Lontoon bileet - riskien minimointi (pikaisia vinkkejä kaivataan! )

7 posts, 1 page, 8,160 views

Mizfir

Posts: 2,472

#1 • • Mizfir pittuinen
Lontoon bile-elämää tuntevat ihmiset, olisin kovin kiitollinen avustanne!

Eli tarkoitus on hyvin pian matkustaa Lontooseen katsastamaan bilemeininkiä ja etsiä käsiin jokin organisaatio / ryhmittymä, joka tekisi huumeiden käyttöön liittyvää riskien minimointi työtä pippaloissa.

Jos siis mielessäsi on esim. vesipullojen jakelua, infotoimintaa tai vaikka ensiapua bileissä toimittava porukka niin olisitko ystävällinen ja ilmoittaisit siitä tänne tai minulle privana.

Netistä olen yrittänyt kaivella kaikki mahdolliset läpi ja moneen eri tahoon olen ottanut yhteyttäkin, mutta tuntuu olevan erittäin hankalaa löytää. Kuitenkin olen kuullut tällaista siellä tehtävän, joten kaikki vinkit ovat tervetulleita.

Sille, jolta saan parhaimman ja toimivimman vinkin, luvassa 2 lippua Rave Against Drugs 3 - bileisiin! :)

http://www.klubitus.org/tapahtuma.php?id=7037

Kiire jo on..kiire jo on..*joo*

--
-Mannanen-

Anime

Posts: 1,939

#2 • • Anime Retrostööpeli

Mizfir, 8.11.2005 15:55:
Lontoon bile-elämää tuntevat ihmiset, olisin kovin kiitollinen avustanne!

Eli tarkoitus on hyvin pian matkustaa Lontooseen katsastamaan bilemeininkiä ja etsiä käsiin jokin organisaatio / ryhmittymä, joka tekisi huumeiden käyttöön liittyvää riskien minimointi työtä pippaloissa.

Jos siis mielessäsi on esim. vesipullojen jakelua, infotoimintaa tai vaikka ensiapua bileissä toimittava porukka niin olisitko ystävällinen ja ilmoittaisit siitä tänne tai minulle privana.

Netistä olen yrittänyt kaivella kaikki mahdolliset läpi ja moneen eri tahoon olen ottanut yhteyttäkin, mutta tuntuu olevan erittäin hankalaa löytää. Kuitenkin olen kuullut tällaista siellä tehtävän, joten kaikki vinkit ovat tervetulleita.

Sille, jolta saan parhaimman ja toimivimman vinkin, luvassa 2 lippua Rave Against Drugs 3 - bileisiin! :)

http://www.klubitus.org/tapahtuma.php?id=7037

Kiire jo on..kiire jo on..*joo*


Heh.. Jos sä Lontoosta löydät yhdetkin bileet missä jengi on selvinpäin ni voin maksaa ton sun reissus *nauru* Nojoo leikki leikkinä, en tiedä minkäänlaista organisaatiota joka toimisi huumeita vastaan jossain Lontoossa, siellä kun on kuviot pikkasen erilaiset, rennommat ja vapaammat..

Pidäs kuitenki hauskaa ja onnee matkaan *plur*

--
-K

Mizfir

Posts: 2,472

#3 • • Mizfir pittuinen


Heh.. Jos sä Lontoosta löydät yhdetkin bileet missä jengi on selvinpäin ni voin maksaa ton sun reissus *nauru* Nojoo leikki leikkinä, en tiedä minkäänlaista organisaatiota joka toimisi huumeita vastaan jossain Lontoossa, siellä kun on kuviot pikkasen erilaiset, rennommat ja vapaammat..

Pidäs kuitenki hauskaa ja onnee matkaan *plur*



Tarkoituksenahan ei siis ole löytää bileitä missä porukka on selvinpäin, vaan sellanen porukka/taho joka tekee missä vaan bileissä esim. vesipullojen jakelua*vink*

Oli rennommat tai vapaammat, niin vesi se kummasti niillekin maistuu*hih*

--
-Mannanen-

Anime

Posts: 1,939

#4 • • Anime Retrostööpeli

Mizfir,
Tarkoituksenahan ei siis ole löytää bileitä missä porukka on selvinpäin, vaan sellanen porukka/taho joka tekee missä vaan bileissä esim. vesipullojen jakelua*vink*

Oli rennommat tai vapaammat, niin vesi se kummasti niillekin maistuu*hih*


Kysy SA-tomtomilta, se asu Lontoos aika pitkään..

--
-K

Mizfir

Posts: 2,472

#5 • • Mizfir pittuinen


Kysy SA-tomtomilta, se asu Lontoos aika pitkään..



Nooh..itseasiassa Tommin kanssahan tässä ollaan reissuun lähdössä*nauru* ei vielä oo löytynyt siis sitäkään kautta.

--
-Mannanen-

Hard House Lady

Posts: 83

#6 • • Edited Hard House Lady

Mizfir, 8.11.2005 19:04:
---
vaan sellanen porukka/taho joka tekee missä vaan bileissä esim. vesipullojen jakelua*vink*

Oli rennommat tai vapaammat, niin vesi se kummasti niillekin maistuu*hih*



Asun Lontoossa, ja missaan clubissa ei saa vetta ilmaisiksi- saatikka etta sita oltaisiin jakelemassa baaritiskeja lukuunottamatta. Bileissa ihmiset eivat juo juurikaan alkoholia, ja jotta venue saa rahansa takaisin, vesi, limsa ja narikka seka sisaanpaasymaksut ovat suuret...Vesipullo (koko voi vaihdella) maksaa halvimmillaan £1.50 mutta yleensa siita saa maksaa £2.50 ja jotkut paikat (Brixton Academy mm.) ottaa myydyista vesipulloista korkit pois.