näitä tulee kuulumaan kyllä ainakin mun seteissä, laadukasta ja onnellisten kiksukarhujen materiaalia. .. en ole kyllä edes kuunnellut vielä mutta edellisten perusteella.
Oikein onnistunut biisi (vaikka olisikin minusta voinut olla vielä hieman progempi [lue: rohkeammin omaperäisiä soundeja]), mutta goa-efektinarinat biisin alkupuolella eivät kyllä mielestäni sovi mukaan hyvin. Lisäksi jossain kuuden minuutin jälkeen tuli sellainen vaikutelma, että melodia hyppäsi äkkiä soittamaan klassiselta musiikista kuulostavia juttuja. Olenko oikeassa? Teknisesti myös varsin lähellä pro-tasoa. Joka tapauksessa tykkäsin kuunnella - tosin kuin 95 %:tia muusta kiksusta. Ja mitä jousiin tulee, niin niitä ei tarvitse olla todellakaan kaikissa biiseissä, niitä kyllä käytetään jo nyt kiksussa ihan liikaa.
jivamukti, 30.10.2005 15:08:
jossain kuuden minuutin jälkeen tuli sellainen vaikutelma, että melodia hyppäsi äkkiä soittamaan klassiselta musiikista kuulostavia juttuja. Olenko oikeassa?
Nuorempana soitin paljon Bachin inventioita, piano on jättänyt jälkensä
Alkuambienttien pohjalla soi kontrabasso, normijousia täysvauhdissa 2 layeria, mutta niin utusiksi suodatettuina ettei jouhien kulkua kuule. Kiksujousta on tarpeeksi jo se, että avaa liidin suotimen kokonaan auki ja venyttää releasen häntää sotkemaan pakkaa...
varsin onnistunut teos. melodiat tuttua luminescent tyyliä. Tässä on sitä saundia mitä halusin sillon aiemmin jo kuulla ja on päästy psykebasarista irti...:)
Kyl tää on yks ihan lemppareita - vaikka uusi tuttavuus onkin - tykkäilen kovasti kaikin puolin, mutta pari juttua jäi vähän hämäämään. Eks on tää pituus; se ei sinänsä haittaa, mutta oishan tää vähän ytimekkäämpi hiukan lyhyempänä Toinen on tuo melodia; hienompi kyllä kuin 99%ssa muista trancebiiseistä, mutta ehkä ihan hippasen liian kikkaileva mun makuun
Kyllä kato Luminescentiltä odotetaan täydellisyyttä
Sen kyllä tästä biisistä huomaan, vaikken mikään ammattilainen olekaan, että tämä kuulostaa enemmän loppuun asti tuotetulta kuin osa aiemmasta tuotannosta; äänimaailma on täyteläisempi ja rakenne jotenkin tuntuu eheämmältä. Kyl mä kans meen tällä 9/10 linjalla