Independent Push 5.12.2005 @ Tampere

25 posts, 2 pages, 6,629 views

diskoeno

#21 • • diskoeno
Mitäs v*ttua.

Rio:n setti oli ihan SSSSSSSSSSSSUATANAN kova ja noin hyviä bilefiiliksiä ollu aikoihin! Tattistavaan :)
trio

#22 • • trio

peepe, 6.12.2005 14:16:
No olipas siellä TOSI paljon TOSI tärkeitä tyyppejä paikalla VAIN kutsuilla. Kuinkahan moni meni yo:lle kun kelas et senelle ei pääse kuin KUTSULLA.

Harvat ja valitut hah hah juu.

Ei mut Coma soitti helvetin hyvää saundia! :))

Juu, kiva kun maistui. Niiden muutaman senen vakiasiaakkaan sisääntulo ei ollut minusta kiinni, taas sain kuulla viimemetreillä asioiden muuttuvan sovitusta, mutta eipä tuo tahtia haitannut. Suurin osa kutsutuista saapui ja paikalla oli juuri sopivan intiimi tunnelma..

-tr
..no such user..

#23 • • ..no such user..
Joo oli kyllä megajees meininki...

Comalta tuli pari sellasta raitaa mitä odotin :) Pelkäsin jo ettei sitä hassusnare-tikitiitikitii biisiä tuu ollenkaan (Rubek:in joku biisi kai?) Mut tulihan se kuitenkin setin vimppana biisinä :)

Riion setti ajo myös todella hyvin ja tuttujen helmien lisäks tuli monia sellasia biisejä jonka nimiä en tiedä vieläkään, mutta jota on kuitenkin tullu jorailtuu vuodesta 94. eteenpäin bileissä.

Sillai niinku helvetin positiivista oli mun mielestä toi savun käyttö. Oikeesti monissa nykybileissä tota ei tajuta miten iso osa fiilistä se on joillekkin että on tarpeeks savua, mutta tuollahan sitä piisas :) sopivasti sillai enemmän ku tarpeeks..

Hyvää väkee hyvää musaa hyvä karma ja sillai sellaset bileet että oli oikeesti selvinpäinki todella mukava olla paikalla.

Kiitokset järjestäneelle taholle. Tuli ainakin meikäläiselle niin tarpeeseen :)

...oli myös kiva nähdä hervantaposse in äxöön pitkästä aikaa :D
Individual

#24 • • Individual HYPNO!

029, 7.12.2005 18:43:
Sillai niinku helvetin positiivista oli mun mielestä toi savun käyttö. Oikeesti monissa nykybileissä tota ei tajuta miten iso osa fiilistä se on joillekkin että on tarpeeks savua, mutta tuollahan sitä piisas :) sopivasti sillai enemmän ku tarpeeks..

Näissä bileissä en ollut, mutta tästä asiasta olen täysin samaa mieltä. Sitä ei ole koskaan liikaa. Siis voi että sitä tunnetta, kun sellaisen sankan savun keskellä saa tanssia, edessä näkyy hieman kaverin selkää, valokiilat tulee sieltä jostain edestä ja se musiikki. Dj:tä ei edes näy, olet vain siinä itse ja kaikki on sillä hetkellä täydellistä ja kaikki mitä tarvitset on juuri siinä. *plur*
Coma

#25 • • Coma
Oli kyllä mukavata! Kiitos vaan kaikille, oli hauska nähdä paljon vanhoja tuttuja! Ja toimiihan se vanhojen biisienkin verestely kyl komeesti.

Niijuu ja se hassusnare-tikitii tunnetaan myös nimellä L.S.G. - Hidden Sun Of Venus (Oliver Lieb Remix) [Superstition]