FURY meets PAARMA: X-Mas Mayhem 25.11.2005 @ Vantaa

99 posts, 5 pages, 19,057 views

itis

#81 • • itis Morning Star
Poistuimme oikeaan aikaan.

-En kommentoi tapahtumia joita en ole nähnyt. Ikävää että osui Furyjen kohdalle moista.

Jussi puhuu asiaa. Ja Janne kans.

*piis*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

tomii

#82 • • tomii kallion herttua
Ohoh... on ilmeisesti ollut aika raffi meno. *uuh*
Sanoisin kanssa sen, että myös ikärajojen nosto varmaan karsinee kanssa pahimmat teiniöykkäröijät bileistä. Oon kanssa huomannut, että osassa bileissä on sellainen meininki, että et oikeasti edes tiedä raflaan jonottaessa, että siellä saattaa olla jotkut teknobileet. Porukalla alkaa yllättävän helposti kiehumaan, kun onkin omasta mielestä "paskaa musaa" ja "friikin näköistä jengiä". Mutta sisään on kumminkin jonotettu ja maksettu, niin ei poiskaan jaksa lähteä. Yleensä ongelmia tulee just siinä vaiheessa, kun liian erilaisia ihmisiä tungetaan samaan paikkaan. Karu juttu tuo suvaitsemattomuus, mutta näin vain on harmittavan usein. *uuh* Eli omasta mielestä myös se, että ihmiset tietäis jo ulkona, että mitä sisällä tapahtuu (ehkä jotakin plakaatia pihalle tms.), voisi myös karsia ns. ei-haluttua porukkaa bileistä. Nämä on vain juttuja joita tuli näin äkkiseltään mieleen, kun tämän threadin lukasin läpi ja eivät ole tarkoitettu kenenkään järjestäjän mollaamiseen, ei missään nimessä, vaan pointeiksi, joista voi ehkä saada joitakin ideoita tai keskustelua aikaan (ehkä sitten ihan uuteen threadiin tai johonkin olemassa olevaan).
Ps. ja tosiaan en ollut itse näissä bileissä paikalla, eli heittelen ihan näin yleisesti näitä juttuja *vink*

--
reivaan kunnes kuolen

Mar6

#83 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Voi vittu *hymy* Ei näin..
Eipä ole tullu vantaalla käytyä bilettämässä, mutta eipä ehkö tarvii lähteäkään, vaikken sanokaan että mulla jotain vantaata vastaan olis *enkeli*
Plur henki kehiin :)

--
-Where there is house there is a home-

Blastoff

#84 • • Blastoff
Jep jep.

Pakko selventää, että rähinöitsijät lähinnä hoiteli keskinäisiä välejään, ja ripi-ripeenä ja vittuuntuneena huito sit siinä samalla muitakin vastaantulijoita. Eli kysessä tais olla moniongelma vs. moniongelma, eikä moniongelma vs. bileet.
Mun käsityksen mukaan "friikin näköistä jengiä" ei katottu mitenkään kieroon, vaan kaikki vastaantulijat näytti olevan ihan yhtä turpaanvedettäviä niille muutamille rähinöitsijöille.

Paikallisena (jep, nukun kirveen kanssa ja kommunikoin nyrkein) väitän viel et alaikäisten määrä
bileissä oli kohtalaisen pieni, jos jopa olematon. Ainakin siis paikallisen porukan osalta.

Johonkin kahteentoista asti bileet oli kyl asialliset. Sen jälkeen alko villiintyminen, harmi vaan.

Jaska tais kommentoida jo pokeja, ja ite komppaan. Loppuiltakin olis voinut olla ihan jees, jos poket olis heitellyt niitä tuttuja naamoja ulos, eikä vaan hymistellyt:

-"Tota, ...tuolla olis joku tilanne, mua lyötiin tuopilla ja joku heitti tuolin seinään. Voisitko tulla kattomaan?"
-"Emmä nyt, katotaan miten tilanne kehittyy."

Tilanne vs. poket 1-0
BuBu

#85 • • BuBu
Ite vaihdoin maisemia näköjään juuri ennen hälinöitä.. onneksi :)
Harmi Fury porukalle ja varsinki bilesiin saapuneille jammailijoille, että jengi rupee rähisemään ja pilaamaa näin kaikkien illan :(
Itelläni oli ainki hauskaa ja porukkaa oli kivasti siihen asti kun galxissa viivyin!

KrissG, Blastoff ja Unlive soitti kaikki hyvää settiä, jep jep...

PLUR *pepsodent*

--
Put on your reeboks man and go play some funky tennis!!

#86 • • Jaska Guest

Rubicon,
eiköhän nyt kuitenkin odoteta että itse järjestävä taho saa unta palloon ja pahimman vitutuksen poieees jonka jälkeen varmasti saadaan luettavaksi virallinen selitys tapahtumien kulusta eikä niin että jokainen kertoo oman versionsa siitä mitä ainakin näki...
mut pääpiirteittäin,bileet keskeytettiin yleisön asiattoman käytöksen takia*piis*

Niin no kyllä minäkin järjestävänä tahona saan antaa lausuntoja jos haluan. Vai???
nn

#87 • • nn

Jaska, 28.11.2005 14:24:
---
Rubicon,
eiköhän nyt kuitenkin odoteta että itse järjestävä taho saa unta palloon ja pahimman vitutuksen poieees jonka jälkeen varmasti saadaan luettavaksi virallinen selitys tapahtumien kulusta eikä niin että jokainen kertoo oman versionsa siitä mitä ainakin näki...
mut pääpiirteittäin,bileet keskeytettiin yleisön asiattoman käytöksen takia*piis*

---

Niin no kyllä minäkin järjestävänä tahona saan antaa lausuntoja jos haluan. Vai???

Iizi boy..

..eikai jakke heränny maanantaihin väärällä jalalla :D
#88 • • Jaska Guest

nn
Iizi boy..

Öö en herännyt, vaan ton pätemisen takia vähän pikkuisen minua kismittää. Mitä v....?
nn

#89 • • nn

Jaska, 28.11.2005 14:43:
---
nn
Iizi boy..

---

Öö en herännyt, vaan ton pätemisen takia vähän pikkuisen minua kismittää. Mitä v....?

Ai siis,,

mitä vittuu,
vittu.
#90 • • Jaska Guest

nn, 28.11.2005 14:49:
---
---
nn
Iizi boy..

---

---

Ai siis,,

mitä vittuu,
vittu.

No lue tämä ketju alusta... :D niin ehkä se sulle selviää...?
UnityF

#91 • • UnityF joo just se

sen takia editoin mun yhen postauksen pois kun alkoi naurattaa toi järjestävä taho juttu..
Mut se siitä... Ensi bileisiin jos saapuisin enkä nukkuis himassa *grr*
Liqued

#92 • • Liqued CyberHemuli
jep lisäsin muutaman kuvan valmistumaisillaan oleville nettisivuilleni..
http://lounge-fi.net/

--
Spin!