Ympäristö-ja luonnonvara-alaa opiskelen, tarkemmin sanottuna linja on Kestävä kehitys ja musta tulee ympäristösuunnittelija. Mut ei ihan hetkeen vielä..
Aloitan opiskelut nuoriso- ja vapaa-ajan ohjaajaksi. Ja sitä oon halunnut viimeiset kolme-neljä vuotta ja on niin onni kun vihdoin ja viimein tietää ja saa sen koulutuksen mitä haluaa
södis, 23.9.2006 20:13:
Aloitan opiskelut nuoriso- ja vapaa-ajan ohjaajaksi. Ja sitä oon halunnut viimeiset kolme-neljä vuotta ja on niin onni kun vihdoin ja viimein tietää ja saa sen koulutuksen mitä haluaa
Mun mielestä mäki sanoin tästä sulle jokusen kerran, et sopisit just tommoseen työhön ku nenä picasson maalauksen poskelle
sapeli, 23.9.2006 20:15:
--- södis, 23.9.2006 20:13:
---
Mun mielestä mäki sanoin tästä sulle jokusen kerran, et sopisit just tommoseen työhön ku nenä picasson maalauksen poskelle
Et muuten ole ainut joka niin on sanonut ja totta olette silloin puhuneet. Ja se on kyllä duuni mitä voisin tehdä ja luultavasti tulen tekemäänkin koko lopun elämääni ja senkin jälkeen
Sundust, 26.9.2006 15:06:
Konepiirtäjä "suunnitteluassistentti" jonain päivänä minusta tulee jotain.. jotain hmm..
Hahaa, mä oon valmistunut suunnitteluassari xD Oon vaan lähös kohta jatko-opiskelee. 3v assarityöt saa riittää, tai siis en voisi kuvitella tekeväni tätä koko elämää.. Pakko saada lisää haasteita!
Puuh, en muista nyt oonko jossain vaiheessa käyny täällä kirjuttelemassa, mutta toivottavasti
ens syksynä LVI-suunnittelija. Jännä nähä vaan kun pitäis inssityön teko alotella.
Käyny harkinnassa et jos menis jatkaa TKK:lle, mutta taitaa työt viedä miestä sen verran hyvin ettei ainakaan hetkeen
kriba,
Hieno homma:) Oot saanu duuniakö? Tradenomien työllistyminen kun on vähä niin ja näin, kun ne pukkaa niitä markkinoille turhanki paljon.
Opiskelen parhaillaan viimeistä vuotta. Työllistymisestä en osaa sanoa mitään. Välillä tuntuu että töitä on ja välillä ei. IT-alalla nuo tilanteet tuntuu muuttuvan liiankin usein. Toive olisikin päästä edes oman alan töihin ja mahdollisesti odotella sitä yllennystä . Kuitenkin että pitää jalat tiukasti maanpinnalla.
Eräs toinen vaihtoehto on kovasti kutitellut korvan takana. Oman yrityksen perustaminen mutta sekin vaatii jo uhrauksia. Katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan!
Hahaa, mä oon valmistunut suunnitteluassari xD Oon vaan lähös kohta jatko-opiskelee. 3v assarityöt saa riittää, tai siis en voisi kuvitella tekeväni tätä koko elämää.. Pakko saada lisää haasteita!
No onneks olkoon :D meitä on moneksi.. tosin minä ku valmistuin -97 niin nimike oli konepiirtäjä ja linja minkä kävin oli tekninenpiirtäjä, enkä oo päivääkään noita hommia tehnyt ja jatko opiskelu ei kiinnostanut