Laserpoint 2006 warm-up tour 25.11.2005 @ Seinäjoki

32 posts, 2 pages, 7,755 views

T3k

#21 • • T3k semmonen
cant remember shit captain...
nii siis tohon orkidean vikaan biisiin. *blush*

cosmo soitti kivaa musaa, varsinkin greece 2000 origaani jäi mieleen.
Orkidea soitti kivaa settii, monta kivaa veisua tuli.
Kyau vs. Albert oli yhtä ihqpluria.

Nyt on kummiski liikaa alkoholia veressä sanoakseni tarpeeksi syväluotaavaa tarinaa illasta.
Mutta
kivaa oli.

nuf said
Saipher

#22 • • Edited Saipher
IMO helveti hyvät bileet...vaikka tulin vasta orkidean alussa paikalle, kävin kattoos du:nin tilanteen mut sielä oli kyl kuiva meno, kuten aina...

tosta orkidean vikasta ei kyl oo minkäälaista haisua :|
Kartsa

#23 • • Kartsa
Orkidean viimeinen biisi oli uudelta levyltä 7 raita: Slusnik Luna Vs Lowland - Last Train To Trancentral :) IMO ylivoimasena jäi mieleen eilisestä Orkidean setistä The Police - SOS (Sander Van Doorn Remix) sekä Kyau Vs Albertilta Ronski Speed with Stoneface and Terminal - Incognition (Club Mix) sekä Galen Behr - Time Will Tell!!!!!!! :D
Sssan*

#24 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
juuh...pakkohan oli paikalle ilmestyä katsastamaan....
Musiikki oli GREAT*joo*mutta..Fiilis taas tosiaan ei...puolet jengistä ei tainnut todellakaan hiffata koko musiikin tarkoitusta...ja valituksia sai kuulla niin baaritiskillä kuin veeceessäkin*senkin* monikaan ei oikein ollut fiiliksessä mukana....(vai olenko väärässä) ja toi paikka *tirsk* ei tosiaan paras mahdollinen ks.bileille.......Kaverinkin puhelin käänneettiin laukusta että sillälailla!Kotiin päin jo klo 2..ei niin tyytyväinen fiilis.Tulipas nyt sanottua ainakin oma mielipide tapahtumasta!Niinh...thats just me *vink*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

Heiska

#25 • • Heiska
Jees mulla oli kivaa ja tanssittuakin tuli huomattavasti enemmän kuin tavallisesti. *hihu* mukava piristys perusbaaritteluun.
anniini

#26 • • Edited anniini a-double n-double i-n-a
olipas vallan hulvaton reissu. paikalla oli suuri määrä monen vuoden takaisia tuttuja ja heitä on aina yhtä ihana nähdä. tanssilattialla ilta pääasiassa sitten menikin. harmittavasti Cosmon keikka meni melkein kokonaan sivu suun, vaikka kuinka yritin kiirehtiä ajoissa paikalle. Orkidea ja Kyau & Albert pistivät kyllä kropan liikkeeseen ja kieltämättä yksi illan herkkuja oli The Policen SOS-biisistä kuultu versio ja toinen kohokohta oli saksan miesten pistäessä soimaan oman suosikkini, eli Ridgewalkersin Find- biisistä tehdyn kiksuversion. ah suorastaan loistavaa. *sydän* Kyau & Albert olivat kaiken kaikkiaan erittäin positiivinen yllätys.. kyllä tämmöistä jo ehdittiinkin kaivata täällä päin. kiitokset myös hauskoista jatkoista. :)

--
Take the forward path
Have a big slice of the city
Get the upper hand
While you re still pretty

mniittymaki

#29 • • mniittymaki
Ehdottomasti lämppärikiertueen parhaat bileet !

Cosmo alotteli kivasti, Orkidean setin kokonaisuus oli taas kerran jotain ihan loistavaa, eikä Kyau vs. Albert pettäny tälläkään kertaa.

Fiilis oli muutenki koko illan aikasta jees, tiedä sitten johtuiko suhteellisen korkeasta humalatilasta :)

anniini, 27.11.2005 13:57:
kiitokset myös hauskoista jatkoista. :)

Jatkot oli kyl parhaat aikoihin. Ei voi muuta sanoa <3

.m
anniini

#30 • • anniini a-double n-double i-n-a

flaikku, 28.11.2005 23:58:

---
anniini, 27.11.2005 13:57:
kiitokset myös hauskoista jatkoista. :)

---
Jatkot oli kyl parhaat aikoihin. Ei voi muuta sanoa <3

mä löysin eilen jeesusteippiä mun takista. :D

--
Take the forward path
Get the upper hand

anniini

#32 • • anniini a-double n-double i-n-a

flaikku, 29.11.2005 10:41:
---
anniini, 29.11.2005 10:24:
---
flaikku, 28.11.2005 23:58:

---

mä löysin eilen jeesusteippiä mun takista. :D

---

oliks niissä mun tai albertin karvoja ? :D

jotain sinne päin viittavaa siinä tais roikkua, mutta en perehtynyt sen tarkemmin. :D

--
Take the forward path
Get the upper hand