Lost (tv-sarja)

490 posts, 25 pages, 152,577 views

Android

#41 • • Edited Android

Kirtar, 17.11.2005 11:40:
---
Android, 17.11.2005 11:38:
---
wxw, 17.11.2005 09:23:
En oo kattonu enkä tiedä sarjasta mitää

---

Joo sama täällä, en edes ole kuullutkaan tällaisesta sarjasta. Ehkä johtuu siitä, että katson telkkaria ehkä kerran parissa viikossa.

---

tai siitä että se ei tule telkkarista... paitsi jenkeissä.

Hah, enkä mä myöskään jenkeissä asu! No siinäpä mulla hyvät syyt miksi en oo katsonu. Paitsi että tuskin tulen katsomaan vaikka tulisikin telkkarista täällä, kun en pahemmin katso telkkaria.
Kirtar

#43 • • Kirtar
Miks ostaa uusia sarjoja, kun voi pyörittää katseluaikoihin wanhoja uusintana ja ei katseluaikana vaikka xättiä, tai jotain fiksua peliä mihin vaaditaan ÄO 10.

--
asdaf?

hallucinogen

#44 • • hallucinogen Edain

Kirtar, 17.11.2005 12:04:
Miks ostaa uusia sarjoja, kun voi pyörittää katseluaikoihin wanhoja uusintana ja ei katseluaikana vaikka xättiä, tai jotain fiksua peliä mihin vaaditaan ÄO 10.

Koska tuntuu olevan kannattavaa pyörittää noita kun löytyy sellasia urpoja jotka maksaa euron yhdestä putista minigolfissa tai yhdestä hikisestä viestistä "juontaja näytä tissit".

--
pikku-*possu*

#45 • • Edited infiana Guest

hallucinogen, 17.11.2005 12:05:
---
Kirtar, 17.11.2005 12:04:

---

Koska tuntuu olevan kannattavaa pyörittää noita kun löytyy sellasia urpoja jotka maksaa euron yhdestä putista minigolfissa tai [iso]yhdestä hikisestä viestistä "juontaja näytä tissit"[/iso].

tää kosketti mua syvästi*nauru*

Ja rantsulentsussahan hinta oli1,62
A-E

#46 • • A-E Detroit Techno Militia
Aina voi hakea tv-sarjat tuoreltaan netistä. Esim. eilen tuli jenkeissä tv:stä uusin lost ja se löyty jo aamulla netistä HDTV tasoisena rippinä eli siis mihin sä sitä tv:tä tarviit?

--
The true rebels always walk alone anyways...

-- Derrick May

#47 • • infiana Guest

A-E, 17.11.2005 12:27:
Aina voi hakea tv-sarjat tuoreltaan netistä. Esim. eilen tuli jenkeissä tv:stä uusin lost ja se löyty jo aamulla netistä HDTV tasoisena rippinä eli siis mihin sä sitä tv:tä tarviit?

Tukekaamme kaikki piratismia!*hymy* Koska sitähän toi on, eikö niin*ding*
hallucinogen

#48 • • hallucinogen Edain

Josefina, 17.11.2005 12:11:
Ja rantsulentsussahan hinta oli1,62

No mut se voi olla jopa sen arvosta jos juontajalla on isot ryntäät ja se joutuu vähän hyppimään ;)

--
pikku-*possu*

hallucinogen

#49 • • hallucinogen Edain

Josefina, 17.11.2005 12:31:

Niin no, ehkei torentit laulais niin paljoa jos tuolta tavallisesta töllöstä tulis enemmän katsottavaa :) Maksutv:stäkään ei oikeen tuu mitään mielenkiintoisia sarjoja ja sitten kaikkia hyviä kanavia ei valitettavasti ees sais näkyviin, ainakaan helposti vaikka ois valmiita maksamaan joten torrentit laulaa :)

--
pikku-*possu*

#50 • • Edited infiana Guest
Mun mielestä ei kuitenkaan tarvii mainostaa kauheesti että imutetaan leffoja/sarjoja netistä. Ihan vaan siksi että se mun käsittääkseni on laitonta... Henk. kohtainen mielipiteeni piratismista ei siis ole oleellinen, enkä nyt dissaile muita täällä *hymy*. Varmaan itsekkin harrastaisin jos tajuisin tekniikasta yhtään mitään. Mutta jos esim. ostaa/käyttää huumeita, niin ei sitäkään mainostella klubbarissa (usein ainakaan*nauru*) ja puolustella et "alkosta ei saa tarpeeks hyviä päihteitä". Huono esimerkki, mutta varmaan tajuutte suunilleen mitä tarkotan.

Ja sori et meni off-topiciks.
Kirtar

#51 • • Kirtar
ikinä en oo warettanut, enkä wareta *justjoo*

--
asdaf?

tumpsi

#52 • • tumpsi rekisteröitymätön

---

---

Jep, onpas mulla rikollinen olo ku katon jonkun jenkin teeveestä nauhottaman 40min pläjäyksen kerran viikos. Elokuvat onkin sit asia erikseen, imo. Eikä tuo lataaminen taida edes olla laitonta, niin kauan kuin et itse jaa sitä. Ja torrentissa lainaat vaan kaistaa, etkä hostaa mitään muuta ku palasia sieltä täältä ;) En usko että torrentista voi tuomita, ainakaan Suomessa.
#53 • • infiana Guest

tumpsi, 17.11.2005 18:15:
---
---

---

---

Jep, onpas mulla rikollinen olo ku katon jonkun jenkin teeveestä nauhottaman 40min pläjäyksen kerran viikos. Elokuvat onkin sit asia erikseen, imo. Eikä tuo lataaminen taida edes olla laitonta, niin kauan kuin et itse jaa sitä. Ja torrentissa lainaat vaan kaistaa, etkä hostaa mitään muuta ku palasia sieltä täältä ;) En usko että torrentista voi tuomita, ainakaan Suomessa.

Kiitos. Tosiaan en tiedä aiheesta paljookaan, ja siksi koitinkin kommentoida hyvin varovaisesti.
littlebig

#54 • • Edited littlebig aaat-chi kung
nää imutusasiat on vielä hieman ympäripyöreitä laillisuuden/laittomuuden suhteen
JOS tätä nyt vertaa huumeisiin niin voisi sanoa että porukkaa käyttää tutkimuskemikaaleja ja sit vasta kun viranomaiset saa ne laittomaksi, käyttö lopetetaan ja siirrytään seuraavaan tuotteeseen, eli on askeleen edellä anyway
lostia saa ostettua dvd:nä netistä eli jos joku suosittelee sarjaa niin eiku ostamaan vai mitä?
ja jos haluat olla varma tuotteesta ni imuta jaksoja fiilisteltäväksi ja sit vasta osta dvd

edit: ai ni, mua on kokoajan mietityttäny et miks ne siel kuumuudes on hikiset paidat päällä? *ding*

--
straight ______

gay ^______^

JustinSan

#55 • • JustinSan Nullius in verba
Kaikki ilmestyneet jaksot lostia (pl. viimeisin l. 0207) on tullut kateltua, ekan siisonin katoin käytännössä parissa päivässä putkeen.
Ihan ensimmäiseksi sarjasta kuulessani ei juurikaan hotsittanut, kuvaukset kun oli luokkaa "läjä jenkkejä autiolla saarella, there be monster", assosiaatiot oli lähinnä luokkaa "Survivors" mut sitten kuitenkin päätin antaa sarjalle mahdollisuuden ja hyvähän tuo oli. Tosin sarjaa vaivaa valitettava epätasaisuus, yleensä juonikuviot on ihan mielenkiintoisia ja homma toimii mutta välillä valahdetaan ihan hävyttömän huonolle tasolle. Mutta kyllähän tuota katselee, kun vasta tammikuussa scificombo palaa tauolta :E

(eli siis faktahan on, että BSG on parasta mitä teeveellä on tällä hetkellä tarjota <3)

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

ezzy

#56 • • ezzy Droid-pappa

---

---

Lataaminen intterwebistä taitaa vieläkin olla kyllä laillista, eikä rangaistavaa.
hallucinogen

#57 • • Edited hallucinogen Edain

JustinSan, 17.11.2005 19:00:
kun vasta tammikuussa scificombo palaa tauolta :E

(eli siis faktahan on, että BSG on parasta mitä teeveellä on tällä hetkellä tarjota <3)

Silloin vastako stargatet ja BSG alkaa? :( Tuntuu et ois jo miljoona vuotta sit kun eka puolisko tästä tuotantokaudesta tuli :/

Edit: Mä kyllä tykkään enemmän stargatesta, tosin viimosin jakso BSG:stä jäi kyllä hävyttömän hyvään kohtaan =)

--
pikku-*possu*

AndyE

#58 • • AndyE
Lost on ehdottomasti parasta mitä tv:stä on tullut koko mun 23 eliniän aikana (kyllä, jopa Batman ja Mckaivuri jää jälkeen). Oon ihan hitusen koukussa tähän ja meinaa kohta näyttö lentää partsilta ku toi kestää vielä 5 tuntia että näen uusimman!! *grr*

Lost *sydän* *sydän*

on muuten laserpointseihin näillä näkymin tulossa ihan hitusen "lost insider" asu *vink*

--
It's not about the size of the dog in the
fight, it's about the size of the fight
in the dog.

DJ Rx

#59 • • DJ Rx FINRG Recordings
Bah! oon imuutanu muutamia jaksoja netistä enkä oikeen lämmenny koko sarjalle... ihan ok se om, mut en kyl ymmärrä mitä jengi hypettää siinä...

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Pauha

#60 • • Pauha
6 jaksoa kattonu eikä ymmärrä kanssa mitä siinä on kehuttu niin. Tosin meikälle tosi harvat sarjat/leffat iskee kunnolla... Mutta katellaa noi loputkin pikkuhiljaa nii ehkä aukenee.

--
Leave me alone, I am doing my rum and noodles.