153 posts, 8 pages, 44,292 views
DR 100N, 11.12.2005 12:29:
joo oli kivat pirpelot... ihq turani ja lenne soitti parast pendui ja muut kivaa roinaa... mikäköhä se witness the fitness remixi oli? muuton jäljiltä alakertaan oli turha edes mennä.
). Oli nimittäin samanlaiset silikonitulpat kuin Marco Bailey setin aikana maanantaina ja siellä olin ihan edessä eikä korvissa soinut. Mutta Neonin aikana oli vaan pistettävä vielä sormet korville. Ehkä olin sitten jossakin pahassa kohdassa, johon kaikki kumisi tai jotakin...
Mutta joo onneksi voi vaihtaa paikkaa isolla tanssilattialla, eli se siitä tilityksestä.
kuskina toimin ja silti oli hemmetin hauskaa :) lähti kyllä niin kuutamo läppää taas ettei rotia
Decotuksesta kyl 9+ :)
illan parhaasta setistä IMO.

rinde, 11.12.2005 13:12:
Tietysti AINOO lauantai ku en lahde mihinkaan niin missasin paljon....
Gary D-Timewarp \\,,/
DR 100N, 11.12.2005 12:29:
joo oli kivat pirpelot... ihq turani ja lenne soitti parast pendui ja muut kivaa roinaa... mikäköhä se witness the fitness remixi oli? muuton jäljiltä alakertaan oli turha edes mennä.
Kiitoksia vain kovasti kaikille!!!
Meikit meinas levitä ku oikee silmä ihan vuos.
Tai sit vaa se jotenki haittas nyt enempi ku ennen. (Hei! Aina pitää EDES jostain valittaa, no ei.)
tomii, 11.12.2005 13:03:
Neonin aikana tais kyl voluumit olla pikkasen liian lujalla (ja tempo).

. Eipä ole vähään aikaan tullut polcattua yhtä ankarasti.Erityisesti Nessin ja Proteuksen viimeinen 1,5h oli aivan mieletöntä menoa.Lisää tällaisia bileitä !!

sapeli, 11.12.2005 14:38:
---
tomii, 11.12.2005 13:03:
Neonin aikana tais kyl voluumit olla pikkasen liian lujalla (ja tempo).
---
En näköjään ollut ainoa joka tähän kiinnitti huomiota... Bileissä ei sinänsä mitään valittamista mutta ei oikein täsmännyt sen kanssa mitä odotin - jotenkin vaan raastoi sydäntä kun vanhoja upeita klassikoita (Westbamia yms) soitettiin niin kovalla tempolla ja taustaräminällä että A) niitä ei meinannut tunnistaa ja B) niitä ei todellakaan pystynyt tanssimaan sillä "vanhalla kunnon tavalla"...
Seura oli kyl ihan parasta
Hyvää menoa ja nyt sai kokeilla millaista se oli silloin kuin itse olin alaikäinen...
Neonin setti- mahtava!!!!!!!!!