Mikä on ammattisi/mille alalle opiskelet?

449 posts, 23 pages, 187,470 views

koo

#41 • • koo
Tokan vuoden kemistinalku.

--
Backstagella on paratiisi.

Lauruska

#42 • • Edited Lauruska nihkee
miks tuolta puuttuu ympäristöala ja suunnitteluala
lohikarme

#43 • • lohikarme RitariVittupää
Sähkötekniikan ins.@evtek (tosin nyt välivuosi)

--
Qualis artifex pereo

Jinx

#44 • • Jinx Superfeminine
Nyt farmaseutin oikeidet ens keväänä proviisori.

--
Pyllykkä

#45 • • Kirsikka Guest
Musta tulee agrologi (AMK), eli opiskelen maaseutuelinkeinoja. Vasta eka vuosi menossa, mutta on kyllä tosi kiva ja kiinnostava ala. Vuoden yritin kärvistellä tietojenkäsittelyn tradenomi -koulutuksessa, mutta se oli tosi kamalaa.
ReiNe

#47 • • ReiNe
vaatetusala.. valmistun vaatimattomasti pukuompelijaksi mut siitä sitte ois tarkoitus jatkaa *iloinen*
hyvä pohja pitää olla *joo*

--
femalejunglist

patient

#48 • • patient
Eipä ole ammattia vielä, mutta musta tulee juristi - hyvin hitaasti tosin tätä vauhtia. Olen osa-aikainen suttura eli teen sihteerin/toimistoapulaisen hommia parissa asianajotoimistossa vähän vaihtelevissa määrin. Aiemmin on tullut tehtyä lähinnä opettajansijaisuuksia eri ala- ja yläasteilla ja lukioissa.
Sintsu

#49 • • Sintsu

Itse opiskelen luokanopettajaksi ja tajusin, etten tunne ketään (no okei yhden) opettajaa, joka ois bileihmisiä. Onks opet keskimääräistä vakavamielisempiä vai onks teitä täällä? *ding* Ehkäpä en muutenkaan ole kaikkein tyypillisin vekkihameluokanopettajapersoona.. *vink*

Mihis kategoriaan itsesi luokittelit? Onhan tuo open homma noista ehkä humanisista hommaa tai sitten palvelualaa *lmao* Minä olen kyllä pehmoluonnontieteilijä, joka vakaasti nykyisin lisää yläasteikäisten luonnontuntemusta ja ennalta ehkäisee ei-toivottuja raskauksia *hihu*
Tetsu

#50 • • Edited Tetsu Naksutohtori
Nykyinen media-assu, nyt opiskelen EVTEK Muotoiluinstituutissa ja 4 vuoden kuluttua miusta sitten tulloo 3D-mallinnukseen ja animaatioon erikoistunut medianomi. *iloinen*
Tetraveks

#51 • • Tetraveks
Konetekniikkaa Otaniemessä vuosia eteenpäin jollei linjanvaihto yllätä.
Individual

#52 • • Edited Individual HYPNO!
Koulutukseni on lukion jälkeen viestinnän perustutkinto, eli media-assistentti. Opiskelin Joensuussa äänittäjäksi / miksaajaksi. Nyt olen sitten iloinen radiotyöläinen Suomen toiseksi kuunnelluimmalla kaupallisella taajuudella ja sen Kaakkois-Suomen yksikössä päähommanani radiomainosten tuottaminen. Itseasiassa olen käsittääkseni ainoa lajissani, jos hommaa katselee siltä kantilta, että onko Suomessa kellään kaupallisella kanavalla päätoimista radiomainostuottajaa palkkalistoillaan. Kanavatuottajia tottakai on.
Yoni

#53 • • Yoni Tyhmä Vartija!
Toimin piirivartijana eräässä "lintu" firmassa!
Ajelen ylinopeutta ja popitan musaa Malmin alueella!
ipe

#54 • • Edited ipe X-Rust / Holvi
Entinen levyseppä, nykyisin röntgenhoitaja (AMK). Tammikuussa tulee 5 vuotta täyteen TYKSin leivissä.

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

Supersonicways

#55 • • Supersonicways
Insinööri (AMK) ...tietotekniikkaa. Vielä pitäisi valita ohjelmistotekniikan, viestintäteknologian tahi tuotantotalouden välillä*ding*

--
There are reasons for things that a casual observer might not understand.

Miraakkeli

#56 • • Miraakkeli *As far as you can go*
Metsätalousinsinööri (AMK) Tamkista viime keväältä. Saman tien oma firma pystyyn ja nyt olen touhunnut kaikenlaisia "vähän kilpailtuja" hikihommia.. Ens keväänä täytyy jo palkata lisää väkeä *whaat*

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'He manga wai koia kia kore e whitikia\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'Make light of difficulties and they will disappear\\\\\\\\\\\\\\\

oi.1

#57 • • oi.1
Tällä hetkellä opiskelen TKK:lla elektroniikkaa ja sähkötekniikkaa. Pääaineeksi valkkasin akustiikan ja äänenkäsittelytekniikan.

Taskussa on jo perusinssin paprut (elektroniikka), joten ihan tyhjältä pöydältä en sinne lähtenyt.

Töissä olen audiopuolen hommissa vuorotyönjohtajana / tekninen päivystys.
pupuankka

#58 • • pupuankka poly-wtf?!
Opiskelen työttömäksi ja tarkoituksenani on isona velkaantua *hymy*

Toisin sanoen keväällä pitäisi valmistua yhteiskuntatieteiden maisteriksi, pääaineena sosiologia. Haluaisin tutkijaksi. Ei oo leveä leipä edessä *justjoo*
Athene

#59 • • Athene Tiina

Simpura, 14.11.2005 21:08:

Mihis kategoriaan itsesi luokittelit? Onhan tuo open homma noista ehkä humanisista hommaa tai sitten palvelualaa *lmao*

Kyl mä sen siihen humikseen laitoin vaikkakin rehellisempää ois kai tosiaan laittaa se sinne palvelualaan. On se sen verran eläimellistä touhua välillä..*igor* *lmao*
Android

#60 • • Edited Android

pupuankka, 14.11.2005 22:13:
Toisin sanoen keväällä pitäisi valmistua yhteiskuntatieteiden maisteriksi, pääaineena sosiologia. Haluaisin tutkijaksi. Ei oo leveä leipä edessä *justjoo*

Kas, muitakin sosiologeja =) Paitsi että itse en oo vielä noin pitkällä opinnoissa, mutta hyvällä onnella (= jos jaksaa lukea) valtiotieteiden kandidaatti 1-2 vuoden sisällä. Sit maisteriksi...Ja itsekin olen suunnitellut jatkavani tutkijana. Minussa on ihan selkeästi ainesta proffaksi *uros*

Edit: Tuohon gallupiin pääaineeni ei oikein sovi mihinkään.