Toimitko maksajana vai "siipiveikkona"

96 posts, 5 pages, 24,679 views

Zapa

#41 • • Zapa Mr Wrangler
puolin ja toisin tarjoillaan mutta siipiveikkona en ala olee, muuten jätän menemättä baariin/syömään tai muualle ja toistaiseksi ei ole tarvinnut olla menemättä :=)

toivoisi suomalaistenkin keskuuteen samaa systeemiä mikä on Briteissä. Jos ollaan seurueessa liikenteessä niin vuorotellen yksi tyyppi tarjoo kierroksen kaikille. Turha niitä pennejä on laskeskella aina joka kerta, ei elämässä mee muutkaan asiat aina tasan. se on vaan se kulttuuriero, suomalaiset on välillä niin nuukia kuin olla osaa. vähän samaa vikaa mitä Saksalaisissa.
Nectarine

#42 • • Nectarine Rouva T
jos olen rahoissani tarjoan hyville ystäville pari, mut yleensä meen miehen rahoilla viihteellä *blush*

--
Prinsessa Ruusunen

Piider

#43 • • Piider Höpönpöppöö
Karseessa kaasussa saatan tarjota kelle vaan, pienessä hutikassa tai selvinpäin tarjonta rajoittuu kavereihin/tuttuihin asti. Ei oo siivet kasvanu, ainakaan vielä *nauru*
dubious

#44 • • dubious ribidim

Zapa, 8.11.2005 19:10:
toivoisi suomalaistenkin keskuuteen samaa systeemiä mikä on Briteissä. Jos ollaan seurueessa liikenteessä niin vuorotellen yksi tyyppi tarjoo kierroksen kaikille. Turha niitä pennejä on laskeskella aina joka kerta, ei elämässä mee muutkaan asiat aina tasan. se on vaan se kulttuuriero, suomalaiset on välillä niin nuukia kuin olla osaa. vähän samaa vikaa mitä Saksalaisissa.

Mulla on yleensä kavereiden kanssa juurikin toi meininki, siis varsinkin jos ollaan menossa ihan vaan ottamaan keittoa. Jos lähtee sitten bilettämään niin siinä eri tyyppien juomatottumuksissa tulee jo turhan isoja eroja et kierrosten tarjoominen ei ehkä oikein toimi.
Aziz Combat Fighter

#45 • • Aziz Combat Fighter

puolin ja toisin tarjoillaan mutta siipiveikkona en ala olee, muuten jätän menemättä baariin/syömään tai muualle ja toistaiseksi ei ole tarvinnut olla menemättä :=)

Suomalaisilla vaan taitaa olla se, et juomistahdeissa ja määrissä on isoja eroja. Toiset vetää yhen gintonicin ja jääveden ja toiset taas kymmenen kaljaa..

Se mikä mua huvitti lukiossa oli se ku jotku laskeskeli röökejä siel malliin et "hei oot mulle kessun pystys ku heitin sulle eilen yhen".. hohhoijaa.
MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

#46 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather

Ana-5000, 8.11.2005 21:51:

Se mikä mua huvitti lukiossa oli se ku jotku laskeskeli röökejä siel malliin et "hei oot mulle kessun pystys ku heitin sulle eilen yhen".. hohhoijaa.

Toi on kyl jo aika pohjanoteeraus et ruvetaan kessuja laskee, mut toisilla se on niin pienestä kiinni *nauru*

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA

domi

#47 • • domi Työn sankari.
Enemmän sitä tulee maksettua, kuin siivellä elettyä. Luonnekysymys toiki :)
MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

#48 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather

Sir Dominique Trévisan, 9.11.2005 01:36:
Enemmän sitä tulee maksettua, kuin siivellä elettyä. Luonnekysymys toiki :)

Se maksaa kellä on rahaa *nauru*

Eniten mua vituttaa ihmiset jotka tulee pummimaan et tarjoo mulle juoma yms. Itselläni ainakin on sellanen asenne että jos tarjoon sen ilman pyyntöjä, koska haluan että kaikilla on kivaa *iloinen*

--

Jutu

#49 • • Jutu Blondi
Tarjoillaan aika paljon kavereiden kanssa toisillemme. Tosin, mulla ei pahemmin ole tuota rahaa, mutta yritän aina silloin tarjota kun sitä on. Ja välillä jos olen kuskina niin en pyydä siitä mitään. Ja musta on kiva ostella kavereille pieniä juttuja, jos löydän jotain mistä arvelen heidän pitävän *hihu*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Juhgu

#50 • • Juhgu Virnistelijä
Puolin ja toisin tarjoillaan tilanteen mukaan, tosin itselläni budjetti ei ikinä ylitä muutamaa kymppiä, koska tuloina on opintotuki ja -laina.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

remotion

#51 • • remotion nostatus guru

Zapa, 8.11.2005 19:10
puolin ja toisin tarjoillaan mutta siipiveikkona en ala olee, muuten jätän menemättä toivoisi suomalaistenkin keskuuteen samaa systeemiä mikä on Briteissä. Jos ollaan seurueessa liikenteessä niin vuorotellen yksi tyyppi tarjoo kierroksen kaikille.

Tää muuten toimi erinomaisesti sundance festareilla. sai jokainen oltua mahdollisimman pitkään tanssilattialla. tosin vaan sillon ku oltiin samalla areenalla kaikki.
z

#52 • • z
ideaalitila olisi, ettei omia viinoja tarvitsisi maksaa. muille saa toki tarjoilla.
Rocca

#53 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Tuntuu yleensä et mä oon maksaja... kyl joku aina mullekkin tarjoaa *hymy*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Verano

#54 • • Verano Merituuli

MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA, 8.11.2005 18:27:
Kiitos vaan. Idea tuli joo sanomaboxista.

Mieltä ylentävää, että tää lähti mun siipiveikkoilusta *igor* *nauru*

toivoisi suomalaistenkin keskuuteen samaa systeemiä mikä on Briteissä. Jos ollaan seurueessa liikenteessä niin vuorotellen yksi tyyppi tarjoo kierroksen kaikille.

Briteiltä toi tulee niin luonnostaan, et jos itse on brittiseurueessa niin ei tunnu yhtään oudolta, että seurueen miehet tarjoavat koko illan ja kysyvät ennenkuin juoma ehtii loppua, et mitä saisi olla lisää.

Suomessa sitten taas, jos mies tarjoaa koko ajan niin se alkaa tuntua jotenkin kiusalliselta, vaikka ihan mukava ja herrasmiesmäinen tapa onkin. Mielummin niin, että tarjoaa sillon tällön -ja myös että mäkin tarjoan välillä, ainakin jos haen kerralla molemmille juomat- mutta niin että välillä "saan" itsekin maksaa.
leenuliinu

#55 • • leenuliinu Kenen kaveri
Bigup da siipiveikko massive!

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014

MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

#57 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather

P-Boy, 8.11.2005 19:29:
Karseessa kaasussa saatan tarjota kelle vaan, pienessä hutikassa tai selvinpäin tarjonta rajoittuu kavereihin/tuttuihin asti. Ei oo siivet kasvanu, ainakaan vielä *nauru*

Juo Redbullia se antaa siiiiivet *nauru*

--

Klabi

#58 • • Klabi HUGC

mayah, 8.11.2005 09:33

...rönät ihmisten hampurilaisista.

Ihan mielenkiinnosta mistä tämmöinen sana on kotoisin??
Aiheutti ihan hillittömän naurunröhöttelykohtauksen...
MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

#59 • • Edited MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather
Suomessa on muutenkin toi baarikulttuuri niin nihkee. Mittaillaan niitä viinojakin saatana senttien tarkkuudella. Malagassa oli asiallinen meininki ku pubissa saatto omistaja välil tarjota paukun kaikille ja ei tosiaan mittailtu niit vitun senttejä.

--