Haluatko töitä! Nyt on paikka avoinna!

24 posts, 2 pages, 10,584 views

bgi3498t

Posts: 590

#1 • • Edited bgi3498t
Paikka on täytetty.
nuance

Posts: 1,963

#2 • • nuance cov ops, combat, sunrise
i hear ya.
diorite

Posts: 437

#3 • • diorite 180+
Mihis hakemukset voi jättää? *nauru*

--
Kuka? Minäkö?

MaSari

Posts: 1,986

#4 • • MaSari space jammer
*ding*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

ville

Posts: 3,780

#5 • • ville olen oikeasti ujo
zorlim taitaa olla loman tarpeessa :)

pari viikkoa aurinkoisella saarella ilman tietoliikenneyhteyksiä auttanee.
tumpsi

Posts: 2,553

#6 • • tumpsi rekisteröitymätön
w
martina

Posts: 1,875

#7 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
hahaha! *nauru* täähän on ihan ku meiän vanha toppuran varasto.
Pätkis

Posts: 1,038

#8 • • Pätkis Pikkis
Kuulostaa siltä että joku ei nyt osaa sanoa ei *vink*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

COBALT

Posts: 1,407

#9 • • COBALT akitaattori

martina, 13.11.2005 21:28:
hahaha! *nauru* täähän on ihan ku meiän vanha toppuran varasto.



Toppura = Toptronics...???

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

martina

Posts: 1,875

#10 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä

COBALT, 13.11.2005 21:53:
---
martina, 13.11.2005 21:28:
hahaha! *nauru* täähän on ihan ku meiän vanha toppuran varasto.

---


Toppura = Toptronics...???



sama mies. *nauru* äläkä vaan sano et säkin oot ollu siellä töissä.... *otanosaa*
anis

Posts: 2,451

#11 • • anis
Tähänhän tää on menossa...

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

anis

Posts: 2,451

#12 • • anis

Zorlim, 13.11.2005 22:07:
Onks tässä nyt jotain pielessä kun kukaan ei ole vielä kysynyt mihin hakemukset saa laittaa...



Ohan tuol joku kysyny,katoppa tarkemmin*vink*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Hippo

Posts: 221

#13 • • Hippo At the edge of sanity but not insanity
Kuulostaa aika palveluhenkiseltä alalta ja suurimpaan osaan noista osaan kyllä samaistua, kuten varmaan moni muukin.

Nimimerkki: pari vuotta koettanut vaihtaa työpaikkaa ilman tulosta. *justjoo*

--
Lets pump ourself full of magic monkey juice and take a trip to spacelab!

COBALT

Posts: 1,407

#14 • • COBALT akitaattori

martina, 13.11.2005 21:57:
---
COBALT, 13.11.2005 21:53:
---
martina, 13.11.2005 21:28:
hahaha! *nauru* täähän on ihan ku meiän vanha toppuran varasto.

---


Toppura = Toptronics...???

---


sama mies. *nauru* äläkä vaan sano et säkin oot ollu siellä töissä.... *otanosaa*



No, eeenkäkö ne toimittaa tavaraa mun duuniin. Et tavallaan mä on osasyyllinen siihen kaaokseen siellä, hehe...!

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

Avatar
#15 • • Edited astaroth Guest
eihän tossa ole edes mitään yhteystietoja, millä hakea duunia *uuh*
anniharha

Posts: 1,937

#16 • • anniharha
Aivan loistavaa, just tällasta olenkin kaivannut! Ja jos vuoden palkka ei mene opintotukien yli niin ei tule ongelmaa säästötilien tai verojen kanssa, khyyllä mä nyt taidan hakea *nauru*

--
and though my words could save the world they never come out right

Janne

Posts: 1,330

#17 • • Janne kipee ukkeli

Zorlim, 14.11.2005 20:06:
Ai toppura ei oo työnantajien parhaimmistoa... Hmm... Senterasta on kans aika huimia juttuja liikenteessä... ;) Ja toi Aldatan ilmoitus todellakin sanoo jo suoraan sen, että aika pimee pitää olla et tohon duuniin ryhtyy...

Toi kyllä kuulostaa sellaselta 5-6 kilon hommalta, muuten tohon ei ryhdy kyllä Erkkikään. Sen verran on kokemusta vastaavista hommista.


Joo, Sentera on alalla aika surullisen kuuluisa...

Mutta mitä tuohon Aldatan ilmoitukseen tulee, niin ei toi mitenkään erityiseltä vaikuta. Oikean projektin johtaminen on kovaa työtä, joka ei kaikilta onnistu - siksipä vaatimuksetkin ovat kovat. Nyt en siis tarkoita "projekteja", joissa ainoa työntekijä on päällikkö itse (jotta häntä voitaisiin kutsua päälliköksi -> palkatonta ylityötä). IT-projektin johtamisessa on vielä omat kinkkisyytensä, joitain asioita kun ei voi saada hoputtamalla kuntoon (vrt. taulun maalaaminen) ja monesti mukana on vielä kaikenlaisia kolmansia osapuolia. Vaan onhan se palkitsevaakin välillä! *hymy*
Riku

Posts: 3,187

#18 • • Edited Riku The Little Prince
Joo, just tän saatanan ihmisten hyväksikäytön takia mä haen kyllä mieluummin jonnekin kunnan tai valtion hommiin jos joskus vain saan opiskeluni valmiiksi. Ihan sama vaikka saisi 5x vähemmän palkkaa, kunhan työympäristö, -ilmapiiri ja työ itsessään on mielekkäämpää kuin puurtaa niska limassa älyttömän paineen alla, ja saada paskaa kohtelua palkaksi, jotta firmalla menisi paremmin. Onhan niitä hyviäkin duunipaikkoja yksityiselläkin puolella, mutta vuos tollasta ja sitten potkut, koska pomo halusi suosia omia vähemmän päteviä kavereitaan kun se ei itse saanut hommattua meille asiakkaita, ja firmalla meni huonosti, riitti mulle kiitos. Mä tein perhaimmillaan kipeenä 12h työpäiviä ilman erillistä korvausta koska projekti piti saada valmiiksi, ja kun menin aukomaan päätäni aiheesta kerran puhelimessa väärälle ihmiselle, koska jouduin vielä kuumeessa lähtemään toiselle puolelle kaupunkia korjaamaan sen mokia, niin tossa on sit lopputulos. "Sun työtoverit ei enää halua tehdä töitä sun kanssa". Sattu nimittäin olemaan firman suuremman tytäryhtiön toimitusjohtajan veljenpoika tms. Ei sen puoleen, 5:stä suomalaisesta mä olin vasta 4. joka sai lähteä, eikä se yksikään siellä enää kauaa lojunut sen jälkeen, ja kun kattoi firman sen jälkeen nettiin laittamia työpaikkailmotuksia, niin juuri tuollaista tekstiähän ne oli. Ei enää ikinä.

Aijoo, ja firman nimi oli sitten Synaptique aka Synap-Nordic jos jotain kiinnostaa.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

akir0

Posts: 2,554

#19 • • akir0 idleRPG champion 2009

Zorlim, 14.11.2005 20:06:
Ai toppura ei oo työnantajien parhaimmistoa... Hmm... Senterasta on kans aika huimia juttuja liikenteessä... ;) Ja toi Aldatan ilmoitus todellakin sanoo jo suoraan sen, että aika pimee pitää olla et tohon duuniin ryhtyy...



Nojaa, ei tossa nyt mun mielestäni ollu vielä ihan älyttömät vaatimukset. Toki pitää olla motivoinut, että moisen duunin ottaa, enkä usko, että tossa enää pelkkä palkkakaan motivoi. Toisilla on ehkä vaan enempi kunnianhimoa :)

Ja komppaan Jannea siinä, että etenkin integraatioprojektien projektipäällikkyys on todellinen haaste ja siinä vaaditaan todellista tekijää.
Howdy

Posts: 7,955

#20 • • Howdy Oldie
Jeps .. itse olen työskennellyt koulujen jälkeen alalla vasta vajaa pari vuotta ja nyt jo alkaa olemaan toi paskasuodin aika tukossa .. eli toisin sanoen yrittää takas koulun penkille, alkaa olemaan aika heikosti asiat jos hinkuu kouluun *nauru* mut sellasta se työelmänä nykyään on, työnantajan markkinat valitettavasti ... *dissaa* toivon mukaan se muuttuu vielä toisinpäin ..

--
Käpy vailla vertaa