Sunrise: Independence 5.12.2005 @ Club Volume / Helsinki

125 posts, 7 pages, 34,576 views

Maihku

#101 • • Maihku neiti hankala
kiitos oli oikein mukavaa*känni*
Crazybattery

#102 • • Crazybattery Fruor ergo sum
olin odotaneet sen bilee niin kovasti..................mutt portsarit vaan heitävät mua ulos*nyyh**nyyh**nyyh*

mutta kuitenkin olen ihan varma että teille oli hauska*joo*
pirpeli

#103 • • pirpeli
Olipas kyllä jees bileet. Tuli jauhettuu jadaa ja sit tanssahdeltuu. Kiitsa Ari&Poliisi, mullekin toi psyke tuntu kolahtavan teidän ansiosta*hymy*. Kannatti tulla*sydän*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

onni3mk

#104 • • onni3mk Onni on.
*sydän* Psyke stage *sydän*

--
Onni on.

#105 • • Aurida Guest
Loistavat bileet!!! *sydän* Erityiskunniamaininta Poliisille ja Puistokemistille, sekotitte taitavasti mun pään.
Kirtar

#106 • • Edited Kirtar
Mä RAKASTAN suo RiniK *sydän* Soittelit kyllä sellasta settiä et hyvä ku hengissä pysy.
Täytyy melkeen sanoa, että antcoren ja games in trancen jälkeen samanailtana mikään ei paljoa miltää tunnu. Beliar soitteli kivaa kiksua Denin kanssa (kuten arvata saattaa) ja levy oli kiva boonus! :) Poliisi & Puistis Kruunasivat täydellisen illan, täydellisen musiikkitarjonnan loistavalla psyge pläjäyksellä. Kekkerit oli SUXEE *nauru*

Ensi Auringonousua odotellen... *vink*

--
asdaf?

Mumuli

#107 • • Mumuli UG-///
Kippis ja kulaus kaikille, oli todella kivaa ja alakerta jytisi *jiihaa*

--
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

OverDose

#108 • • OverDose Team Emmätajuu
*tanssittel*

--
Once Upon a Time...

UnityF

#109 • • UnityF joo just se

UnityF, 6.12.2005 05:41:

Mut polvi naksahti pois sijoiltaan loppuillasta ja nyt lähtö kohti peijaksen sairaalaa *uuh*

Tultu sairaalasta ja nukuttu muutama tunti ja hitto *uuh*
Mulla on taas kepit ja huomenna lisätutkimuksia.. *grr*

Mut itse bileistä viellä..
Beliar kiitos levystä, ihana ylläri jakaa niitä yleisölle kesken setin *joo* *plur*
sts

#110 • • sts Sama pyynti aitta!

Crazybattery, 6.12.2005 12:03:
olin odotaneet sen bilee niin kovasti..................mutt portsarit vaan heitävät mua ulos*nyyh**nyyh**nyyh*

No siis ei pahalla, mutta jos sinulla ei ole henkilöllisyystodistusta mukana he joutuvat tekemään niin...
pasik

#111 • • pasik
Tultiin paikalle kun jo ulko-ovella soi man with no namea! Voiko bileet paremmin alkaa? :)

Pietari soitti kyllä helvetin hyvää musaa, paras dj-setti pitkään aikaan!

Ei voi muuta sanoa kuin suuri kiitos!
olenkoseminä

#112 • • olenkoseminä
Jees tuli viihdyttyä aika hemmetin hyvin alakerrassa pöydässä juodessa lonkeroa ja bongailemas psykehittejä.
Seura oli sen verran hyvää ettei tullu kuin kerran käytyä kurkkaamas kiksupuolta ja takasin ales.
Mitään muu ei ärsyttäny paitsi, että eikös volumen sivuilla lue kaljan, sidukan ja lonkun olevan 2egee zipale sunnuntaista torstaihin ? *grr*
Kiitos vielä järjestäjille *piis*
Muhvi-

#113 • • Muhvi- Jätkä on Muumi!
Oli kivaa. Kiitos ja kumarrus. *tanssittel* Oli vaan vaikee päättää tanssiko sitä ylkkäris vai alkkaris. Onneks siihenki löyty sitten tasapaino. *hihu*

Nii ja ihmiset hyvät. Älkää juoko virtakissoi!

--
It was once my life - it was my life at one time.

Steven Hoaks

#114 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

olenkoseminä, 6.12.2005 19:40:
Mitään muu ei ärsyttäny paitsi, että eikös volumen sivuilla lue kaljan, sidukan ja lonkun olevan 2egee zipale sunnuntaista torstaihin ? *grr*

Mun mielestä siellä lukee jossain pienellä "Paitsi erityis iltoina" Ja itsenäisyyspäivä kemut oli melkoinen poikkeus *hihu* Tarkoittaa siis ihan tavis iltoja jotka on su-to *joo* No mutta inhimillisiä erehdyksiähän nämä *piis*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Miksan

#115 • • Miksan

olenkoseminä, 6.12.2005 19:40:
Kiitos vielä järjestäjille *piis*

Siellä oli seinillä laput joissa luki kissankokosilla kirjaimilla et itsenäisyyspäivän aaton johdosta ei oo koko iltaa halvat hinnat.
Bio

#116 • • Bio The Bullies / Pinky
Kotiin päästy!

Käytiin katsomassa valonvoimat-shöy alkuillasta, josta sitten hauskiin etkoihin.
Itse bileet oli kyl tosi jees! Tuli tutustuttuu paljon uusiiin ihmisiin ja muutama vanha tuttu sieltäkin löytyi *hymy* Hyvää musaa tuli, eniten tuli jammailtuu dnan ja beliarin kiksuilua.. kyl se psykekin kivalta kuulosti. Teki kyllä hyvää vaihtaa maisemia välil Turun kemuista.

Muutenkin koko Hki-reissu oli mahtava! *iloinen*
olenkoseminä

#117 • • olenkoseminä
Aha asia selvä, mutta saisisivat silti myydä halvemmalla*hih*
Onhan se niin että halpa kalja maistuu paremmalta ja ilmanen viina sitäkin makoisammalta *nauru*
UnityF

#118 • • UnityF joo just se

olenkoseminä, 6.12.2005 21:25:
Aha asia selvä, mutta saisisivat silti myydä halvemmalla*hih*
Onhan se niin että halpa kalja maistuu paremmalta ja ilmanen viina sitäkin makoisammalta *nauru*

ekan tunnin hanatuotteet olivat 50senttii.. mun mielestä se on jo *super*halpaa.. kannattaa tulla ajoissa ens kerralla *vink* *hymy*
Hotblood

#119 • • Hotblood
Teki kyl hyvää päästä vähän tuulettumaan... Ja kiksu maistu, kuten kuvasta näkyy *nauru*

http://www.klubitus.org/kuva.php?id=18790

--
"Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu."

Beliar

#120 • • Edited Beliar

UnityF, 6.12.2005 15:20:
Tultu sairaalasta ja nukuttu muutama tunti ja hitto *uuh*
Mulla on taas kepit ja huomenna lisätutkimuksia.. *grr*

Voi sua ressukkaa! Koita saada polvi pian kuntoon, ni päästään taas bilettään! *hali*

UnityF, 6.12.2005 05:41:
Beliar kiitos levystä, ihana ylläri jakaa niitä yleisölle kesken setin *joo* *plur*

*blush* Ole hyvä! Settinähän se ei niin erikoinen tosiaankaan ole, mutta tulipahan jaettua...

Mutta kiitos koko Sunrisen poppoolle! Oli tosi kiva käydä soittamassa, vaikka tän vuoden pahin krapula hieman vaivasikin. Posket hehkui, kuuma ja hiki oli *hikoil* ja te rakkaat ihmiset tanssilattialla olitte ihania!

Zwek heitti kyl hyvää settiä - ainaki siltä osin kun kerkesin kuuleen.

Toivottavasti pian taas näissä merkeissä!

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!