Laserpoint 2006 warm-up tour 19.11.2005 @ Kotka

70 posts, 4 pages, 12,288 views

Spanks

#41 • • Spanks Löysä P***a
tun työt... *eiei*

--
Täällä ei menneitä muistella, kiire on hautoja kaivella, johtaja määrää kaiva pois. Ajan henki, henki pois. Narua, narua, narua kansalle.

Caro²

#43 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2
Kun ei alakerrassa kukaan ollu kuuntelemassa, ni asiasta kiinnostuneille, tässä on rallilista.

Ihan hubaa oli taas soitella. Joitain kuvia sain, tavan mukaan aika pitkälti soittajista. Kuvia tullee varmaan jakoon ensiviikolla, turha sitä ennen niitä kinuta tai edes kysyä.
zenny

#44 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Joo oli ihan super kivaa.. heh heh.. vaik porukkaa ei ollukka paikal kauheesti.. kiva oli nähä muutamat tutut ja sillee.. *hymy*
ja se hissi juttuki oli kauheen "kiva"... *nauru*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Dementation

#45 • • Edited Dementation wednesday?
Joo oli ihan kivaa... Kuviakin tuli räiskittyä, mutta laatu ei ole järin kaksinen...
Lisää harjoitusta vaan, kyllä mä vielä opin *joo*

Vähän turhan jyskettä paikka paikoin oli, mutta yleisesti ottaen oikein kivaa.
Täysin selvinpäin tuli oltua taas liikkeellä, kuten yleensäkin. Oli kiva kun pysty autolla tuleen ja lähteen kun siltä tuntu... (uusi auto *sydän*)

Kiitos tutuille seurasta ja muille tanssiseurasta.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

flw

#46 • • flw
Mukavat bileet jälleen kerran. Hieman väsyneenä tuli oltua liikkeellä, niin ei jaksanut kauhean myöhään olla paikanpäällä.

Ja se hissi oli tosiaankin loistava! Nolostutti kyllä hieman kun ei se liikkunutkaan mihinkään. *tirsk*
Radiac

#47 • • Radiac Beach X Member
oli kyl aika mieletön fiiwis soitella.. kiiitosket tommille ja muille että jaksatte :)
hahahaha... mua vähä naurattaa vielki se hissi... meni ihan täydest kyl kaikkiin *känni*
suunniteltu juttu !

jengi kävi kyselemässä paljon että mitäs biisejä ni kirjotanpa omani tähän.. ainaki ne mitä muistan..

miika kuisma-orion
allende-dismalclouds
lonestar-new kicks
radiac-tribe
procyon-reach
jussi soro-backlash
matt darey-eternity (jussi soro rmx)
aalto-taurine (super8 rmx)
radiac-sensitivity
megu

#48 • • megu
joo, bileet oli kyl iha onnistuneet. kannatti tulla. oli kyl tosi kivaa.. se hissi vaa aika paha, onneks ei jumittun.. *nauru*
ETJ

#49 • • ETJ Failed specimen
Nää bileet meni vähän ohi, kun ehti paikalle vasta 1.20. Mut ihan hauskaa oli sen aikaa, mitä paikalla ehdin olla.
m1kk3

#50 • • Edited m1kk3 no-life
Joo, oli ihan nasta ilta. Etenkin Holle ja Reiska räjäytti potin kyllä totaalisesti. *sydän* Meiän ikioma ihqkiksukaksikko. *jiihaa* Beatpusher - Murto. *plur* Flaikku soitti mukavaa lämmittelymusaa, loistosettiä kyllä tuli herralta. Itteasiassa oli erittäin mukavaa siihen asti kun alko se helvetillinen pauke. Eli Sasha F alko soittaan. Se latisti kyllä omat bilefiilikset täysin. Sit lähettiinkin grillin kautta pehkuihin. Mutta Holle ja Reiska teki tästä illasta ihanan, kiitos siitä teille. Ja oli paljon mukavia ihmisiä jorailemassa, niinkun aina Kotkassa, kiitos myös teille. Toki enemmänkin olis mahtunu ;) mut hyvä näin. Sitte vajaan kahen viikon päästä taas *känni* ja *jiihaa* :)

edit: ei ollu tarkotus millään tavalla mollata Sashaa, erittäin pätevä herra on kyllä varmasti. Olis vaan noi polkat voinu jättää pois tällä kertaa. *grr**nauru*

edit2: minä osaan kiroittaa

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Öykkäri

#51 • • Öykkäri
Todella mukavaa oli kyllä, en tosin kovin kauaa paikalla "viihtynyt", tulipa vaihteeksi joku järjen lottovoitto lähteä käymään himassa välillä ja sille tielle sitten jäinkin. Harmittaa *nyyh* Kiva kuulla, että muilla oli hauskaa *sydän* Seuraavia pileitä odotellen.
Arctos

#53 • • Arctos Vitun Insinööri!!
Alhaalla tuli hyvää musaa. Daniel pisteli hienoja biisejä, harmi vaan et toi remontti on vieny vähän mehuja ja joutu antaa periks aikaseen.

--
Kukaan ei ole täydellinen. Minultakin puuttuu monta vikaa..

Mixtape

Daniel Braun

#54 • • Daniel Braun wednesday?

Arctos, 20.11.2005 20:20:
Alhaalla tuli hyvää musaa. Daniel pisteli hienoja biisejä, harmi vaan et toi remontti on vieny vähän mehuja ja joutu antaa periks aikaseen.

THX *sydän*
Viisuja joita tuli soiteltua:
John Tejada - Chorgs
Jori Hulkkonen - Dislocated (huoratron rmx)
Carsten Franke - Professional Killer (maru+comix rmx)
Depeche Mode - Enjoy The Silence (timo maas rmx)
Les Visiteurs - Snoop Asid Drop
Mylo - Destroy Rock & Roll (ei voi muistaa enää minkä version soitin)
Alter Ego - Rocker (eric prydz rmx)
Pryda - Aftermath
Pryda - Human Behaviour
Andain - Beautiful Things (gabriel&dresden unpugged rmx)
Unknown - Break Booty Story
Unknown(U2) - Whit Or Whitout You
77th District Inc. feat Austin Howard - On the Beach (magic dub)
Unknown - U R The One (hämärä Justin Timberlake "senjorita" biisin remiksi)
Unknown - Pon De Replay (ihme funkahtava filtteri househässäkkäremiksi)
Bootique Technique - Gorgeus Tribal Milkshake
Unknown - Solalogic
Unknown -Big In Japan (pumppaava filtterihouseremiksi)
Pet Shop Boys - Miracles (eric prydz rmx)
Steve Angello - Voices (eric prydz rmx)
Moby - "GO" Funk (masters mix)
Da Hool - Meet Her At The Love Parade (antoine clamaran rmx)
40st Street - Do What You Wanna Do
Audio Bullys - Shot You Down
Individual

#55 • • Individual HYPNO!
Joopa, kyllä siellä enemmänkin olisi sitä porukkaa voinut olla paikalla, mutta kyllä tuolla mun mielestä oli se suurinpiirtein se jengi, jotka Kotkassa bileissä käy muutenkin. Se, että tapahtuma ei houkutellut juuri ketään muita ravintolan tiloihin, on kyllä harmi. Mutta kaikki kivat oli paikalla. Valoista täytyy antaa kyllä erityismaininta, kyllä ne sen verta hienot oli. Kaikenkaikkiaan kiva kolmetuntinen, mutta enemmän se meni kavereitten kanssa juttelemiseksi ja en hirveästi tanssilattiaa kuluttanut.
m1kk3

#56 • • m1kk3 no-life

Individual, 20.11.2005 22:35:
Valoista täytyy antaa kyllä erityismaininta, kyllä ne sen verta hienot oli.

todellakin, kiitoksia niistä vastanneelle *pihkassa*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

coolcat82

#57 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Taas oli aivan Kotkameiniki niinku osas vähän odottaakin *nauru* Kuka sieltä oikeen oli käsiraudois vipattu pihalle?? Joku neitokainen ilmeisesti? Tämänkin taas missasin *ding* Sasha soitti mukavaa pauketta ja jatkot hotelli Ruotsinsalmes oli myös tosi hyvis meiningeis (ja ne jatkojen jatkot vielä päälle) *hikoil* Kiitos kaikille hyvästä seurasta ja kohta päästäänkin korkkaamaan Kairo! Reiska koittaa sitte ens kerralla järjestää mulle jonku kivan yllärin kun unohdit jotain... *grr*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

Juge

#58 • • Juge
Kivat oli pileet. *sydän* *känni* Flaikku ja Holle & Reiska soitti kyl parhaat raidat. *plur* Sasha F:n hardtrancea ei sitte oikee kestäny kuunnella. *eiei* Seuraavaksi sitten Kairon pileisiin ens kuun alussa. *kuolaa* Joo ja hienot oli valoefektit, kiitokset myös minun puolestani järkkäreille. *aplodit*
Ninnu

#59 • • Ninnu
*plur**pihkassa**hali**tanssittel**aplodit**plur**pihkassa**sydän**sydän*
Itse ehdin paikalle just Hollen ja Reiskan setin alkaessa.Ja onneks ehdin, oli niin nappi setti...!!
Ja ne poikien omat biisit toimi niinku niiiiiin hyvin.*jiihaa*
Paikalla oli tosiaan juu se kotkan "perusjengi", tosin ois voinu olla hieman enemmän porukkaa.
Ei siis sillä,että se ois omia fiiliksiä mitenkään latistanu.*tirsk*

Tommille ja muille iiiiiso kiitos,nii ja tietty kaikille soittajille.Kyl muhun uppos se sashan settikin ihan täysin.

Seuraavia kemuja odotellessa....
Dementation

#60 • • Dementation wednesday?
Pohdin tässä, että kuulunko mä kotkan perusjengiin? *muhaha(RIP)* *tirsk*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}