DANCE REPUBLIC 15.4.2006

448 posts, 23 pages, 87,212 views

emily_

#281 • • emily_
Kaikennäkösen epäröinnin jälkeen tänne tänään *hymy* Kunhan kyyti vaan saapuis paikalle *pepsodent*
superwoman

#282 • • superwoman toinen jalka jo...
Kohta...*tanssittel*

--
...just visiting...

Saara

#283 • • Saara #2970
Hitto ju ei päästä täältä n. 300 metrin päästä lähtemään.

Kohta on pakko mennä <3.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Ova

#284 • • Ova
Joo, kohta pakko lähteä!!! :D:D

--
Mielummin liikaa kuin liian vähän!

vinsku

#285 • • vinsku huba huba
Kyllä meinaan rämisi kaapelitehdas siihen malliin että hyvät bileet oli alkamassa *aplodit*

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

ezzy

#286 • • ezzy Droid-pappa
En mä tähän oikeen muuta kuin, että ihan käsittämättömän paska setin rakenne above & beyondilla, joka soitti joka toisen biisin kiksua ja joka toinen oli jotain techtrancea tms. joka lopetti fiiliksen aina kuin seinään. Ei progressiosta havaintoakaan koko setissä. Kiksut oli ihan kivoja ja tuttuja uusia biisejä ja oli mukava jorailla.

Paljon tuttuja ja varsinkin muutama joita ei ole tullut nähtyä liian pitkään aikaan :)

tjoo, 30e 2h setistä, joka ei aivan ollut sitä mitä odotin ja merikaapelihallin näkeminen noin pimeänä ja suht ankeana oli hieman masentavaa. Tulipahan tanssittua jalkoihin veri kiertämään pitkästä aikaa :)

over and out.
superwoman

#287 • • Edited superwoman toinen jalka jo...

ezzy, 16.4.2006 03:18:
En mä tähän oikeen muuta kuin, että ihan käsittämättömän paska setin rakenne above & beyondilla, joka soitti joka toisen biisin kiksua ja joka toinen oli jotain techtrancea tms.

merikaapelihallin näkeminen noin pimeänä ja suht ankeana oli hieman masentavaa. Tulipahan tanssittua jalkoihin veri kiertämään pitkästä aikaa :)

Kieltämättä setti oli hieman erikoisesti rakennettu. Mutta onhan noita välillä.

Mun mielestä valot oli siistit:) Noin ison tilan valot on aina hankalat, ja äläs nyt -niinkuin sanoit- kun setin skene pyörii laidasta laitaan, voi tulla fiilis, ettei missään ole enää mitään järkeätai ainakaan mitään hyvää.... Mutta sanoisin , että ei sitä menetettyä fiilistä oikein pysty kukaan valoilla ainakaan enää paikkaamaan.

Kiitoa hyvistä bileistä. Mä olen ainakin tyytyväinen*tanssittel*

--
...just visiting...

Gloria <3 Speedcore

#288 • • Edited Gloria <3 Speedcore SPEEDCORE
*jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa* eipä oo ollu näin kivaa kiksubileiss! ei sit sen puoleen etten oo ollu ees kiksubileiss moneen vuoteen...

kiitti djavol seurasta..

ja *hali* tutuille..

*pus* jatkoseuralle.. *vink*

--
IK HAAT GODVERDOMME TRANCE!.... terreur in me eur*pahis*

EXTREME SPEEDCORE TERROR!

I *sydän* TERING HERRIE

#289 • • Dorka Guest
A & B setti oli kyllä tosiaan aika surkea. Tosin tämähän on aika turhan tuttua Suomessa missä ns. stara tulee heittää settiä. Kiksuu, progee ja kaikki aivan sellaista sillisalaattia ettei siitä voi sanoa millään, että olisi ollut kovinkaan "rakennettua". Paikkana kaapelista en tykkää ollenkaan, joskin se on kiva jos on väkeä - nyt oli aika tyhjä fiilis jokapaikassa joten kolkkoo oli.

Pääsali oli aivan onneton valojen suhteen, mutta jos ymmärsin niin puolet valoista joita sinne oli suuniteltu puuttui(?) joten... ei ihme et siellä oli pimeetä *ding*

...sit jostain syystä musan laatu oli aivan käsittämättömän surkeeta. Kaiuttimet sijoiteltu niin, että aivan edessä ainoastaan oli jotain stereovaikutelmaa... muutama metri taaempana se oli yhtä monoa joskin ei sekään olisi haitannut jos bassot olisi toiminu edes välttävästi.

En tiedä oliko tekniikassakin samoja puutteita, kuin valoissa mutta bassot särki kokoajan eikä ollut kovinkaan nautinnollista sitä kuunnella.

35e extempore reissulle, bileet oli mitä oli niin hinta laatusuhde koulu arvoasteikolla 6. Toivottavasti iskee paremmin viikon päästä olevat bileet... toivottavasti ainakin saavat valoja sinne *nauru*
Capital

#290 • • Capital The FAT Kid
Mukavat bileet, asiallisia settejä, asiallisia settejä :) ja hyvää seuraa. Ei sitä kai oikein muuta voi toivoakkaan. Kiitokset seurasta kavereille. (Whos your daddy?)
Pacho

#291 • • Pacho
huhhuh, jalat rikki, väsyttää ja pieni humala. mutta ihan kivaa oli, välillä musa oli mitä oli, kun taas välillä meinas hajota ihan totaalisesti :)

ps. tytöt hei, mietittiin useempaan otteeseen onks se oikeesti mukavaa jorata about 10cm korkokengillä? :D
Miika

#292 • • Miika
Mulle jäi hyvä mieli! :)
Wolverine

#293 • • Wolverine
mun mielest oceanlabin satellite itessään oli ton 27e arvonen, ei mitää valittamista... toivottavasti jengi otti mun ruotsilippiksen läpällä :D
emily_

#294 • • Edited emily_
Olipahan kiva ekstempore -reissu. Näki tuttuja ja sai uusia tuttuja ja pääsipä pari kaveria jopa yllättämäänkin! :) Nyt unta...

edit: Ainii, MISSÄ KUVAT?!?!+1 *pepsodent*
Pacho

#295 • • Pacho

Wolverine, 16.4.2006 04:15:
mun mielest oceanlabin satellite itessään oli ton 27e arvonen, ei mitää valittamista... toivottavasti jengi otti mun ruotsilippiksen läpällä :D

eiköhän, varsinkin jos ties mis hapes sälli oli... ;)
Wolverine

#296 • • Wolverine

pacho, 16.4.2006 04:19:
---
Wolverine, 16.4.2006 04:15:

---

eiköhän, varsinkin jos ties mis hapes sälli oli... ;)

hohohoho *pahis*
des

#297 • • des
Above and beyonded setti huono, melko mitäänsanomaton, Adan Whiten ja Kuisman setti rokkasi, eikä Sander van Dorm niin huono ollut. Ihmisiä olisi voinut olla enemmän, mutta 26e näistä bileistä on ok hinta.
tomii

#298 • • tomii kallion herttua
Väsynyt arvio bileistä:

Mestoille saavuttuani soittamassa oli Miika Kuisma ja Adam White. Ei perkele tää matsku ei vaan kolahda muhun YHTÄÄN. Tollanen jöötiprogetrance voitais kyl jo kuopata ja unohtaa. Onneks Hima&Salissa soitti Juju ja perään Oliver Lieb, joka olikin sit näiden bileiden ehdottomasti parasta antia, jos multa kysytään. Nyt harmittaa, että piti lähteä toiseen saliin kattelemaan Above & Beyondia, joka olikin sitten aika pitkälti pettymys. Kuten ylläkin mainittiin, niin setin rakenne oli kyl hajalla kuin tanssilattialle pudotettu lasi. Odotin myöskin menevänpää transea näiltä pojilta. Paria rallia lukuunottamatta aika rimanalitus. Vai ehkä herrojen pitäisi vain pysyä siinä mitä osaavat parhaiten, eli tuottamisessa. Sander oli just niin kova kuin sopi odottaakin ja Anne Savage oli todella positiivinen ylläri. West jäi nyt väliin, mikä vähän harmittaa.
Nämäkin tuntuivat hyvin organisoiduilta kemuilta, kuten yllätyksekseni olen saanut huomata tämän vuoden kaikkien isojen Kaapeli-kemujen olleen. Ainoa napina tulee siitä, että (ainakin mun mielestä) pääsalissa saundi oli aikamoista puuroa aika-ajoin.

Kaikenkaikkiaan ihan ok bileet, vaikka puitteet olivat kyllä paljon paremmille bileille. Mun mielestä selkeesti huonoimmat näistä isoista Kaapeli-bileistä tänä vuonna, mutta ei missään nimessä järjestävän tahon takia, vaan musiikin.

--
reivaan kunnes kuolen

NIKOLAI.K

#299 • • NIKOLAI.K
LASERPOINT 2006 oli paras !!!!!!! Above & Beyond setti oli hyvä,mutta ei huippu :(

--
TRANCE IS MY RELIGION

Raver71

#300 • • Edited Raver71 Elämäntapa reivaaja, dj raver
Hyvä reissu. Musiikki oli joka paikassa koko ajan mieleistä. Paljon tuttuja liikkeellä. Ekaa kertaa kamera kaapelilla mukana. Toivottavasti saisi vastaisuudessakin kameran sisään. No, sille ei voi mitään jos se kielletään mutta oli tekemistä kun oli kamera mukana. Ja kuten aina biledösässä oli tunnelmaa... Nyt unta kuulaan ja "aamulla" lisäillään jos jotain jäi mainitsematta... Kiitos ja kumarrus...

Niin Kaapelin bileet on aina kaapelin bileet. On se paikkana niin toimiva. Lisää tätä.