35 posts, 2 pages, 8,943 views
Homegrove, 4.11.2005 22:17:
Kylläpäs potki. Vielä kun pääsisit eroon tosta fetissistä noihin möriseviin miehiin niin avot.
Lene, 4.11.2005 22:45:
Aiiiiivan mahtavaa taas kerran! Tulee ilostuttamaan iltoja vielä pitkään! Hrrr...
letnomanjack, 4.11.2005 20:37:
Klabi Emplu he he!
starlars, 3.11.2005 13:11:
you didn't fail to deliver teemu. taas kerran. maistu. bonuksena seassa oli pari kerrassan ällyistyttävän mehukasta sointua. hyvähyvä!
Cjet, 5.11.2005 12:07:
Viuh! :) Luxus settiä, tosin paljon rauhallisempi meno kuin edellisessä. Mä suosin edelleen vähän tiukempaa settii jostain syystä, mut maistupas tääki kuitenki..
fine, 5.11.2005 20:31:
Parista vaihosta tuli semmoinen olo että nyt on johonkin kiire, toi Coraco ois voinu soida vähän pidempään.
Hyvä nauha, nousee ja nousee ja kehittyy.
Alusta diggasin aika paljo ku en tuntenu yht biisii ja sit ne vaan vaihtui ja vaihtui tarkasti ja sävellajis. Oikein vei mut takas semmoiseen meininkiin jota itsekin tykkäsin soittaa joskus aikoinaan.
Muutama proge kappale ei toiminu mulle, mut niinhän se aina on.
Lopusta en niin digannut, oli jotenkin liian technoo, mut hyvin sait kehitettyy sitä loppua asti!
Jammailija, 18.11.2005 18:42:
Nyt on kuunneltu usempi kerta ja tässä tulee palautetta:
Vaihdot on kohdallaan ja musa/rytmi pysyy koko ajan menevänä. Setti kantaa alusta loppuun ja seksikkyydestä Teemu saa jälleen pinnat kotiin*hih*. MUT, jos jotain kaipasin, niin sitä "röyhkeyttä" ja hivenen tiukkuutta. Ens settiin sikailet sit oikein hävytöntä himonussijaa rakkauden nimiiiiiiin*slurps*!
-Santtu-, 29.11.2005 09:08:
Pistin tän aamukiukuissani korviin ja työpaikalle tullessa jo olikin hyvempi mieli.
Arvasin et tää ois oikee resepti, enkä erehtyny. Kiitos Teemu *halirutistus*
Player Girl, 16.12.2005 10:50:
vihdoin sain duunissa uuden koneen ja kuuntelu onnistuu.. ei hassumpi, kuulosti aivan Klabilta, loppu meni mun makuun ehkä hieman psykeksi..