Kruuwi 26.11.2005 @ Kouvola

26 posts, 2 pages, 5,213 views

DJ Tomppa

#2 • • DJ Tomppa
Anura (aka Axu-T) soittaa illan ainoan trancesetin, muuten mennään housen linjoilla aika pitkälti.
Anura varmaan itse kertoo settinsä olemuksesta tarkemmin vielä tuonnempana...*vink*
DJ Tomppa

#3 • • DJ Tomppa
Soittoaikataulu olis seuraavanlainen:

22.00-23.15 Tomppa
23.15-00.30 Juha Bee
00.30-01.45 Melo
01.45-03.00 Anura
teemu.

#4 • • teemu.
kyllä taas vaan harmittaa niin prkleesti kun oon maailman vallotus reissulla! kohtalon ivaa *uuh*
KOSKA MÄ PÄÄSEN RUUVII...eiku KRUUWIII!?!*whaat*
DJ Tomppa

#6 • • DJ Tomppa

djmelo, 19.11.2005 11:52:
Katsotaan miten ehtii, mutta tarkoituksena olisi soitella ainakin pari uutta omaa biisiä Kruuwissa.

Kuulostaa hyvältä!
DJ Tomppa

#7 • • DJ Tomppa
...Ja varmistui nyt sitten Kruuwin jatkokin, tästä eteenpäin juhlitaan kerran kuussa, kuun loppuun taitaa ajoittua nuo päivät sitten. Groove On!
Anura

#8 • • Anura

DJ Tomppa, 10.11.2005 17:47:
Anura (aka Axu-T) soittaa illan ainoan trancesetin, muuten mennään housen linjoilla aika pitkälti.
Anura varmaan itse kertoo settinsä olemuksesta tarkemmin vielä tuonnempana...*vink*

Kevyellä melodisella trancella mennään sopivan kulkevalla rytmillä... Mukaan settiin pyrin ujuttamaan myös pari promobiisiä by CORENTO, sekä muutamia tämänvuotisia suomalaista tuotantoa olevaa trancerallia muutenkin. Varsinaisesta suomisoundista ei kuitenkaan loppujen lopuksi ole kyse, mutta mehukkaita raitoja tottakai.. Ilmava ja kantava matka olisi tarkoitus niistä kaikista loihtia. Tervetuloa kummaa kuulemaan!
DJ Tomppa

#9 • • DJ Tomppa
Huomenna suomisoundia by Anura...:)
no heh. Asiaan.

Muistelin tossa vanhoja Vaakunan Kruuweja, siellä kun oli hirveä määrä kankaita, harsoja, decoja, kalusteita, ääntä, valoa, videojuttuja sun muuta. Hienoa se oli, nyt on vaan mun mielestä puitteet jo valmiiksi niin kohdallaan että ei tarvita tota kaikkea. Vähän valoa, paljon ääntä ja hyvää sellaista... 8-)
Siinä on Kruuwi!
Niki

#10 • • Niki Fiilis.org

DJ Tomppa, 25.11.2005 16:29:
Huomenna suomisoundia by Anura...:)
no heh. Asiaan.

Muistelin tossa vanhoja Vaakunan Kruuweja, siellä kun oli hirveä määrä kankaita, harsoja, decoja, kalusteita, ääntä, valoa, videojuttuja sun muuta. Hienoa se oli, nyt on vaan mun mielestä puitteet jo valmiiksi niin kohdallaan että ei tarvita tota kaikkea. Vähän valoa, paljon ääntä ja hyvää sellaista... 8-)
Siinä on Kruuwi!

Niin se on vähän eri juttu tehdä kokoushuoneesta viihtyisä.. Coffee house on muutenkin tilana tunnelmallinen, joten dekoja ei paljon tarvita. Yksinkertainen on aina kaunista.

Tsemppiä Anuralle ja muille illan soittajille. Harmi kun paikanpäälle en tälläkään kertaa pääse tulemaan.

adios!
m1kk3

#11 • • m1kk3 no-life
kiksuaaaaaah *plur**plur* tuohan tarkottaa sitä että mestoille on tultava. :) eikä siin mitää innolla ootan kyllä muidenkin settejä, kruuwineitsyys ois sit tänään menossa. :)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

DJ Tomppa

#12 • • DJ Tomppa

starbuster, 26.11.2005 14:13:
kiksuaaaaaah *plur**plur* tuohan tarkottaa sitä että mestoille on tultava. :) eikä siin mitää innolla ootan kyllä muidenkin settejä, kruuwineitsyys ois sit tänään menossa. :)

Mahtawaa... itse kaivelin just enemmän tai vähemmän vanhoja omia suosikkeja esille tota ekaa soittovuoroa varten... tulossa kevyttä, mukavaa ja menevää musaa ekan reilun tunnin verran. Pitkästä aikaa on hauska soitella vähän kevyempää kun on päässy karkaamaan osittain teknon puolelle välillä...*joo*
m1kk3

#13 • • m1kk3 no-life

DJ Tomppa, 26.11.2005 16:17:
---

---

Mahtawaa... itse kaivelin just enemmän tai vähemmän vanhoja omia suosikkeja esille tota ekaa soittovuoroa varten... tulossa kevyttä, mukavaa ja menevää musaa ekan reilun tunnin verran. Pitkästä aikaa on hauska soitella vähän kevyempää kun on päässy karkaamaan osittain teknon puolelle välillä...*joo*

joo mut ei pliis mitää p*lluhousee :D eli jätät ne pianohouseraidat poies ;)

--

(c) Sir Henri Risti

DJ Tomppa

#14 • • DJ Tomppa

starbuster, 26.11.2005 16:19:
---
---

---

---

...Mä mitään pianoa soita...*pahis*
Katotaan nyt mitä noista lautaselle asti pääsee...
m1kk3

#15 • • Edited m1kk3 no-life
jeah. täytyyki saapua mestoille ajoissa. :)

edit: eli nyt alko *känni* *pahis*

--

(c) Sir Henri Risti

Jesper Funk

#16 • • Jesper Funk VG Beats

starbuster, 26.11.2005 16:19:
---
---

---

---

Mielenkiintoinen vastakkainasettelu tänään, trance vs. house, ilmeisesti ainakin jollain tasolla. Househan se voiton vie, niinkuin kaikki tietää ;D Ei vaineskaan - hienoa, että on monipuolinen ilta tulossa!

Itse vedän ihan meiningin ja porukan mukaan, oletettavasti hieman rankempaa kuin mitä normaalisti soittelen. Mutta se nähdään tarkemmin tuossa parin tunnin päästä.
baty

#17 • • baty TranceConnection

djmelo,

Itse vedän ihan meiningin ja porukan mukaan, oletettavasti hieman rankempaa kuin mitä normaalisti soittelen. .

nyrkkipano hooseetä? hehe... ei mut kohta kruuwailemaan *tanssittel*
Anura

#18 • • Anura

djmelo, 26.11.2005 20:50:

Mielenkiintoinen vastakkainasettelu tänään, trance vs. house, ilmeisesti ainakin jollain tasolla. Househan se voiton vie, niinkuin kaikki tietää ;D Ei vaineskaan - hienoa, että on monipuolinen ilta tulossa!

Itse vedän ihan meiningin ja porukan mukaan, oletettavasti hieman rankempaa kuin mitä normaalisti soittelen. Mutta se nähdään tarkemmin tuossa parin tunnin päästä.

Mä en usko että mitään vastakkainasettelua on ilmassa...toivon ainakin että ei olisi. Päätin itsekin luopua valmistellusta setistä ja vedän vähän lonkalta luovasti kiekkoja toistensa lomaan. Saa nähdä miten mokoma onnistuu.

Joka tapauksessa tuo illan house osuus on kaiken kaikkiaan varmasti se tilan huomioon ottaen herkullisin anti. Anura nimellä kun tuo buukkaus meni eteenpäin, niin soitellaan nyt sitten vielä kruunuksi kyseisen linjan tranceralleja. Tuskinpa tuo yhtään pahentaa asiaa kun kuulee hieman toistakin ääripäätä.

Mutta NYT KRUUWIIN... Kuulin että taloon pääsee sisään narikan hinnalla!
baty

#20 • • baty TranceConnection
aivain loistavat bileet!! kiitos kruuwin porukka! *jiihaa*