LCD / plasmatöllöt

126 posts, 7 pages, 37,979 views

nuance

#121 • • nuance cov ops, combat, sunrise
noni. kyllähän tätä ennemmi tuijottelee ku turpaansa ottaa.
Uniq A.K.

#122 • • Edited Uniq A.K.
Itseltä löytyy 32" Samsung LE-32R77BD mallinen LCD-digitv.
Kontrasti tossa on 5000:1, tarkkuus: 1366 x 768,
kuvanparannustekniikka: DNle. Ja liitäntöjä on ihan riittävästi.
Siinä jotain teknisiä tietoja.

Oon ollu kyllä tosi tyytyväinen. Kuvan laatu on aivan loistava ja Samsung tekee ainakin omasta mielestä aivan huippuluokan vehkeitä. Suosittelen ehdottomasti!!

--
TTF saves my soul!

nuance

#123 • • nuance cov ops, combat, sunrise
tässä kohtaa kun töllötintä on kohta viikon päivät tuijoteltu (samsung 40" m87), voisin vähän raportoida. ilmeisesti toi kaveri hanskaa skaalailut ihan mallikkaasti, kun digitv:stä ihan sen peruspaskan tuijottaminenkin sujuu hevosen kokoisia pikseleitä kiroilematta. ihan perinteiset dvd:tkin näyttää hyvältä, tosin siihen varmasti vaikuttaa soitinkin (powermac + applen oma dvd-soitinsofta). hd-kuva (sekä 720 että 1080) näyttää helvetin skarpilta (duh), kontrasti on hyvä ja värit vakuuttavat. tietty lcd on aina lcd ja taustavalo kyllä näkyy mustien lievänä harmautena.

snadi ongelma tietokonekäytössä: toi mun powermacin näytönohjain ei ilmeisesti osaa progea lähettää, joten pitää käyttää interlacedina. en tunne telkkutekniikkaa ihan niin tarkkaan että pystyisin tätä vakuuttavasti selittämään mut ilmeisesti toi telkku sekoaa välillä jotenkin lomituksessaan ja koneelta tuleva kuva rupeaa tärisemään. tämä korjaantuu kun selailee kuvasuhteita eestaas ja ränkkää näytönohjaimen asetuksista overscania päälle ja pois. vika voi olla kyllä näytönohjaimessakin?

all in all, helvetin hyvä telkkari.
sadesola

#124 • • sadesola Kettu mikä kettu
Luin "LCD/ plasmalöllöt".

Ajattelin, että kyseessä olisi
jotain uutta ja jännittävää.

Mutta täällä kirjoitellaankin
telkkareista.

Mikä pettymys.

--
KABOOM!

#125 • • Edited ville olen oikeasti ujo
Uusi tykki eksyi jokin aikaa sitten kotiin: JVC DLA HD1

Suuri natiivikontrasti on kyllä jotain, mihin ei heti kyllästy. Kerrankin tykissä musta on mustaa ja valkoinen valkoista vaikka niitä olisi samaan aikaan ruudulla. Kuva muistuttaa todella paljon vanhoja CRT tykkejä sekä värien, että niiden syvyyden osalta.

Aika vähän jää toivomisen varaa, mutta jos jotain saisi valita niin pienempi koko olisi kiva ja muutaman desibelin hiljaisempi voisi olla...
egmondo

#126 • • egmondo Elämäntapa Reivaaja/Perus Erno
Itse olen omistanut jo muutaman kuukauden 40" Fujitsu Siemens Myrica VQ40-3SU lcd telvision ja olen ollut erittäin tyytyväinen siihen *iloinen*

--
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.*nauru*