Mikä on ammattisi/mille alalle opiskelet?

449 posts, 23 pages, 187,591 views

#201 • • nebula Guest
Opiskelen psykologiaa Helsingin avoimessa yliopistossa. Tänä keväänä tarkoituksenani on kokeilla pyrkiä ihan siihen oikeeseen yliopistoon opiskelemaan sitä. *nauru* Jos ei natsaa tällä kertaa niin sit vaan yrittää uudestaan ja uudestaan, se tuntuu olevan niin lähellä sydäntä ja tuntuu siltä oikealta jutulta näiden musantekotouhujen lisäksi. *hymy*
Avernian

#202 • • Edited Avernian Kerettiläinen

Dana, 3.4.2006 15:45:
en siis tiedä vielä tuleeko musta tutkija vai poliitikko *hihu*

Kannatan poliitikkoa. Jotain väriä siihenkin skeneen.

Itse menen nyt englantia lukemaan. Musta taitaa siis tulla opettaja *nauru*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Foxmagon

#203 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Puuartesaaniksi syksyllä. *jiihaa*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

ravec

#204 • • ravec
IT sektoria edelleenkin. Tällä hetkellä olen Tampereen Yliopiston täydennyskoulutuskeskuksen listalla opiskelemassa Pelin Henki -koulutuksessa.
Jossa opiskellaan digitaalisen median tekemistä peli suunnitttelun kautta.

3kk työssäkokeilu on menossa Helsingissä, eräässä IT sektorin firmassa.
liikkuva muna

#205 • • liikkuva muna an egg on the move
Kieliteknologi. Saadaan sit googleen vihdoinkin toimiva hakumoottori ja kunnon puhuva pää kunhan valmistun.
Kukkis

#206 • • Kukkis K Y L Ä H U L L U
Opiskelen saksaa yliopistolla, maisteriksi valmistuminen näillä näkymin 2010.. Mut ammatista ei toistaseks mitää hajua. *ding*

--
Never say never..?

tfwo

#207 • • tfwo
Pukuompelijaksi sitä olisi tarkoitus. Tai ompelija-artesaaniksi, selviää tarkemmin kesän alulla kun hakutulokset saapuvat postiluukkuun. ;)
jez

#208 • • jez
Aika kaupalliselle puolelle menee itellä. Tuotantotaloutta opiskelen kolmatta vuotta. Suunnitelmissa vielä lukea kauppatieteitäkin ennen työelämään siirtymistä.
Snaggo

#209 • • Snaggo ;__;
Datanomiksi. *nolo*
nojoo, kaksoistutkintoo, eli tulee myös lukio siinä sivussa. Koko paketti neljässä vuodessa.
En kyl usko et onnistun vääntämään ylioppilaaks, ku on kurssit onnistunu jo mennä vähän sekaisin.

--
bojoing.

pirullinen enkeli

#210 • • pirullinen enkeli
Sosiaali- ja terveysalaa oon opiskellu jo nelisen vuotta ja nyt sitte valmistun toukokuussa lähihoitajaksi.. Wuhuuu!!!! *jiihaa* PÄIHDE- JA MIELENTERVEYSTYÖ ois niinku se mihin oon erikoistunut.. kait yritän hakeutua samanlaisten ihmisten pariin...?? eli pöllöö oon vissiin itekki..kai..

Mutta oikeesti olin harjottelus psyk.pitkäaikaisosastolla ja tykkäsin tosi kovasti joten ihan oikeelle alalle oon hakeutunu ja nytte tuorein harjottelu oli katkaisuhoitoasemalla ja se vasta jees olikin..!! Onneks tiesi mitä haluaa ettei täs vaihees rupeisi sitte tökkiin.. *iloinen*
Android

#211 • • Android
Tällä hetkellä suunta näyttää olevan tutkijan ura ja jos hyvin menee niin voi tituleerata itsensä nimikkeellä professori joskus hamaassa tulevaisuudessa *uros*
-Haltija-

#212 • • -Haltija- HARDCORE!
Jee, mulla on enää puolitoista vuotta jäljellä koulua*jiihaa*
Opiskelen Pukuompelijan perustutkintoa ja tämän koulun jälkeen aion hakea amk opiskelemaan vaatesuunnittelua!
Ihanaa kun tietää mitä haluaa*hymy*
paupau

#213 • • paupau Tuhma Bambi
Helsingissä valtsikassa, pääaineena sosiaalipolitiikka.
Sivuaineena kaupunkipolitiikka, joka on myös erittäin mielenkiintoista.
Olis kiva päästä myöhemmin suunnittelii hyvinvointipalveluja ja -järjestelmiä,
mikäli hyvinvointivaltiota ei kokonaan romuuteta..
DiamonDie

#214 • • DiamonDie mediahippi
Melkein kuuden vuoden työpaikka tietokonelehdessä on nyt sitten historiaa. Näemmä olen tällä hetkellä asumiseen/sisustukseen keskittynyt freelancetoimittaja, mikä on minut tuntien hieman hämmentävää. :-P Pahasti kuitenkin näyttää siltä, että tie vie sairasloman kautta työkyvyttömyyseläkkeelle aivan lähitulevaisuudessa. :-/
perhosnei

#215 • • perhosnei siivellinen
"...variaatiolle voidaan usein osoittaa lingvistinen struktuuri, joka on periaatteessa sama huolimatta siitä, missä vaiheessa muutos on. Variaatio on tällä tavoin paitsi kielellisen muutoksen synkroninen heijastuma myös itsessään osa kielen kunkinhetkistä järjestelmää; siinä synkronia ja diakronia leikkaavat toisensa."

-Nykysuomen rakenne ja kehitys (Heikki Paunonen, Päivi Rintala)

en taidakaan hakea
%

#216 • • %

Encoder, 3.4.2006 15:28:
Lasketaanko DI-opinnot tekniseksi vai tieteelliseksi työksi, jos ei aio tutkijaksi?

Taiteelliseks työks mää ne laskisin, suunnittelijan hommat ainakin.

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

inneah

#217 • • inneah ...Trust no one...

-Haltija-, 24.4.2006 20:22:
Jee, mulla on enää puolitoista vuotta jäljellä koulua*jiihaa*
Opiskelen Pukuompelijan perustutkintoa ja tämän koulun jälkeen aion hakea amk opiskelemaan vaatesuunnittelua!
Ihanaa kun tietää mitä haluaa*hymy*

No voi hitsi ku olis ite kans yhtä innokas *hih*
Itellä nyt kröhöm... neljäs vuos menossa tota Pukuompelijan linjaa *iloinen*
Nyt ennen kesää siis tarkotus valmistua vihdoin *jiihaa*

Mutta mitä nyt tuossa huonossa koulussa ollessani olin,niin innostus kyllä lopahti melkeen ekan vuoden jälkeen ja tuskin hetkeen aijon tämän alan hommia tehdä *eiei*
Omaksi huviksi kyllä varmasti tulee ommeltua kaikennäköstä!

--
nahkalakanat

Freja

#218 • • Freja Sihteeri
Tässä kuussa lähtee hakupaperit Valokuvaajan ammattitutkinnon linjalle *hikoil*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

#219 • • pia^^ Guest
Opiskelen amkissa tietojenkäsittelyä, eli yks nörtti lisää ilmoittautuu... Pääaine riippuu saanko siirron helsinkii vai en, jos saan tiedonhallintoa haluaisin alkaa opiskelemaan. Jos jään Hamkii multimedia ja e-learning.
enkeliina

#220 • • enkeliina kiksurinsessa
Securitaksella respassa töissä ja opiskelemaan hakenu TaY:lle kasvatustieteitä ja vaihtoehtosesti PirAMK:iin sosionomi-alalle. Et näin =)

--
Sinä kysyit: Mitä kiksu on?
Oraakkeli vastasi: Rakkautta.