Tuomas I - 517

29 posts, 2 pages, 13,630 views

Thomas Johan

Posts: 86

#4 • • Thomas Johan
Ei huono idea =) Kun sais vaan jonkun kauniin naisäänen vetään...
juGis

Posts: 563

#5 • • Edited juGis
Haha, tää on kyl aika hilpee kieltämättä *nauru* Bassolinja kovemmalle!
ipe

Posts: 1,845

#6 • • ipe X-Rust / Holvi
Herra, kädelläsi...

Hieno! Muutenkin virsien joukossa on kyllä kieltämättä paljon hyviä melodioita joita vois käyttää. Vois vaik vääntää acid-version jostain tosi synkästä virrestä. *jeesus*

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

placiq

Posts: 1,260

#7 • • Edited placiq Jorkki
Loisto idea ja hyvin toteutettu *hih*
Kirtar

Posts: 771

#8 • • Kirtar
Musta tää on tosi hieno, varsinkin ku melodia rupee soimaan. Todella kaunis, tosin parantamisen varaa löytyis. Mielestäni sellanen andy moor tyylinen flangeri jutska, (hmm ymmärsköhän kukaan) tai sellanen pehmeä pimputus ton nykyisen melodian tilalle ois ihana <3. Vokaalit ois kans kowa sana, sellanen hento nais ääni mieluiten. Sit toi basso pitäis kyllä saada kuulostamaan enemmän bassolta eikä fruity sampleltä. :) Tää on tosi kaunista kuunneltavaa. Taattua hittikamaa!

--
asdaf?

dsane

Posts: 130

#9 • • dsane -limited edition-
Mulle kans uppos kyllä. Kun luin tosta, että virrestä 517 veistetty, olin ihan varma, että tän on oltava täyttä skeidaa. Mutta muutaman kerran kuuntelu osoitti ennakoluulot (taas kerran)
turhiksi. Bassolinjaa voisi hieman nostaa ja muutenkin pientä hienosäätöä kun tekee, niin avot. Erinomainen idea.
Miika

Posts: 893

#10 • • Miika
Mä tiesin tän jo etukäteen hyväksi! Sillä itse tein samasta sävellyksestä oman version elokuussa 2000...

Tässä on hyvä rakenne, mut soundeissa on tekemistä vielä. Snaren päällä tuleva tomi lyö vähän lujaa, ja balanssi tuntuu kallistuvan diskantin puolelle.
jnzk1

Posts: 34

#11 • • jnzk1
aika tykki :D muhun uppoo ku vanhaa mummoo =D tosiaan voxit joku lapsikuoro :D:DDDDD
tässäha ois markkinarako ku vääntää koko virsikirjan kone versioiks :D
Miika

Posts: 893

#12 • • Miika

jnzk1, 7.12.2005 13:44:
tässäha ois markkinarako ku vääntää koko virsikirjan kone versioiks :D


Joo, levyllinen gospeltrancea kuulostais projektilta mun makuun *sydän*
Eikä sitä millään kaupallisella läpällä tarviis tehä, vaan rehellisen Bachin tyyliin Jumalan luomakunnan kauneutta ylistäen.
Wegez

Posts: 2,141

#13 • • Edited Wegez wegezandnicsilver.com
Tunnistin heti mikä virsi! *iloinen* Tähä vokaalit ja bassoo vähä parannuksia ja tää ois iha helmi!!!! *plur* *jiihaa*
Muuteki tykkäät täst orggis biisistä (korjaa virrestä)... *hihu*

ps."onneni on olla herraa lähelläni..." *enkeli*

--
...we´re all made of stars...

Meke

Posts: 2,083

#14 • • Meke GT Digital, BCN Records
Tämä kyl oli kiva biisi tai "sovitus". Vielä pitäs järkätä kirkko reivit missä voisi tuota soitella.
Muutamat sellaset Suomessa muistaakseni pidettiin 90-luvulla =)

--
Ruboy Records, GT Digital, BCN Records, Burning Chrome Records, Sinthetic Digital, Electronica Exposed, Finrg Recordings, Audio Reanimation, Freeformaniacs, Ruffbeatz

e-nergique

Posts: 568

#16 • • e-nergique STT
Tää oli kiva, tykkäsin *sydän*
Aika paljon jäi just riparilta sellasia ihan kauniita biisejä mieleen, niissä olis kyllä ainesta!

Sitä paitsi tää ois (ainakin mun tietääkseni) tällanen tuore idea, mitä ei oo vielä kauheesti käytetty... Näitä lisää *enkeli*

--
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan!

onni3mk

Posts: 3,973

#18 • • onni3mk Onni on.
Täähän on tosi hyvä! Vähän viimeistelyä niin tänhän toivois soivan bileissäkin.

Tosin toi melodia vois olla pianon pimputusta ihan heti alusta lähtien.

--
Onni on.

UnityF

Posts: 15,721

#19 • • UnityF joo just se
täähän on ihan sikahyvä!! *jiihaa* *tanssittel*
Lyylikki

Posts: 2,975

#20 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Mitähän mieltä olis Simojoki itte?

Oli kyllä hyvä, mutta en osaisi varmaankaan tanssia, kun menisi biitti ihan hukkaan, kun jäisi kuuntelemaan sitä melodiaa...