt on menossa S2E12 ja paranee vaan jakso jaksolta.
---

Tää oli mun mielestä aika turha jakso. Ei oikeen mitään erikoista tapahtunu tai selvinny...

---
yleensä avausjaksot ovat vähän mitäänsanomattomia, mutta uskon kyllä, että hyvä tästä vielä tulee!

---

Juuh, tarkoitin kylläkin tuota s2e12 jaksoa *nauru* Hyvää on kyllä tulossa, ainakin itse tykkäsin kovasti.

*tirsk*
liikkuva muna

#199 • • Edited liikkuva muna an egg on the move

Medeia, 27.1.2006 13:22:
Katsoinpa minäkin sitten tämän niin helkkaristi hehkutetun sarjan ekan jakson eilen. No jos tuolloin olen kotona niin varmasti seuraan sitä, mutta ei se mikään pakko ole. Se oli aikalailla sitä mitä odotinkin sen olevan. Ohjelman alussa alkoi naurattamaan jo kun siellä oli se supermies mikä pelasti kaikki tyypit. Siinä oli juuri kaikki kaaoksen steroihmiset messissä. On lasta, paniikissa olevaa aasialaista, raskaana oleva nainen, vähä älyinen, pelottava appelsiinimies ja supersankari ja nainen. Sekin oli hirveän ennalta arvattavaa että kapteeni kuolee vaikka ensin herää.

Aika hyvin kiteytetty toi henkilövalikoima, kiinnitin huomion ihan samoihin juttuihin. Se raskaana oleva nainen oli kyllä ehkä käytetyin juttu ikinä. Saleen vielä kuolee synnytykseen ja muut pääsee pitämään huolta siitä nassikasta ja lypsämään jonkun mäyräemon nisistä sille maitoo.

Tais muuten se arabi kusettaa siinä kun sano nimekseen Sayyid (vaikka oli tekstitetty Sayid), tarkottaa herraa tai lordia. *hih* Vähän kun Greystokessa (tjsp. tarzanleffassa) hottentoteille opetettiin että valkosten nimi on master.

Pitää nyt muutama jakso vielä katsella ja nähdä kuinka pahasti tohon koukkuuntuu. Enemmän kyllä venailen sitä ROME:a historiafanaatikkona, toivotaan ettei ole liikaa dramatisoitu.
ezzy

#200 • • ezzy Droid-pappa

alek száhala, 27.1.2006 17:27:
---

Tais muuten se arabi kusettaa siinä kun sano nimekseen Sayyid (vaikka oli tekstitetty Sayid), tarkottaa herraa tai lordia. *hih* Vähän kun Greystokessa (tjsp. tarzanleffassa) hottentoteille opetettiin että valkosten nimi on master.

imdb.com:

Naveen Andrews .... Sayid Jarrah (2004-)