Hardstyle Mafia - Who Want's To Die?

36 posts, 2 pages, 9,634 views

Verottaja

Posts: 1,174

#21 • • Verottaja no-life / luuviulu

Burmax, 28.10.2005 15:49:
*Liebherrin dissausta*


<ot>Nimenomaan Liebherrin ensmäinen "kaivoskonesetti" sai
meikäläisen kiinnostumaan hardstylestä.</ot>

Mutta, tämä biisi on mielestäni ihan toimiva. Lisää vaan. *joo*
Keep up the good work. *piis*

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

GrimsouL

Posts: 468

#22 • • GrimsouL Hybridize, Fury, Electronica Exposed
Se on kyl totta et jos ei hirveemmin kuuntele hardstylee ni kaikki biisit kuulostaa samalla kaavalla / saundeilla toteutetuilta, mutta tämä kyllä pätee joka ikiseen (kone)muusiikin genreen. Itse kuuntelen hs:ää satunnaisesti ja bileissä se toimii niin perkaleen hyvin vaikka tunnen kyseisen genren biisejä vähän. Silti voin sanoa että löyty tästä biisistä paljon omaperäisyyttä.

Itse en löytänyt äkkiseltään muuta nipotettavaa ku juuri tuon liiallisen kompressoinnin. Alussa ennen kickiä äänikuva oli elävän ja avaran kuuloinen, sitten ku basari lähti läiskii niin saundi muuttui latteaksi. Erityis pointsit skitasta johon yhdistetty syna melodia, kuulostaa tosi munakkaalta.
antonsonin

Posts: 2,712

#23 • • antonsonin laserpoint.

Hardstyle Mafia, 28.10.2005 00:15:
jos te pojat jotka ette tykkää näist biiseist ni ottakaa vaa nakki käteen ja menkää kuuntelee jotai housee jos se vaik vois toimii, mut ei olla kuule kuultu yhtäkään hardstyle biisiä mis olis joku kitara-jutska mukana, mut hei, mehän ollaan Bon Jovi Yeah Mother Fucker-bändi. Mut kiitos mielipiteestäsi, ja kuuntelisit vaikka noita meidän toisia biisejä jos niissä olis jotain "uutta/mielenkiintoisempaa" ja hei, ei kaikki meidänkään biisit voi olla aina samanlaisia. Sä nyt satuit kuulemaan sellasen mikä jo muka on tehty, mut joo, pistetään nettiradiot sekaisin ja laitetaan housea soimaan *grr*



Joo-o , mut hei! househan on hyvää musiikkia :)
antonsonin

Posts: 2,712

#25 • • antonsonin laserpoint.

Burmax, 28.10.2005 15:28:
Voi nostatus nostatus nostatus, minkä teit...


Joo omakohtasesti oon sitä mieltä, että näiden nirppanokkien house/trance/chillout -"miehien" on turha tulla kitisemään hienosti muodostetuilla lauseillaan ja ympäripyöreillä analyyseillään.



Eiks nostatus soita Hard Technoa mikä on kans raskasta saundia kuten hardstylekin.




Jos ei pidä kyseisestä musiikista, niin mielestäni olisi kohtuullisen asiallista pitää sitten sen päänsä kiinni. Ensinnäkin allaoleva kommentointi kuvastaa vain hyvin jonkinnäköistä pätemisentarvetta ja ylimielisyyttä kohdistuen muihin yksilöihin, toisaalta ehkä hieman kadehtivaa asennetta heijastaen.




Mun mielestä toi oli siis todellakin hyvää ja rakentavaa palautetta ja olisin enemmän kuin kiitollinen jos tuollaista saisin


Totaalisen typerää lähteä arvostelemaan noinkin kärjistäen toisen genren musiikkia ja varsinkin toisen artistin tekemiä tuotoksia, kun kuitenkin kyseessä olevat henkilöt tekevät ilmeisen hyvää tavaraa omassa genressään.



HEI HALOOO !?! JOS EI KIINNOSTA SAADA PALAUTETTA NIIN MIKSI LAITTAA BIISEJÄ NETTIIN EIKÄ SUORAAN LEVY-YHTIÖILLE?






Ja sanotaan näin, että hardstyle on ajoittain yksinkertaista, mutta yksinkertaisuus on toimivaa, joka on melkoisen tunnettu peruskäsite musiikinteossa. Kyllä jokainen varmasti osaa kaikennäköisiä venkuroita ja kikkailuja heittää ympäri biisiä ja kerätä vaikka 10 eri biisin ideat samaan biisiin. Kysymys vain kuuluu, että onko siinä minkään maailman järkeä?



Miksi ei voisi kokeilla luoda jotain uutta ja maailmaamullistavaa kuin tehdä sitä 1000 kertaa aikaisemmin keksittyä tavaraa


Olisi mukava nähdä jonkun trancetyypin tekevän kylmiltään kunnon hardstylebiisin. Tämän tosiaan haluaisin nähdä.



Olisi kiva nähdä jonku Hardstyletuottajan tekemässä jotain sielukasta progea.


Sanottakoon lopuksi vielä, että kalja on miesten juoma, ja sitäkin pitää oppia juomaan, tosin, jotku pitävät siitä heti ensipuraisun jälkeen. Sama pätee hardstylessä. Miesten musaa, joka pitää sisäistää omalla tavallaan, tai sitten siihen vain yksinkertaisesti rakastuu.


Others, shut the hell up, and be victims of hardstyle ;)



Joo-o... Hardstyle on helposti kuuneltavaa musiikkia mutta itselläni se aiheuttaa oksennusreaktiota *plur**pus**hali*

antonsonin

Posts: 2,712

#26 • • antonsonin laserpoint.

Burmax, 28.10.2005 15:49:
Kyllä jokainen dj varmaan osaa laittaa sen vinyn sinne dekkiin pyörimään ilman sen enempiä asiantuntevia aivosoluja.



Voisitko sinä aivokapasiteetilta suurempi tulla ja näyttämään minulle miten niitä levyjä soitetaan ku en ite oikeen hallitse tota :(
Burmax

Posts: 237

#27 • • Burmax
Haha, yllättäen anti täällä avautumassa. Surullista katsottavaa, kun jotku ei osaa ees provota kunnolla, vaikka kuinka yrittäisi <3

--
My role is all the thoughts that provoke your fear &lt;3

Burmax

Posts: 237

#29 • • Burmax
No vähemmästäkin <3

--
My role is all the thoughts that provoke your fear &lt;3

Burmax

Posts: 237

#30 • • Burmax
Anti raukka tainnu koko illan joutuu odottamaan täällä allekirjoittaneen reaktiota kommentteihinsa, voi pientä. Oisit nyt soittanu suutas jossain muualla edes sen aikaa *nauru*

--
My role is all the thoughts that provoke your fear &lt;3

antonsonin

Posts: 2,712

#31 • • antonsonin laserpoint.

Burmax, 1.11.2005 03:36:
Anti raukka tainnu koko illan joutuu odottamaan täällä allekirjoittaneen reaktiota kommentteihinsa, voi pientä. Oisit nyt soittanu suutas jossain muualla edes sen aikaa *nauru*



Mulla on ollut tylsä maanantai :( Toivoin saavani oikein kunnon repeämiset mutta hekotukseks se sitten jäi.
Damien

Posts: 2,882

#32 • • Damien [tr3ox]

nostatus,
Ihmettelen, jos muut eivät ole huomanneet tätä samaa hardstylesta. Vai olenko vain aina sattunut kuuntelemaan samoja biisejä uudelleen ja uudelleen?



Et ole ainut.

Biisejä on aika paha arvioida näin yksitellen, juuri siksi että ne kuullostaa samalta ja kaikki kikat, iskut sun muut tulee aina samoihin kohtiin. Ne onkin ne dj:t jotka saa siihen genreen jotain eloa. Sasha F on ainut dj joka saa mut vielä kuuntelemaan koko musiikkia, sillä sille HS biisit toimii vähän niinku techno, alustana loistavalle setille jonka dj rakentaa soittaessaan omalla tekniikallaan.

Tästä biisistä vois käyttää skebaa parin muun biisin soidessa alla ellei, kuten JussiS tossa jo mainitsikin, liika kompurointi rikkoisi äänimaisemaa niin pahasti. Saundit kuriin miksaamalla kanavat kuntoon, eikä lytätä koko biisiä kasaan näin. Efekteistä se varoitussireeni olisi voinut minuutin jälkeen kehittyä leadeiksi tai muuten olisi voitu ensimmäiset skriik äänet yhdistää paremmin tähän. Nyt sireeni muuttui tunnelman luojasta, ärsyttävästi itseään toistavaksi ja latteaksi.

Kompurointia lukuunottamatta ja genre vihat unohtaen, mainio HS-biisi.
antonsonin

Posts: 2,712

#33 • • antonsonin laserpoint.

Burmax, 28.10.2005 15:28:


Sanottakoon lopuksi vielä, että kalja on miesten juoma, ja sitäkin pitää oppia juomaan, tosin, jotku pitävät siitä heti ensipuraisun jälkeen. Sama pätee hardstylessä. Miesten musaa, joka pitää sisäistää omalla tavallaan, tai sitten siihen vain yksinkertaisesti rakastuu.

Kalja ei tottavie ole neitien juomaa...

Others, shut the hell up, and be victims of hardstyle ;)



Jos hardstyleä verrataan kaljaan ni se on korkeintaan jotain pilsnerii :)
antonsonin

Posts: 2,712

#34 • • antonsonin laserpoint.

Hardstyle Mafia, 30.10.2005 17:46:
jos joku nyt vielä haluaa antaa "kriittistä"-palautetta niin siitä vaan, mut haukkukaa tätä biisiä eikä genreä... OK?

Eli siis kuunnelkaa ja haukkukaa ensikerralla tätä BIISIÄ... Kiitos.



Eihän kukaan ole mitään haukkunut :)
Muikku

Posts: 427

#35 • • Edited Muikku
Joskus kun on raju olo tulee kuunneltuu HardStyle Mafia biisejä. Maistuu hyvälle.
Ilmeisesti ei ihan kaikille, koska tuli herätettyy yks kaveri kipinälle pistämällä tämä soimaan.

Lisää vaan.
Avatar
#36 • • astaroth Guest

Burmax, 28.10.2005 15:49:
Jos tänne tulisi joku hardstylegenren pioneeri/johtava tuottaja tällä hetkellä maailmassa kritisoimaan, niin sitten voisin ottaakkin vastaan nöyrästi kaiken. Turha nyt lähteä kukkoilulinjalle.


tällaisille herroilleko sinä vain sen musiikin teet? entä jos se tavallinen rivipolkkaaja napauttaa kritiikkiä, niin meneekö sekin kuuroille korville? nostatus ja damien tietävät ainakin mua paljon enemmän noin musiikillisisesta näkökulmasta asioita, joita kannattaisi kuunnella ihan tosissaan. tuohon valitukseen genredissauksesta meneminen on mielestäni aika turhaa

esim. nuo kolme kohtaa, jotka nostatus mainitsi, niin pätevät kieltämättä allekirjoittaneen mielestä hardstylen kanssa. mutta aina jollain ihmekeinolla nuo ajatukset unohtuvat pienestä päästäni, koska näistä seikoista huolimatta keskarin tuhoamat aivoni ja saksabasson tärvelevät korvani vain rakastavat tätä musiikkia. minun on helppo päästä siihen sisälle ja se jättää todella paljon pelivaraa itse dj:n käsiin, niinkuin damien tuossa mainitsikin - ja kyllä sieltä löytyy monesti niitä helmiä, jotka pelkästään itsenään ovat jo niin hyviä, etteivät tarvitse mitään ulkopuolista apua kuulostaakseen hyvältä

itse en ole kyseistä biisiä ehtinyt kuuntelemaan, mutta aikaisempia sinun ja hardstyle mafian tuotoksia kuunnelleena olisin todella hyvilläni, jos teidän biisinne soisivat joku päivä omalla lautasellani. mutta välillä on ihan fiksua niellä pisara omaa ylpeyttä ja kuunnella muita, koska itse olisin myös innokas kuulemaan jotain ihan uutta tässä genressä, vaikka on se minulle kova juttu vielä ihan tällaisenäänkin *vink*