FURY meets PAARMA: X-Mas Mayhem 25.11.2005 @ Vantaa

99 posts, 5 pages, 19,093 views

Rubicon

#41 • • Rubicon

Dig Bounce, 24.11.2005 10:26:
Alkais vaikuttaa siltä, et onnistun raahautuu Turust paikan päälle!*tanssittel*

Jeeeeeeeeeee!!!*sydän*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

ELÄIN

#42 • • ELÄIN Team 2hero
Huomenna pääsee roikkumaan paarmana katossa! Jei! Vedetäänkö pojat pikku tumut paikanpäällä?*känni*
display23

#43 • • display23
Huomenna kalja virtaa, musiikka pauhaa ja pukin housut on nilkoissa!

Muistuttelen vielä, että 21.00 - 22.00 on ilmainen sisäänpääsy, tosin narikka pitää maksaa.

Nähkäämme huomenna!
Kriss G

#44 • • Kriss G Wir brauchen bass

Galrav, 24.11.2005 16:53:
pukin housut on nilkoissa!

Mä veikkaan et pukin kuskillaki on housut nilkoissa huomenna *lmao*

--
DESTROY ALL HIPPIES

NextAce

#45 • • NextAce Alienated
Onks nää taas olen autolla bileet*ding*

--
-Alienation-

-----

Rocca

#47 • • Edited Rocca Diiva UG / Superfint Crew
joo, ei kyl varmaan uskalla mestoille... viime vkl ku pojat oli turussa sitten dokaamassa, multa löytys paljon mustelmia ja vekkejä.. eikä muistikuvaa koko illasta *pepsodent* Mutta tequila nousi päähän hesalaiseen sekä turkulaiseen tyyliin *whaat*

+ elektroni lasku oli aika kröhöm, en kommentoi!

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

NextAce

#48 • • NextAce Alienated

Rocca, 24.11.2005 20:20:
joo, ei kyl varmaan uskalla mestoille... viime vkl ku pojat oli turussa sitten dokaamassa, multa löytys paljon mustelmia ja vekkejä.. eikä muistikuvaa koko illasta *pepsodent*

Eli siis ihan normi-ilta*pepsodent* Tuut kato sinäkin vaan mestoille kommandona.

--
-Alienation-

-----

Rocca

#49 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

NextAce, 24.11.2005 20:22:

Eli siis ihan normi-ilta*pepsodent* Tuut kato sinäkin vaan mestoille kommandona.

jahas... kyl kommando ilta olis kova... mutta eeeeen pääse *igor* lauantaina lähtee laiva 8 aikaan aamulla, firman kanssa laivalle (ei seuraa hyvää)

--
Dj Rocca

Rocca

#50 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

Galrav, 24.11.2005 20:27:

Olipas kyllä hauska reissu..tuuppa sen visa korttis kans huomen!

Reissu oli hauska mut ei visa lasku *nauru* äää tulisin mut meen sinne laivalle vaan *igor* mä _varmaan_ selviin sieltä kasiks turkuun *nauru* jos samoja perinteitä kunnioittavasti otetaan sitä juomaa ku viimeks...

--
Dj Rocca

#51 • • Jaska Guest

Galrav,
Meitsil on kädet osittain vieläkin verillä + huuli aukes...

Varo vaan !
Epyx

#52 • • Epyx

Rocca, 24.11.2005 20:29:
---
Galrav, 24.11.2005 20:27:

Olipas kyllä hauska reissu..tuuppa sen visa korttis kans huomen!

---

Reissu oli hauska mut ei visa lasku *nauru* äää tulisin mut meen sinne laivalle vaan *igor* mä _varmaan_ selviin sieltä kasiks turkuun *nauru* jos samoja perinteitä kunnioittavasti otetaan sitä juomaa ku viimeks...

Hankit sieltä kato yöllä jonkun kuskin ajamaan sut turkuun ja sitten jatkat juomista autossa ni jopas tulee pirtsakka laivamatka!
Rocca

#53 • • Edited Rocca Diiva UG / Superfint Crew
jätkät antaa aika kuumaa faktaa mulle... mut pidän pintani ja en liity joukkoon tummaan ;) mutta pojat otetaan uusiks sitten ku tuun sinne. toivottavasti ennen tammikuuta *vink*

--
Dj Rocca

#54 • • Jaska Guest
Tässä vielä yksi hyvä esimerkki miten paikalle pääsee julkisilla Helsingistä. Kaikki hyviä vaihtoehtoja, muuntele mieleisesi aika ja tapa millä haluat tulla :D

reittiopas
Surreal

#55 • • Surreal Söhö
Vähän lisää ohjeita paikalle pääsemiseen.

Bussilla suoraan eteen, menee ainakin linjat 360 ja 362. Pois pitää jäädä Rajatorpan nesteen kohdalla (galaxy on sitä suoraan vastapäätä), Nesteen pysäkki on ensimmäinen kun poistutaan Vihdintieltä.

M-Juna Myyrmäen asemalle, ja siitä mm. bussit 50,51,55(pähkinärinne ja variston suunta) sekä 510 ja 530 (joku espoon suunta) nuo bussit lähtee niltä loppupään laitureilta (oisko ollut 6 ja 7).
Noilla busseilla pitää jäädä pois nesteen ja shellin välissä olevalla pysäkillä, kävele mäki ylös (älä mene tunnelin ali) jä käänny vasemmalle, noin 30m ja galaxy on oikealla puolella.

toivottavasti tosta nyt joku ottaa selvää ja löytää noiden ohjeiden kera perille.

Galaxyn edessä on taksi tolppa josta pääsee sitten edullisesti kotiin.. junatkin myös kulkevat yöllä johonkin asti
Liqued

#56 • • Liqued CyberHemuli
jooh tänne lähdetään kohta puolin _0/

--
Spin!

UnityF

#58 • • UnityF joo just se
ja mä heräsin äsken joten ohi meni ainakin mun osalta..
Sjel

#59 • • Sjel Apprentice.
nyt voisi sanoa että ehdottomasti parhaan setin veti nomic med poc .. special 0 minute set ^_^

--
Will work for bandwith. :)