DANCE REPUBLIC 15.4.2006

448 posts, 23 pages, 86,390 views

Hanz

Posts: 929

#321 • • Hanz Team Lasse
Hauskaa oli kiitoksia
drS

Posts: 1,939

#322 • • drS
tuli oltuu vähän laitamyötäsessä, mut kyllä joitain muistikuvia löytyy: liebbi soitti ihan helvetin tiukkaa rutkutusta, ei vaan tainnu yleisö hirveesti digata.. mun puolesta se ois voinu olla vaikka merikaapelilla. SVD soitti mun makuun liian kiksun setin, mutta se vika puol tuntii olikin ihan sitä itteensä *sydän* sen takia kannatti lähtee koko reissuun.

nuance-timppa on mulle elämänsä velkaa.
Bio

Posts: 4,429

#323 • • Edited Bio The Bullies / Pinky
Noni, tuli nukuttua hieman..

Mä ainakin viihdyin todella hyvin bileissä, kiva oli nähdä hki-kavereita! Olisin odottanut enemmän jengiä mestoille, mut eipä se haitannu.. eniten odotin illalta sander van doornin settiä, jumankauta se äijä veti just sellaisia biisejä et pää hajos, ehkä ei niin synkkää mörkömusaa.. mut aivan loistava setti. A&B aloitti aivan loistavalla biisillä "cant sleep" ja sit alkoi tulla hieman erilaisempaa soundia, silleen ihan ok setti..

Juomapisteitä ainakin oli paljon.. ja euron palautussysteemi oli hyvä.
Ja iso kiitos Defalle bussimatkasta, kivaa säätömeininkiä :D
soturi

Posts: 194

#325 • • soturi hypnotoad
Ihan hyvät bileet oli joo. Paikalle ku pääsin ni oli Adam White & Miika Kuisma mikä nostatti jo heti alkuun pirun hyvät fiilikset ja uppos mulle kyl se Above & Beyondkii...

Juju ja Oliver Liebki oli ihan hyviä ja vaikken paljoo kerennykkää kuunteleen ja varsinki Anne Savage oli positiivinen yllätys. Sander Van Doornhan oli sit vielä ehkä Above & Beyondiaki parempi.

Kaikki tuntu toimivan suht hyvin. Decot oli simppeleitä mut ihan hienoja. Porukkaa ois tosiaan voinu olla enemmänki mut hauskaa oli joka tapauksessa. Tuli jopa tanssittuaki joku nelisen tuntia melkee putkeen. *jiihaa*

--
ALL GLORY TO THE HYPNOTOAD!

Late-

Posts: 56

#326 • • Late-
veeeery nice indeed anne savage!
itis

Posts: 2,518

#327 • • itis Morning Star
Olenkohan ollut eri bileissä kun nimenomaan musan osalta kaikki tuntui olevan just mitä pitikin. Herkkua. Tai sitten mulla oli kiksuvaje *hymy* pitkästä aikaa kiksu putos niin että tanssitti kunnolla...
Pienet tekniikkahäiriötkään ei vaivanneet ollenkaan enkä jaksanut edes analysoida onko äänenlaatu sitä tait tätä kun oli kivaa ylipäänsä *joo*

Valojen yms kanssa oli ilmeisesti ongelmia, pääsalista jäi "kynttilänvalossa" -tunnelma, mutta se ei välttämättä ollut huono asia koska mä mielsin bileet jotenkin (jos mahdollista ton luokan tapahtumassa) ug-henkiseksi. Hima ja Salissa oli varmaan hyvää musaa, mutta siinä tilassa on joku vika kun en viihdy siellä ollenkaan.

Mun mielestä järjestelyt oli hyvin kunnossa, eikä ylilyöntejä tai alilyöntejä ollut, ainoastaan hiukan huonoa onnea joissain asioissa.

Joku tossa hehkutti Laserpointteja... mulla ei ollu niissä fiilistä ollenkaan toisin kuin dancerepubliceissa. -taitaa olla päivästä kiinni ja olotilasta noin muuten. Niin musan kuin äänen ja valojenkin yms osalta.

Tehkää pojat lisää näitä ja ensi kerralla paremmin taas!!!

*jiihaa*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

ernooo

Posts: 63

#328 • • ernooo
taisin olla hitusen humalassa :C
remotion

Posts: 5,283

#329 • • remotion nostatus guru
tulipas tanssittua täböllä puol 11 loppuun saakka...
Melko vähänlaiseesti porukkaa mikä oli tanssin kannalta todella hyvä seikka.

Adam White ja Eva Black xD soitteli tosi hyvää raitaa, toimi!
A & B vähän epätasanen setti, ehkä vähän odotin enemmän, mut tulihan sieltä ne air for lifet ja vanhemmat classikot.
Santeri van D soitti just sitä härkäsoundia mitä odotinkin. erittäin kova setti.

pienel puolel tuli käytyy kuuntelee westin soittelema orange theme ja muutenkin vähän käytyy fiilistelee juomatauoilla...

valot kusi ja mitään dekoja ei ollut, edessä oli passot tosi isolla tulpat rajas onneksi särön veke.
hyvät bileet silti 100% esiintyjien takia.
Arismus

Posts: 277

#331 • • Arismus
Jepz bileet takana ja kyllä oli ihan menevät bileet...Ehkä Above & Beyondilta odotin vähän enemmän mutta...Sander Van Doorn ei jostain syystä sytyttäny, pari hyvää biisiä tuli mutta siihen se jäiki. Miika Kuisma ja Adam White heitti hyvää settiä ja kyl ton Miikan biisivalinnat oli aika hyvät. Valot olis voinu olla tietty paremmatkin, mutta on parempi, kun en arvostele sellaista asiaa kauheasti mitä en tiedä..Mut joo Helsinki Scorchin' toimi!
Aidan

Posts: 1,524

#332 • • Aidan Soitan suutani koska voin!
En tiie muista mutt! I HAD A FAKIN BLAST! Oli kyll itelle parhaat kemut vähän aikaan! *sydän* Diggasis kybäll!

Adam White is THE MAN! *piis*

Kiitos DR:än pojille hyvistä bileistä!

--
Hammer Zeit!

kml

Posts: 1,142

#333 • • kml Keyhole Markup Language
Esiintyjät kyllä teki nämä bileet, mulla oli aivan järjettömän kivaa. En muista millon ois ollu bileiden jälkeen jalat näin kipeet... ei varmaan koskaan ? *lmao*

Adam White ja A & B oli kyllä mulle ton 26e arvoset. Kiitos *hihu*

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

Lnn Sika

Posts: 2,848

#334 • • Lnn Sika
oliver lieb tarjosi parasta soundia, david westiä tuli kans jorailtua.ihan mukavat bileet.
linja-autossa oli hauskaa pelailla bonanzaa menomatkalla.
Jocular

Posts: 1,359

#335 • • Jocular Janni
Olihaa kinkerit *jiihaa* hauskaa oli ja järjestäjille kiitos koko rahan edestä. *aplodit*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Encoder

Posts: 310

#336 • • Encoder Kofeinisti
Alussa vähän hämmensi Kuisman ja Whiten setti - ei oikein progetrance nyt tuntunut kivalta, joten tuli palloiltua ympäriinsä ja ihmeteltyä, mihin sitä pitäisi mennä. Onneksi löysimme Johnny Boyn, joka soitti ihan napakkaa soundia.

Above & Beyondilta tuli - kuten jo mainittiinkin - vähän sekalaista soundia. Tuttuja kappaleita sieltä sun täältä, mutta hyvin siinä silti tuli viihdyttyä. Hyvä liike oli lähteä hetkeksi jäähylle ennsn SvD:ia.
David Westin missasin.

Mutta siis huh. Huhhuh! Olipahan synttärilahja! Oli melkoiset odotukset Sander van Doornia kohtaan, ja mies lunasti ne ai-van täysin. Etukäteen vain toivoin miehen soittavan juuri samankaltaisia kappaleita, mitä hän sitten soittikin. En ole varmaan ikinä kuullut noin kovaa dj-settiä keltään. IKINÄ. Erityisen hurmion soivat Marcel Woodsin Advanced ja täydellisenä yllärinä soitettu S.O. Project - Direct Diskon tuntematon remix. Hypin mahani kipeäksi ja jalat ovat aivan perunamuusina, mutta olo on vieläkin huikea. Mies takaisin Suomeen soittamaan asap!
*tähti**tähti**tähti**tähti**tähti*

Mukavaa oli myös nähdä useimpien kanssabilettäjien naamalla muikea kestohymy koko illan ajan.
Nämä olivat yhdet mieleenpainuvimmista bileistä koskaan. Kiitos.

--
Mikään ei ole varmempaa kuin epävarma.

Jocular

Posts: 1,359

#337 • • Jocular Janni
Nii joo mikä tää alkuillan "jonottakaa puol tuntii ennenku avataan ovet" -juttu oli? Bileidenhän piti alkaa ysiltä ei puol kybältä..

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Sinza

Posts: 2,227

#338 • • Sinza
Musiikillisesti ihan übermahtava ilta *plur**sydän*! Soi tosiaan aika lujaa, mutta tulppien kanssa pärjäs. Kaapelin bileet on kyllä todellakin parhaita aina - ei siitä pääse mihinkään.

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#339 • • Aziz Combat Fighter

bursas, 16.4.2006 05:39:
Satellite oli kyllä jees. Odotukset A&B:n setin suhteen oli kyllä korkeammalla, mutta oli se ihan siedettävä. Hima&salissa oli kyllä selkeästi paremmat valot. Laserit nyt tietenkin puuttui kokonaan, mikä oli arvattavissa jo etukäteen. Porukkaa oli juuri sopivasti, että pääsi fiilikseen. Musiikkikin oli tarpeeksi kovalla. Sääliksi kävi tulpattomia jammailijoita. En kyllä nähnyt missään myynnissä tulppia, mutta kai niitä jostain tiskin alta olisi irronnut. No ei muuta kun riisikebab naamaan ja unta palloon.



Narikasta on perinteisesti saanut kaapelilla tulppia ostettua.
whisperi

Posts: 98

#340 • • Edited whisperi
Kiva, kiva. Tykkäsin. Pitkästä aikaa tuli tanssahdeltua ihan sydämmen pohjasta. Varsinkin Anne Savage ja Sander Van Doorn saivat hien pintaan. Ja kiitokset taas tytöille silmänruuasta *kuolaa*

--
hiljaisuus on myöntymisen merkki...