Mikä on ammattisi/mille alalle opiskelet?

449 posts, 23 pages, 187,719 views

Athene

#61 • • Athene Tiina

Lauruska, 14.11.2005 20:25:
miks tuolta puuttuu ympäristöala ja suunnitteluala

Joo, tää oli tosi vaikeeta tehdä tää gallup niin, että siihen tulis kaikki alat edustetuiksi.. Arvasin, että monta juttua unohtuu. No, onneks niitä voi sit kuitenkin tarkentaa tässä. *hymy*
Janne

#62 • • Janne kipee ukkeli
Hmm, minkähän vuoksi hallintoala ja IT-hommat ovat samassa? No, mulle sopi se pampula parhaiten, koska olen IT-konsultti (ja oppiarvoltani rahoitusekonomi). Toki tuo palveluala olisi sopinut myös, konsultointi on meidän firman tapauksessa liike-elämän palvelua.
Freja

#63 • • Freja Sihteeri
Hitsi, kaikil on joitai hienoi nimikkeitä ja mä oon vaan tarjoilija *nauru* Tai siis olen suorittanut ruokapalvelun ammattitutkinnon. Sillä ei kovin pitkälle pötkitä *eiei*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

anis

#64 • • anis
sossutantta..

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Maihku

#65 • • Maihku neiti hankala
Vajaa vuos olis vielä koulua jäljellä ja musta pitäisi tulla laborantti*hymy*
BT

#66 • • BT
Puutarhuri joka tekee nykyään mattotöitä.
Yediah

#67 • • Yediah FINRG, Spacehouse
kotkassa opiskelen tietoliikennettä ja elektroniikkaa.. kohta pitäisi valmistua.. ja sitten otetaankin useampi päivä viinaa sen jälkeen.. :D
lunake

#68 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Palkkasihteerinä työskentelen..

*possu*

--
Hedelmällisyys on påp!

mirah

#69 • • mirah Starchild
Merkonomiksi opiskelen. Pitää kattoa sit ku sen on suorittanu et josko toista alaa lähtis..
Sirppu

#70 • • Sirppu
kuvataiteilija*hihu*
Ozie

#71 • • Ozie
Noin 60% suoritettu opiskeluista ja sitte valmistun toivottavasti LVI-suunnitteluinsinööriksi. Eli jäljellä olis puol vuotta työharjottelua ja vuosi sen jälkeen opiskelua.
#72 • • Edited Annakins Guest
MSc eli VTM eli Varsin Turha Maisteri (eli Suomessa valtio- tai yhteiskuntatieteiden maisteri). Tällä hetkellä pätkätöissä valtiolla.
Umbala

#73 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s
Tällähetkellä myyn ja vuokraan paintball-tarvikkeita. *piis*

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

ludde

#75 • • ludde Anna
Ammattikorkeassa liiketaloutta. Hienoa olla kaupallisella alalla ku ei osaa yhtään matikkaa *eiei* Älkää kuitenkaan kysykö miksen vaihda alaa. En itsekään ymmärrä! *ding*
Dj_Johanna

#78 • • Dj_Johanna *Tiu tiu*
Datanomi minusta pitäisi keväällä tulla....

--
*Dj_Johanna*

Dzad

#79 • • Dzad Yks-kaks-RAX!

pupuankka, 14.11.2005 22:13:
Opiskelen työttömäksi ja tarkoituksenani on isona velkaantua *hymy*

Toisin sanoen keväällä pitäisi valmistua yhteiskuntatieteiden maisteriksi, pääaineena sosiologia. Haluaisin tutkijaksi. Ei oo leveä leipä edessä *justjoo*

Yhteiskuntatiede minä myös.
Ja, pääaine (en ole vielä valinnut) ehkä myös sociologia.

--
Nobody realizes that some people expend tremendous energy merely to be normal - Camus

#80 • • astaroth Guest
asiakaspalvelussa* viimeiset vajaat viisi vuotta, nyt asepalvelus kesken. inttissä sain aselajissani hankittua itselleni siviilissäkin pätevän räjäyttäjän tutkinnon, joten tavoitteena olisi aloittaa louhintatyömailla hommat heti, kun siirryn reserviin. siitä sitten mahdollisimman nopeasti kouluttautumaan panostajaksi *hihu*

siitä sitten katsellaan taas elämää eteenpäin (joko siirrytään opiskelemaan tai sitten louhinta-alan jatkokoulutuksia/tutkintoja jne.). kaikki mahdollista, kun ei tiedä kuitenkaan, mitä loppujen lopuksi haluaisi tehdä

(*) paskaa!