E: Lounge musiikkia

6 posts, 1 page, 4,262 views

embie

Posts: 531

#1 • • embie Shwoopsie poo
Olempahan töissä erään hotellin lounge tyyppisessä "olohuoneessa", jossa asiakkaat voivat istuskella, lukea lehteä, katsella tv:tä, tehdä töitä, pitää palaveria sekä nauttia virvokkeita, snäksejä tai vaikkapa aamupalaa.

Tällä hetkellä taustamusiikiksi on tarjolla mm. Sibeliusta, finnhitsejä, Justin Timberlakea sun muuta roinaa, mitä ei ensinnäkään jaksa kuunnella repeatilla kuutta tuntia putkeen ja toisekseen, ei kehtaa 90 prosenttisesti ulkomaalaiselle asiakaskunnalle soittaa...

Nyt olisi siis hakusessa mukavaa taustamusiikiksi sopivaa, rentoa chill-meininkiä. RinneRadiota olen jo miettinyt sekä house-tyylisiä levyjä. Nyt vaan puuttuu ideoita ja nimiä, minkä mukaan lähteä etsimään musiikkia kaupoista ja vaikkapa sitten tuolta netistä.

Pelastakaa mun työpäivät Sibeliukselta! *nauru*
mekaanikko

Posts: 1,176

#2 • • mekaanikko don selecta

embie, 10.11.2005 20:24:
Nyt olisi siis hakusessa mukavaa taustamusiikiksi sopivaa, rentoa chill-meininkiä. RinneRadiota olen jo miettinyt sekä house-tyylisiä levyjä. Nyt vaan puuttuu ideoita ja nimiä, minkä mukaan lähteä etsimään musiikkia kaupoista ja vaikkapa sitten tuolta netistä.



Maailma on täynnä hyviä "lounge"-kokoelmia, tosin niinpä on valitettavasti myös paskoja. Ensinmainittuun kategoriaan kuuluvat Buddha Bar -kokkarit, joita toistaiseksi on tullut ulos muistaakseni 7 kpl (kaikki tupla-CD:itä). Toinen erittäin hyvä sarja on Hôtel Costes, jota on muistaakseni ulkona 8 osaa.

--
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
-- Daniil Harms: Uusi anatomia

embie

Posts: 531

#4 • • embie Shwoopsie poo

mange, 10.11.2005 20:30:
Kiinnostaako 'Coffeeshop - Finest Selection Of Chillout Traxx Vol. 1' >> Biisilista
Tosin tämä on suht taagi tuplalevy että ei kovin halvalla lähe.



hmm... biisilista ei kyllä paljoa sano *blush* mutta kiinnostaa kuitenkin kuinka paljon olit ajatellut pyytää?
AlexS

Posts: 1,389

#6 • • AlexS kummasetä
Groove Armada - Goodbye Country (Hello Nightclub)
Groove Armada - Vertigo

GA:n Lovebox levyltä löytyy myös pari hyvää rauhallista vetoa kuten Remember ja Think Twice.

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.