t. ale
[email protected]
tai
[email protected]
17 posts, 1 page, 5,908 views
homppa, 18.12.2005 10:06:
Mainonnan eettisen neuvoston hyvää markkinointitapaa koskevien periaatteiden 2 kohdan mukaan mainos on hyvän markkinointitavan vastainen, jos naista tai miestä käytetään katseenvangitsijana tai seksiobjektina ja sukupuolta käytetään alentavalla, väheksyvällä tai halventavalla tavalla tai jos naista tai miestä käytetään seksiobjektina tai asiattomasti katseenvangitsijana eikä sillä ole mainostettavan tuotteen tai palvelun kanssa mitään tekemistä.
homppa, 18.12.2005 10:06:
eikä sillä ole mainostettavan tuotteen tai palvelun kanssa mitään tekemistä
starbuster, 18.12.2005 13:31:
Sit tollasia turhanpäiväsiä lautakuntia pidetään yllä verovaroin, ilmeisesti niillekään ei mitään järkevämpää käyttöä olisi.
mekaanikko, 18.12.2005 13:52:
Mainonnan eettisen neuvoston toiminnasta vastaavat kylläkin Keskuskauppakamari ja Mainonnan neuvottelukunta, joka on mainostajien, mainostoimistojen ja mainostilaa myyvien medioiden yhteistyöelin. Verovaroja tähän lystiin ei siis käytetä.
mikkelsson, 18.12.2005 13:57:
---
mekaanikko, 18.12.2005 13:52:
Mainonnan eettisen neuvoston toiminnasta vastaavat kylläkin Keskuskauppakamari ja Mainonnan neuvottelukunta, joka on mainostajien, mainostoimistojen ja mainostilaa myyvien medioiden yhteistyöelin. Verovaroja tähän lystiin ei siis käytetä.
---
kiitoksia selvennyksestä. Hyvä ettei käytetä. Enkä mä tarkottanu että tissien käyttö mainoksissa on hyvä asia, lähinnä sitä meinasin että seksiä tuputetaan meille nykyään joka toisessa mainoksessa ja ihmettelin sitä että muutamasta julisteesta pitää jonkun lautakunnan vetää herneet nenuun. Noilla perusteilla pitäis ottaa käsittelyyn aika monta muutakin mainosta. Mutta tämä oli vaan mun mielipide.