Lost (tv-sarja)

490 posts, 25 pages, 152,529 views

crissy

#461 • • crissy
jäi hämäämään et mitä siinä lapus luki joka oli Jackin kädes ku se siit nii järkytty?

toissapvänä katottiin 2 vikaa jaksoo.
samlainio

#462 • • samlainio
hei.. kertoisko joku, ett oliko toi kolmos kauden 23 jakso viimänen??
Sallakat

#463 • • Sallakat jungle, baby !

phanatic, 29.5.2007 23:22:
---
Loose Grip, 28.5.2007 21:39:
Sanoisin, että Lostissa on aineksia kaikkien aikojen pisimmäksi ja suosituimmaksi sarjaksi.

---

Paitsi että suurin osa katsojista on jo häipynyt - ja onneksi, että sarjaa ei jatketa loputtomiin. Sarjan pituushan on nyt jo päätetty, ja näemme vielä kolme 16 jakson kautta. Pisimmät sarjat ovat kai kestäneet kymmeniä vuosia, enkä tajua miten Lost voisi ikinä jatkua niin kauan. Flashbackit alkavat olla jo tyhjiin lypsettyjä, ja ne ovat muuttuneet pakkopullaksi.

Joo siis mun mielestä Lost ois pitänyt ehdottomasti olla MAX 3 kauden sarja. Ajattelin jo silloin ekan kauden aikana, että sitä kuitenkin venytetään tarpeettomasti sarjan saaman huomioarvon ja suosion takia, vaikka olisi ollut käsikirjoitusteknillisesti paljon hedelmällisempää lopettaa sarja jo vaikka tokan kauden jälkeen.
Vaikka en ole niitä vielä nähnyt tietenkään, niin olen aika varma että muutama viimeisintä kautta on varmasti ihan kuolleen hevosen potkimista *toktok*
subu

#464 • • subu Suski
Eli monesko jakso nyt jenkeis menos?
Viimeks kattonu kolmannen kauden 12:sta jakson.. oon unohtanut koko sarjan!
keisha

#465 • • keisha bullet with butterfly wings
Kolmoskausi katottu, ja pakko sanoa että päräytti aika pahasti. Ite oon kuulunu sarjan faneihin alusta asti, ja tarina muuttuu vaan kimurantimmaksi jakso jaksolta. Vaikka joukossa on toki ollut turhempiakin jaksoja, on hauska huomata miten saarelle joutuneet ovat kohdanneet jo ennen nousuaan koneeseen, miten katsomalla uudelleen vanhan jakson huomaat sinne sirotellun pieniä vihjeitä. Toi tekee mulle ainakin sarjasta pirun addiktoivan, henkilögalleria on mielenkiintoinen kun hahmojen luonteet alkaa hahmottumaan ja tarina alkaa kunnolla jyllätä.

BSG:n loistokkuutta komppaan myös, vaikken scififani tunnusta koskaan olleeni. Prison Break sen sijaan tylsytti mut toisen kausen itseään toistavilla jaksoilla joista jokaisen lopussa oli sama cliffhangery että "nyt ne jää kiinni.....eiku ei sittenkään!"

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Pauha

#466 • • Pauha

subu, 2.6.2007 19:05:
Eli monesko jakso nyt jenkeis menos?
Viimeks kattonu kolmannen kauden 12:sta jakson.. oon unohtanut koko sarjan!

Kolmoskausi päättyny, viimeiset jakost oli 22 ja 23.

--
Leave me alone, I am doing my rum and noodles.

Takyon

#467 • • Takyon Möwkö
Mun osalta lostin kattominen voisi päättyä tuohon kolmoskauden loppuun. Olin suorastaan yllättynyt 23 jakson päätöksestä, eikä sitä mielestäni olisi mitään järkeä enää jatkaakaan, mutta ilmeisesti ovat suunnitelleet jo jatkon..

Mutta edelleen jäi liikaa kysymyksiä auki itse saaren mysteereistä joihin pitäisi saada pikainen vastaus. Musta savu, jacob, jääkarhut, "toivomuslaatikko", benin periaatteet, hatch ja nappula sekä miljoona muuta..

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

#468 • • ville olen oikeasti ujo
Katsottiin taas putkeen koko kausi, kokonaisuudessaan ihan jees, parempi kuin 1 & 2.

Takyon, 6.6.2007 06:16:
Mun osalta lostin kattominen voisi päättyä tuohon kolmoskauden loppuun. Olin suorastaan yllättynyt 23 jakson päätöksestä, eikä sitä mielestäni olisi mitään järkeä enää jatkaakaan, mutta ilmeisesti ovat suunnitelleet jo jatkon..

Mutta edelleen jäi liikaa kysymyksiä auki itse saaren mysteereistä joihin pitäisi saada pikainen vastaus. Musta savu, jacob, jääkarhut, "toivomuslaatikko", benin periaatteet, hatch ja nappula sekä miljoona muuta..

Kauden päätöksestä olen vähän samaa mieltä, sarja voisi loppua tähän eikä se mikään hirveän suuri menetys olisi.

IMO moniin saaren kysymyksiin on edes ihan turha odottaa vastausta. Jo nyt on itsestään selvää, että kyseessä on täysin yliluonnolliset jutut ja näiden asioiden "tunnustaminen" sarjan puolelta ei tule muuttamaan mitään.
samlainio

#469 • • samlainio
Nelos kauden eka jakso katottu ja...... nojoo... ihan pihalla taas. Kunhan vois lopettaa ton sarjan seuraamisen *eikä*
larpap

#471 • • Edited larpap UG
Millos losti alkaa muuten tulemaan taas

Siis jenkki tahtiin
Jussi Soro

#475 • • Jussi Soro choon!

T3k, 22.1.2009 11:05:
Alkas tänään!

Onko tietoa koska alkaa pyöriä nelosella? Nettisivuilla ei tietenkään mitään mainintaa asiasta. Ymmärsin jossain vaiheessa, että pyörisi viikon jenkkiaikataulua jäljessä?
T3k

#476 • • T3k semmonen

JussiS, 22.1.2009 11:15:
---
T3k, 22.1.2009 11:05:
Alkas tänään!

---

Onko tietoa koska alkaa pyöriä nelosella? Nettisivuilla ei tietenkään mitään mainintaa asiasta. Ymmärsin jossain vaiheessa, että pyörisi viikon jenkkiaikataulua jäljessä?

Eipä tietoo, kyllähän se viimme siisoni ainakin loppupuolella kirjottajien lakon vuoksi tais melkein viikon viiveel nelosel pyörii.. Nyt en tosin kyllä usko...
Enpä ole tosin nelosen tahdissa seuraamassa nytkään ...

*vink*
#479 • • jesus Guest

lank, 22.1.2009 13:25:
Onks tietoo ekasta jaksosta tapahtuuks siin uutta vai onks se vaan kooste menneistä?

Toihan tuli viime yönä. Eka jakso on 2 tuntinen ja käsittääkseni ihan uutta matskuu.