Radio KLF Turku

32 posts, 2 pages, 10,810 views

Radio KLF

Posts: 127

#1 • • Radio KLF
Turun tanssimusiikin ystäville tiedoksi: Tänään myönnetyn luvan mukaisesti Radio KLF laajenee kuulumaan Turkuun. Koelähetys saattaa alkaa jo ennen viikonloppua, varsinainen aloitus on 1.11. Turun taajuus on 101,9 MHz.

Hessu
florx

Posts: 532

#2 • • florx
hieno homma
Rocca

Posts: 3,064

#3 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Kuulostaa aika kivalta hommasta... Minkäs tyylistä tanssimusaa sieltä sitten tulee?

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

jeesboks

Posts: 4,064

#4 • • jeesboks p u p u
Jei hieno homma *joo*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

Hitchhiker

Posts: 1,754

#6 • • Hitchhiker
Loistavaa tätä jo odoteltukki hetko et saadaa tääl kuulumaan *iloinen*
cHRISSe

Posts: 463

#8 • • cHRISSe TURKU_BASEMENT

Hitchhiker, 1.11.2005 19:06:
Loistavaa tätä jo odoteltukki hetko et saadaa tääl kuulumaan *iloinen*



Internetskustahan tuon kuulee missä vain...

--
ô_ô

Miksan

Posts: 1,464

#9 • • Miksan

lank, 9.11.2005 18:25:
noiden sivujen ulkoasu on kyl vähän kyseenalainen,
ymmärrän toki ettei niihin ole varmaan kauheasti
panostettu mutta kuitenkin ;)


Mikäli oon oikeen ymmärtäny ni ne on ihan tarkotuksella tollaset*hymy*
ipe

Posts: 1,845

#10 • • ipe X-Rust / Holvi
Ihan kiva että tämmöstäkin mutta lähetyksen signaali on onnettoman heikko, musiikki kuuluu älyttömän hiljaa ja taustalla kuuluu koko ajan sellanen vaimea humina...

Toivottavasti asiaan on odotettavissa korjausta!

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

Miksan

Posts: 1,464

#12 • • Edited Miksan

JussiS, 9.11.2005 19:03:
Ai niinku soundchildsikin :D


*nauru*


Haluttu antaa ei niin pro toiminnan kuva, vähän samaan tyyliin ku kaikki mainosklipit KLF:llä*hymy*
Tollasen käsityksen mä oon ainaki saanu, voi olla kyl et oon vääräsää ja niitä ei vaan jaksa kiinnostaa.

Edit: Suomi!
Hitchhiker

Posts: 1,754

#14 • • Edited Hitchhiker

Yallu, 9.11.2005 19:21:
---
cHRISSe, 9.11.2005 18:43:
---
Hitchhiker, 1.11.2005 19:06:
Loistavaa tätä jo odoteltukki hetko et saadaa tääl kuulumaan *iloinen*

---


Internetskustahan tuon kuulee missä vain...

---


Ja mullahan on esim. autossa internetsku..*toktok*



Mut esim. duunis o vaikeet kuunnella jos ei oo nettii työpisteel käytös eli helpottaa huomattavasti *pahis*
Avatar
#15 • • Kauno Saario Guest

ipe, 9.11.2005 18:51:
Ihan kiva että tämmöstäkin mutta lähetyksen signaali on onnettoman heikko, musiikki kuuluu älyttömän hiljaa ja taustalla kuuluu koko ajan sellanen vaimea humina...

Toivottavasti asiaan on odotettavissa korjausta!


just niin! mulla kuuluu vaan autos ja himas ei ollenkaan *eiei* harmittaa kyl pikkasen ny mua. Kaapelin kautta ei kuulu yhtään mitään...
Hitchhiker

Posts: 1,754

#16 • • Hitchhiker
Pikkise on kyll kanava lähetys huono, mut kyll kait se siit sit paranee. Itel ainaki duunis välil pätkii ihan törkeesti ja ääni on sumee...Mut kummiski suurimmaks osaks kuuluu ihan ok ni ei haittaa niin paljoa
Radio KLF

Posts: 127

#17 • • Radio KLF

Miksan, 9.11.2005 19:05:
---
JussiS, 9.11.2005 19:03:
Ai niinku soundchildsikin :D

---

*nauru*


Haluttu antaa ei niin pro toiminnan kuva, vähän samaan tyyliin ku kaikki mainosklipit KLF:llä*hymy*
Tollasen käsityksen mä oon ainaki saanu, voi olla kyl et oon vääräsää ja niitä ei vaan jaksa kiinnostaa.

Edit: Suomi!




Et ole väärässä.

Tosta Turun saundista yleisesti; se on nyt jo melkein kohdillaan, alkuviikosta lähetyspalveluntarjoaja sai teknologiaa vaihdettua. Se ei siis ole meistä riippuvainen asia, perkele, onhan se selvä että saundi ja volume pitäisi radiossa olla kohdillaan. Mutta sen verran ymmärrystä palveluntarjoajaa kohtaan, että se ei ole sama kuin laittaa kodinkoneen töpseli seinään; niitä linkkejä/taajuuksia/laitteita käytetään tosi harvoin.

Studiosta lähtee sekä Turku että Helsinki samalla saundilla ja nupit ns kaakossa. Loput herran haltuun.
Hitchhiker

Posts: 1,754

#18 • • Hitchhiker
Oha se ihan ymmärrettävää et aluks on noi pienten säätöjen haut ja tommoset. Isoil kanavil on kummiski se et niil o rahaa ja kaikki vermeet suoraan kulta lautasen pääl toisin kuin tommoset pienet ja uudet kanava joilla ei sitä rahaa oo todellakaan niin paljoa et ne vois suoraan heittää kaikki kohilleen. Mikään ei ole täydellistä aluksi, aina löytyy jotain pieniä lapsen vikoja *vink*
DyyD

Posts: 108

#19 • • DyyD Insaider
Tarjonnasta sen verran että ihan maukasta menoa. Hymyn saa huulille moni biisi minkä sieltä kuulee lähinnä muistelojen takia. Soundi voisi olla kovemmallakin tai puhtaampikin, mutta mulle maittaa näinkin. Kuuntelen varmasti! :)

--
käng-memper

jeesboks

Posts: 4,064

#20 • • jeesboks p u p u
Ihan hyvältähän se kuullosti kun viikonloppuna tuli turussa poikettua taas. Varmasti kuunneltua tulee kun turun suunnilla on.

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*