Movida Corona DJ Competition 11.11.2005 @ Helsinki

45 posts, 3 pages, 7,217 views

Jussi Soro

Posts: 6,385

#41 • • Jussi Soro choon!

Miksan, 12.11.2005 05:31:

Kimmo Kauppinen toinen yhdellä kädellä touhuten, toinen käsi oli kantositeessä jostain syystä. Infekton tilalle tullu DJ (ei pysty just nyt muistaa nimee) jäi neljänneks.


No hemmetti, onnea Kimille, ei kyl menny voitto yhtään väärään osoitteeseen. Kimi on ollu mun mielestä jo pitkään teknisesti aika suomen ykkösdj:tä, eli propsit vaan kissalan pojille :)
Prime Number

Posts: 2,705

#42 • • Prime Number UG-///

mkuisma, 28.10.2005 20:26:
Sori, olin laittanut väärää infoa noiden sääntöjen osalta (sotkin tiedostot keskenään).. Suomessa kuulemma, kuten joissain muissakin maissa, kilpailua on hieman varioitu. Myöskään esikarsintoja ei ole pienemmissä maissa pidetty, vaan osallistujat on kutsuttu raadin toimesta. Mukaan on pyritty valitsemaan eri tyylien edustajia. Semmoiset terveiset lähetettiin :)



No missäs Fine oli?

--
Repikää siitä

anton fine

Posts: 1,359

#43 • • anton fine myspace.com/finethedj

Puistokemisti, 12.11.2005 05:51:
---
mkuisma, 28.10.2005 20:26:
Sori, olin laittanut väärää infoa noiden sääntöjen osalta (sotkin tiedostot keskenään).. Suomessa kuulemma, kuten joissain muissakin maissa, kilpailua on hieman varioitu. Myöskään esikarsintoja ei ole pienemmissä maissa pidetty, vaan osallistujat on kutsuttu raadin toimesta. Mukaan on pyritty valitsemaan eri tyylien edustajia. Semmoiset terveiset lähetettiin :)

---


No missäs Fine oli?



noin kahde promillen kännis roballa tappelussa...
tumpsi

Posts: 2,553

#44 • • Edited tumpsi rekisteröitymätön

JussiS, 12.11.2005 04:26:
Mites tässä kävi? Kimi vissiin voitti ja Olli kolmas, mut mitens muut sijat? Miksei Infekto ollu mestoilla?


Kimi voitti sekä yleisön suosikkiskaban, että koko kisan
(täysin ansaitusti). MIAU!

Olli ruletti kans (!), mut ei tarpeeks.
En kyl tajua miks Kimmo-systeemi ei ollu viimenen,
kaikki piisit cd:ltä, valmiiks miksattuina (näin siis oma näkemykseni).
Ei tollast kisaa kyl kiksulla voiteta. Eikä eurodancella.

Infekto ei päässyt paikalle, kertokoon itse miksi :)

edit: se infekton korvannut jäbä oli dj sampl,
joka ruletti myöskin erittäin lujaa.
Mutta musiikkityyli ei ihan uponnu tohon yleisöön :)
skillsters

Posts: 33

#45 • • skillsters
Tässähän kävi niin että meikä on yhtenä kolmesta dj:stä jotka hoitaa tampereel yhen klubin dj puolta.Kun lupauduin paikalle niin aattelin et varmasti joku muu meistä kolmesta hoitaa treen klubin soiton, mutta yllättäen kumpikaan ei päässykään.
(Sitten vielä tupla bonuksena mulla meni eilen soittaes vasen korva lukkoon ylirasituksesta ja voi olla että joudun peruun tän illan sunrise keikan-AARGH!)