Laserpoint 2006 warm-up tour 26.11.2005 @ Helsinki

80 posts, 4 pages, 12,185 views

h00jch00ns

Posts: 21

#41 • • h00jch00ns
Olen melko monissa bileissä jo ehtinyt käymään, mutta ikinä en ole törmännyt yhtä suureen kirjoon kaikenlaisia känniääliöitä kuin Sohossa *pahis* Aina välillä meinas hermot mennä, mut onneks Kaija ja Albertti pisti niin hyvää settiä, että se rauhoitti hermoja.
alpha_

Posts: 122

#42 • • alpha_
huhhuh, oikein loistavat bileet jälleen kerran *aplodit*

sonorous laitto mukavaa lämmittelyä jolla pääs fiilikseen ja kyau vs. albert räjäytti potin kunnon hittiputkella *nauru* puolet biiseistä tuli vissiin kuunneltua jo etkoilla mut ei se mitään, toimihan ne todella hyvin myös tuolla *hymy* k&a:lla oli myös kunnon show-meininki ja näyttivät tykkäävän soittamisesta. c&c soitti myös lopussa hyvää bittiä mut ei oikein jaksanu enää tanssia siinä vaiheessa.

mun mielestä porukkaa ei sinänsä ollu liikaa ja tanssiakin mahtu ihan hyvin, mut kaiken maailman turisteja oli vähän liikaa liikenteessä. ei oo koskaan kiva kun pöydät lentää päälle kun jotkut idiootit päättää ruveta painimaan. nojoo, ei toi nyt onneks iltaa pilannu. puolet jengistä näytti myös olevan vähän pihalla musiikin suhteen mutta hauskaa näytti kaikilla olevan, ainakin tanssilattialla. huippu bileet kyllä *joo**jiihaa*
iam

Posts: 3,085

#43 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space

h00jch00ns, 27.11.2005 11:29:
Kaija ja Albertti


Tunnetaan myös nimellä: Kyy versus alapertti :)
Maihku

Posts: 1,186

#44 • • Maihku neiti hankala
Oli oikein hauskaa koko illan*sydän*kiitos kaikille tutuille*hali*T
kml

Posts: 1,142

#45 • • kml Keyhole Markup Language
Etkoilla käväs pari kertaa ajatus että jättäiskö kokonaan lähtemättä.. Väsytti niin sairaasti, että oli työn ja tuskan takana pitää silmiä auki. No, litra EDiä auttoi jonkin verran, ja lähin sitten kuitenkin.

No, paikalle kun pääs niin eihän siinä kauaa tarvinnu musiikkia kuunnella ku koin KIKSUHERÄÄMISEN *nauru*. Kyau ja Albertti pisti semmosia biisejä että oli niin *super*kivaa, mahtavaa, upeeta ja loistavaa! *jiihaa*

Tämmöstä vaan lisää! *plur*

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

-P

Posts: 4,972

#46 • • -P

Steven Hoaks, 27.11.2005 11:12:
---

Kyl ihmiset jotka tuli siihen vippi tilaisuuteen 21-22 sai juotuu kaikki niin paljon kun vaan halus. Älä Filippi käy aina pätee jos et tiedä mitään.



oo-o, mies sitten niin kutsuvieras naama vimpan päälle, ettei sarkasmiakaan tajua :). enkä kyl sinänsä lukenut mitään erityistä kellonaikaa jolloin sitä boolia sai, kunhan extemporee lähdettiin ja tommi huhuili jostakin ilmaisviinasta :). skarppaisit hetkeksi ja miettisit mitä suollat, voisi tehdä hyvää miehelle.

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#47 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

salaisinko?, 27.11.2005 14:09:
-clip-



Hyvähän se on aina jälkeenpäin kirjoittaa "Heh heh vitsi vitsi... exä niinq tajunnu" *dissaa*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

-P

Posts: 4,972

#48 • • -P

Steven Hoaks, 27.11.2005 14:12:
---
salaisinko?, 27.11.2005 14:09:
-clip-

---


Hyvähän se on aina jälkeenpäin kirjoittaa "Heh heh vitsi vitsi... exä niinq tajunnu" *dissaa*



ja hyvähän on aina vetää tuo sama argumentti joka ikiseen, kyseistä aihetta käsittelevään, asiaan. jos jäbä ei tajua provokaatiota saati sarkasmia, joksi tuo oli tarkoitettu, niin kyllä jossakin mättää.

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#49 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

salaisinko?, 27.11.2005 14:17:
-clip-



Vittu sä oot filip mulkku

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

-P

Posts: 4,972

#50 • • Edited -P

Steven Hoaks, 27.11.2005 14:18:
---


Vittu sä oot filip mulkku



"ootaps sitä ja tätä jne..." <- enpä olisi uskonut että kukaan vielä sun ikäinen jäbä pystyy oikeasti alentumaan moiseen, mutta nytpä joutunen korjaamaan käsitykseni tuostakin :).


edit: kyllä, anteeksi miehet ja naiset ot:sta

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

sts

Posts: 7,969

#51 • • sts Sama pyynti aitta!

Norb, 27.11.2005 02:13:
Sedulat ei kyllä ole parhaita paikkoja järjestää bileitä..



Samaa mieltä... valitettavasti...


Mutta musa oli jees ja paikal kivoi tuttui vaik meitsi ei ollu ehk parhail fiiliksil...
Muhvi-

Posts: 303

#53 • • Muhvi- Jätkä on Muumi!

sts, 27.11.2005 14:27:
---
Norb, 27.11.2005 02:13:
Sedulat ei kyllä ole parhaita paikkoja järjestää bileitä..

---


Samaa mieltä... valitettavasti...


Mutta musa oli jees ja paikal kivoi tuttui vaik meitsi ei ollu ehk parhail fiiliksil...



...Mutta sai sentää tällä kertaa vessasta myös kylmää vettä. Ei tarttenu ostaa 5e pulloi. *nauru**pepsodent*

--
It was once my life - it was my life at one time.

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#54 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

salaisinko?, 27.11.2005 14:24:
---
Steven Hoaks, 27.11.2005 14:18:
Vittu sä oot filip mulkku

---

"ootaps sitä ja tätä jne..." <- enpä olisi uskonut että kukaan vielä sun ikäinen jäbä pystyy oikeasti alentumaan moiseen, mutta nytpä joutunen korjaamaan käsitykseni tuostakin :).


edit: kyllä, anteeksi miehet ja naiset ot:sta



Heh arvasinhan minä että vastaat noin :D Nyt pääsen leikkimään vähän filippiä



ja hyvähän on aina vetää tuo sama argumentti joka ikiseen, kyseistä aihetta käsittelevään, asiaan. jos jäbä ei tajua provokaatiota saati sarkasmia, joksi tuo oli tarkoitettu, niin kyllä jossakin mättää.



Eli sama teksti mutta tällä kertaa mun sanoilla *hihu*

Etkö sä nyt vitsiä ymmärtänyt. Aika nihkee oot kun heti otat tosissaan *nyyh*, *nyyh* ja vielä yks *nyyh* Sarkasmi ei ole yhtään sun leipälaji. Sä oot niin skene ja mä en oo yhtään *nyyh* Sit sä viel osaat käyttää kaikkii kivoja sanoja jotka just kaivoit sanakirjasta *super**nyyh*

*lmao*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

-P

Posts: 4,972

#55 • • -P

Steven Hoaks, 27.11.2005 14:42:
---
-clip-



onko sulla menoillaan jonkin sortin taantumuskausi, kun jäbä vajoaa entistä alemmas? Mietis nyt oikeasti mitä stefu pusket loorastas ja mieti sitten sen painoarvoa -> jota ei sinänsä ole :)

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#56 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

salaisinko?, 27.11.2005 14:49:
onko sulla menoillaan jonkin sortin taantumuskausi, kun jäbä vajoaa entistä alemmas? Mietis nyt oikeasti mitä stefu pusket loorastas ja mieti sitten sen painoarvoa -> jota ei sinänsä ole :)



Eli kun avaudut, sitten toteat että olet väärässä ja jälkeenpäin naureskelet että "etkö nyt vitsiä ymmärtäny" niin se on aikuismaista ja kypsää.

Mutta sitten kun minä teen täysin saman asian niin olen yhtäkkiä vajonnut alas ja minun asioilla ei ole yhtään painoarvoa *ding*

En ymmärrä mikä logiikka tossa on, mutta sä voit varmaan selittää sen mulle taas tosi kauniilla ja sivistyneillä sanoilla jossain bileissä. En jaksa tässä topikissa enää kinaa tällästä idioottimaisuutta.

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

-P

Posts: 4,972

#57 • • -P

Steven Hoaks, 27.11.2005 14:57:
---
-clip-



no tehdään vaikka näin että selitän sitten livenä. ei viitsi tätäkään threadia kuluttaa, sille täysin irrelevanteilla asioilla.

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

UnityF

Posts: 15,721

#58 • • UnityF joo just se

Maihku, 27.11.2005 12:02:
Oli oikein hauskaa koko illan*sydän*kiitos kaikille tutuille*hali*T



*hali* oli kyllä ihanaa pölöttää pitkästä aikaa *plur*
mä varmaan juurruin siihin penkille mut mikäs siin kun ihania ihmisiä ympärillä *hihu*

Kiitos *hali*
Chrisdyan

Posts: 479

#59 • • Chrisdyan
extempore reissu... ne on yleensä parhaita, joka taas tuli todettua... saundi oli niin messevää nannaa et jaloillehan se kävi *jiihaa* mitäköhä sit itse hippaloissa jos lämmittelyki oli näin kuumaa tavaraa *hikoil*

kiittoos ja kummaarrus *joo*

--
Hikitomori