Kaikkein ihanimmat/kauneimmat/hehkutuksellisimmat trance-biisit?

401 posts, 21 pages, 237,867 views

Avatar
#161 • • Edited Fuzzy Guest

pepe, 11.9.2006 17:03:
---
Dj Tiesto with Rui Da Silva - Touch me*joo* Miks ei lössi usko?*pepsodent*

---


http://www.discogs.com/release/26821

Tieston kanssahan tuolla biisillä ei ole muuta tekemistä kuin se, että se löytyy In Search of Sunrise 2:lta (4. biisi).


Kiva toistaa itteensä... Niinku mä sanoin aikasemmin, niin Tiesto on tehnyt siitä mixin! Jonka itekki juuri todistit...
Pepeto

Posts: 461

#163 • • Pepeto Robodisco

fuzziest, 11.9.2006 17:10:
---
pepe, 11.9.2006 17:03:
---
Dj Tiesto with Rui Da Silva - Touch me*joo* Miks ei lössi usko?*pepsodent*

---


http://www.discogs.com/release/26821

Tieston kanssahan tuolla biisillä ei ole muuta tekemistä kuin se, että se löytyy In Search of Sunrise 2:lta (4. biisi).

---

Kiva toistaa itteensä... Niinku mä sanoin aikasemmin, niin Tiesto on tehnyt siitä mixin! Jonka itekki juuri todistit...



Ei oo remiksiä! No mutta huomasitkin jo... *pepsodent*
akiapina

Posts: 2,729

#164 • • akiapina apinaki

fuzziest, 11.9.2006 17:10:
---
pepe, 11.9.2006 17:03:
---
Dj Tiesto with Rui Da Silva - Touch me*joo* Miks ei lössi usko?*pepsodent*

---


http://www.discogs.com/release/26821

Tieston kanssahan tuolla biisillä ei ole muuta tekemistä kuin se, että se löytyy In Search of Sunrise 2:lta (4. biisi).

---

Kiva toistaa itteensä... Niinku mä sanoin aikasemmin, niin Tiesto on tehnyt siitä mixin! Jonka itekki juuri todistit...



öö tota, tolla logiikalla esim. säkin voit soittaa rui da silvan touch me:n settiin, jolloin se ois rui da silva - touch me (fuzziest mix). eli ne dj:t vaan valkkaa ja soittaa toisten biisejä, ei tee niitä (okei, useat tekee, myös tiesto mutt a se ei nyt tässä ollut se pointti) *joo*
Avatar
#165 • • Fuzzy Guest

akiapina, 11.9.2006 17:23:
---
fuzziest, 11.9.2006 17:10:
---
pepe, 11.9.2006 17:03:
---
Dj Tiesto with Rui Da Silva - Touch me*joo* Miks ei lössi usko?*pepsodent*

---


http://www.discogs.com/release/26821

Tieston kanssahan tuolla biisillä ei ole muuta tekemistä kuin se, että se löytyy In Search of Sunrise 2:lta (4. biisi).

---

Kiva toistaa itteensä... Niinku mä sanoin aikasemmin, niin Tiesto on tehnyt siitä mixin! Jonka itekki juuri todistit...

---


öö tota, tolla logiikalla esim. säkin voit soittaa rui da silvan touch me:n settiin, jolloin se ois rui da silva - touch me (fuzziest mix). eli ne dj:t vaan valkkaa ja soittaa toisten biisejä, ei tee niitä (okei, useat tekee, myös tiesto mutt a se ei nyt tässä ollut se pointti)
*joo*


ok mä en sit oo vissii iha peril mitä eroo on remixil ja mixil
Epyx

Posts: 466

#166 • • Epyx

fuzziest, 11.9.2006 17:28:
---
akiapina, 11.9.2006 17:23:
---
fuzziest, 11.9.2006 17:10:
---
pepe, 11.9.2006 17:03:
---
Dj Tiesto with Rui Da Silva - Touch me*joo* Miks ei lössi usko?*pepsodent*

---


http://www.discogs.com/release/26821

Tieston kanssahan tuolla biisillä ei ole muuta tekemistä kuin se, että se löytyy In Search of Sunrise 2:lta (4. biisi).

---

Kiva toistaa itteensä... Niinku mä sanoin aikasemmin, niin Tiesto on tehnyt siitä mixin! Jonka itekki juuri todistit...

---


öö tota, tolla logiikalla esim. säkin voit soittaa rui da silvan touch me:n settiin, jolloin se ois rui da silva - touch me (fuzziest mix). eli ne dj:t vaan valkkaa ja soittaa toisten biisejä, ei tee niitä (okei, useat tekee, myös tiesto mutt a se ei nyt tässä ollut se pointti)
*joo*

---

ok mä en sit oo vissii iha peril mitä eroo on remixil ja mixil



kato vaikka toi discogs linkki.siitähän tarkka silmä näkee että kyseinen biisi on composed ja written by rui da silva...jos biisi on tieston miksaamalla levyllä niin se ei tee siitä automaattisesti tieston biisiä
zaler

Posts: 1,545

#167 • • zaler e h k i s
dt8 feat roxanne wilde - destination

--
let´s eat to the beat!

lurjus

Posts: 42

#168 • • lurjus
gms-tudo mundo
remotion

Posts: 5,283

#169 • • Edited remotion nostatus guru

Fuzzy, 11.9.2006 17:28:
ok mä en sit oo vissii iha peril mitä eroo on remixil ja mixil



se että lukeeko remixin perässä joku mix vai remix, on ihan tapauksesta kiinni miten se halutaan ilmottaa, usein jos säveltäjä/tuottaja tekee omasta veisustaan monia versioita ovat ne silloin yleensä jotain mix päätteisiä. jos taas eri artisti tekee kys. biisitä oam näkemyksensä, lähes aina tällöin se nimetään remixiksi.

tosin, tätähän sinä et edes kysymykselläsi tarkoittanut, johtuen juuri siitä että et ole ihan perillä vielä asioista.

eli.
dj miksaus, setti, on taas yhteen miksattu kollaasi biisejä jossa dj ei ole välttämättä muuta kuin soittanut toisten biisejä putkeen ja tehnyt siitä tallenteen.

varmuuden välttämiseksi, kannattaa ostaa ne mp3 eikä piraatti dounia, jotta saat ne alun alkaenkin oikean nimisinä ;) (pun intended indeed)


jotta pysyttäisiin aiheessa, niin nyt mulla on semmosia hehkutus ja haikuveisuja plakkarissa että koko seuraava miksaus tulee sisältää ainoastaan aivan ehdottomia kermabiisejä.

niistä eräs erityinen on ehdottomasti: Fire & Ice - Para Siempre (Jussi Polet Remix)
Avatar
#170 • • Fuzzy Guest

rmtn, 27.9.2006 14:40:
---
Fuzzy, 11.9.2006 17:28:
ok mä en sit oo vissii iha peril mitä eroo on remixil ja mixil

---


se että lukeeko remixin perässä joku mix vai remix, on ihan tapauksesta kiinni miten se halutaan ilmottaa, usein jos säveltäjä/tuottaja tekee omasta veisustaan monia versioita ovat ne silloin yleensä jotain mix päätteisiä. jos taas eri artisti tekee kys. biisitä oam näkemyksensä, lähes aina tällöin se nimetään remixiksi.

tosin, tätähän sinä et edes kysymykselläsi tarkoittanut, johtuen juuri siitä että et ole ihan perillä vielä asioista.

eli.
dj miksaus, setti, on taas yhteen miksattu kollaasi biisejä jossa dj ei ole välttämättä muuta kuin soittanut toisten biisejä putkeen ja tehnyt siitä tallenteen.

varmuuden välttämiseksi, kannattaa ostaa ne mp3 eikä piraatti dounia, jotta saat ne alun alkaenkin oikean nimisinä ;) (pun intended indeed)


jotta pysyttäisiin aiheessa, niin nyt mulla on semmosia hehkutus ja haikuveisuja plakkarissa että koko seuraava miksaus tulee sisältää ainoastaan aivan ehdottomia kermabiisejä.

niistä eräs erityinen on ehdottomasti: Fire & Ice - Para Siempre (Jussi Polet Remix)



mm-kay*pepsodent*
CM

Posts: 1,507

#171 • • CM

rmtn, 27.9.2006 14:40:
---
varmuuden välttämiseksi, kannattaa ostaa ne mp3 eikä piraatti dounia, jotta saat ne alun alkaenkin oikean nimisinä ;) (pun intended indeed)



Ostaminenkaan ei välttämättä ole aina tae oikeanimisyydelle :) Beatportissa tuppaa olemaan ainakin sikana asiavirheitä remixaajien ja mixien nimissä. Ihan noin pahoja virheitä ei kuitenkaan löydy :D
typo

Posts: 685

#172 • • Edited typo Testaaja
Heitänpä tästä nyt hatusta muutaman suht tuoreen vastaantulleen tapauksen:

Bëlmondo - Sunshine Dust (Original Mix)
Grenz & Fillmore - Waterworld (Original Mix)
Icone - The Way Home (Original Mix)
Daniel Kandi - Breathe (Sunny Lax Remix)
Zirenz - Edge of Space (Whiteroom Remix)

.pi.

Edit: okei, Icone on jo vähän vanhempi. :P

--
.psychedelicious.

remotion

Posts: 5,283

#173 • • remotion nostatus guru

CM, 27.9.2006 14:53:
Ostaminenkaan ei välttämättä ole aina tae oikeanimisyydelle :) Beatportissa tuppaa olemaan ainakin sikana asiavirheitä remixaajien ja mixien nimissä. Ihan noin pahoja virheitä ei kuitenkaan löydy :D



joo eikä takaa edes promo levyn ostaminen junosta, lueskelin tuossa just huvittuneena eräänkin kiksu lätyn etu- ja takakannen ristiriitoja, harmillesempaa on sen sijaan että osa niistä lätyistä on niin kiireellä paistettuja että mun kasisataset grillit ämpyilee niiden kanssa joka toinen kerta kun yrittää lyödä tulille. 20 tilatusta levystä ainakin 2 on huonolaatuisia.
a98

Posts: 871

#174 • • a98
hehe aah ne ainaiset väärin nimetyt mp3set :)
minkähän vuoksi noista saa just nimenomaan naisten kanssa tapella eniten, viimeeks vastaan tuli delerium - silence (orkidea remix) :)
typo

Posts: 685

#175 • • typo Testaaja

a98, 27.9.2006 15:04:
minkähän vuoksi noista saa just nimenomaan naisten kanssa tapella eniten, viimeeks vastaan tuli delerium - silence (orkidea remix) :)



Orkideasta puheenollen, törmäsin itse tuollanoin(TM) vastikään biisiin nimeltä "Dave Seaman presents Orkidea - Unity (Helsinki Sunday 6AM Mix)". Kyseinen Orkidean raitahan on Dave Seamanin Renaissance America Vol 1:llä...

.pi.

--
.psychedelicious.

Niño

Posts: 167

#176 • • Niño Club 96° resident
Yks kauneimmista miljoonan muun rinnalla on Dominic Plaza - Sounds Rushing (David West Remix)*iloinen*
AnssiV

Posts: 1,798

#177 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
Activa - Airflow (Original Mix)
Under Sun feat. Mark Otten - Capoeira
Insigma - Open Your Eyes (Sean Tyas "Got Piano" Remix)
Dusterix - Dusted (Sean Tyas Remix)
Vadim Zhukov - Nothing Matters
Verottaja

Posts: 1,174

#178 • • Verottaja no-life / luuviulu
Ei mitenkään pysty kaikkia ihanuuksia listaamaan, mutta
pistetään nyt edes yks...

Future Disciple - Explorers

Kuuntele itse.

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

zeniii

Posts: 163

#179 • • Edited zeniii adhd
oceanlab-satellite(original above&beyond remix)*pihkassa*
kyau vs.albert-outside(voodoo&serano remix)
kyau vs.albert - walk down
delerium feat. sarah Mclachlan-silence
armin van buuren - burned with desire(rising star remix)
alek szahala-caballo*iloinen*
benassi bros-feel alive

tieston biisit ja kaikki muut hyvät jotai ei jaksa luetella..*jiihaa*

aaah ja pakko lisätä tämmöne piisi jonka löysi ku dj manian - lovesong(single mix) *plur*

--
Kissani hengitys haisee kissanruualle.

Chimera

Posts: 51

#180 • • Edited Chimera mua ei vaivaa moraali
Enpäs ole varma onko nyt ihan 100varmasti oikea genre jne, mutta..

Luminary - Amsterdam
Oceanlab - Beautiful Together (signum remix)
Leama - Requiem for a dream
Above & Beyond - I Can't sleep
Karen Overton - Your loving arms (club mix)

--
We both know the power of pain - we get back up and start it again