Club Tuonela Presents FINRG Warmup 3.12.2005 @ Lahti

29 posts, 2 pages, 4,227 views

COBALT

#21 • • Edited COBALT akitaattori

Zeni-, 4.12.2005 04:34:
Rx ja Drumhead veti illan parhaat setit IHMO! LISÄÄ KIITOS *sydän*

HÖPÖ-HÖPÖ-HÖPÖ...!!! Meizi veti parhaat setit satavarmasti!!! ...Siis baaritiskillä,(ja naisten WC:ssä), heheh!!! *hih*

Eikujoops, Höystölle tattis Jägermeister'istä ja Jannelle jubailusessiosta sekä Reiverille tarjolla olleesta kyytipolitiikasta, nam!
Nyt ollaan jo himpessä kärsimässä tulevaa krapulaa, taatana! (taas!)*toktok*
Oli ihan mielenkiintoista kuunneltavaa Rexin ns. kiksusetti, uutta mulle! Taitaa tuo häiskä osata hommansa, ei muuta kuin "takkia auki vaan ja baanalle", jee...!!! *joo**piis*
Oli Teemun kanssa vähän puhetta pienestä Tuonela-versus-äx-yhteistyöstä tuossa vuoden vaihteen jälkeen, olkaapa kuulolla/voorumilla... ja sama Lontooxi: "Stei Tjuund!"*uros**piis*

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

Vexe

#22 • • Vexe
Musiikki ja viina iski kovasti. Siitä on pitkäaika kun olen innostunut tanssimaan noin paljon. Paljon tuttuja ja paljon aikaa höpistä tutuille.

Ainut miinus ettei kukaan soittanut Shakiraa, vaikka useasti pyysin *nauru*
Tupuna

#23 • • Tupuna
Kiitooos! Kivaa oli ja RX on kuningas*iloinen**jiihaa*

--
Kellon lyödessä kaksitoista...muutun...Shrekiksi!

Kone-J

#24 • • Kone-J

COBALT, 4.12.2005 04:54:
---
Zeni-, 4.12.2005 04:34:
Rx ja Drumhead veti illan parhaat setit IHMO! LISÄÄ KIITOS *sydän*

---

HÖPÖ-HÖPÖ-HÖPÖ...!!! Meizi veti parhaat setit satavarmasti!!! ...Siis baaritiskillä,(ja naisten WC:ssä), heheh!!! *hih*

Eikujoops, Höystölle tattis Jägermeister'istä ja Jannelle jubailusessiosta sekä Reiverille tarjolla olleesta kyytipolitiikasta, nam!
Nyt ollaan jo himpessä kärsimässä tulevaa krapulaa, taatana! (taas!)*toktok*
Oli ihan mielenkiintoista kuunneltavaa Rexin ns. kiksusetti, uutta mulle! Taitaa tuo häiskä osata hommansa, ei muuta kuin "takkia auki vaan ja baanalle", jee...!!! *joo**piis*
Oli Teemun kanssa vähän puhetta pienestä Tuonela-versus-äx-yhteistyöstä tuossa vuoden vaihteen jälkeen, olkaapa kuulolla/voorumilla... ja sama Lontooxi: "Stei Tjuund!"*uros**piis*

Yeah, tattista vaan ittelles. :) jamit oli hyvat, musa oli mukaansa tempaavaa alusta loppuun. kylla nailla warmupeilla on hyva lahtea huomenna itse paa eventtiin! :)
Mellu-

#25 • • Mellu-
mulla oli niinku -NÄÄÄÄIIINN- kivaa *plur* kiitoksia kaikille kamutuksille, nojuu.. kivaa musiikkia oli koko illan ja hyvä lahti kunto taas *joo**känni* *nauru*
tuonelat eivät kyl jättäneet kylmäksi... FINRG - shotti oli kyl *sydän* *jiihaa*
maanantaita odotellessa :)

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

phear

#26 • • phear <X>
Tässä baarissa myydään saatana päänsärkyä. Viattomille ihmisille.

Ari veti kovan setin. Musiikkia vaihteeksi. Muista en niin muista.
T-mu

#27 • • T-mu Läskimooses
Kiitoskia taas. Oli hauska soitella frendien kanssa ja toivittavasti sama fiilis välittyi yleisöön.
Ilta oli kaikinpuolin säätöä mutta siitä onneks selvittiin.

Pakko sanoa muutama kiitos ihan nimeltä; Martina ja Sonja (!!!), Ari, Petteri, Toni, Ville, Mellu, Pete, Dirty, Teuvo, dildoAki & Teijo + muu henkilökunta.
COBALT

#28 • • COBALT akitaattori

T-mu, 5.12.2005 10:49:
Kiitoskia taas. Oli hauska soitella frendien kanssa ja toivittavasti sama fiilis välittyi yleisöön.
Ilta oli kaikinpuolin säätöä mutta siitä onneks selvittiin.

Pakko sanoa muutama kiitos ihan nimeltä; Martina ja Sonja (!!!), Ari, Petteri, Toni, Ville, Mellu, Pete, Dirty, Teuvo, dildoAki & Teijo + muu henkilökunta.

...voi vitun Dildot, grrr...!!! *släp*

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

Lnn Sika

#29 • • Lnn Sika
alkohooli maistu ja oli kai ihan kivaakin. ari soitti kyl mukavan vaihtelevan setin :)