Monday Bar Lucia Cruise 8.12.2005 @ Stockholm - Turku - Stockholm

43 posts, 3 pages, 4,661 views

Jace

#21 • • Jace Monday Bar
Tänään Siljalta saadun tiedon mukaan vielä olisi A-luokan hyttejä jäljellä...

Hyttien hinnat saa parhaiten selville Monday Bar kotisivuilta www.mondaybar.com
Kon-tiki

#23 • • Kon-tiki The Unsinkable
Mulla ei muiden menojen takia ole mahiksia lähteä tolle risteilylle mutta kysyisin paremmin tietäviltä, että eikös toi Peace Divisionin Clive ole Clive Henry, tämän vuoden Circoloco-tupla-albumin ykköslevyn soittaja? Jos näin on, osaisiko joku kertoa, mikä ero hänen sooloseteillään ja Peace Divisionin seteillä on?
mr.a

#24 • • mr.a

Kon-tiki, 15.11.2005 17:28:
Mulla ei muiden menojen takia ole mahiksia lähteä tolle risteilylle mutta kysyisin paremmin tietäviltä, että eikös toi Peace Divisionin Clive ole Clive Henry, tämän vuoden Circoloco-tupla-albumin ykköslevyn soittaja? Jos näin on, osaisiko joku kertoa, mikä ero hänen sooloseteillään ja Peace Divisionin seteillä on?

En nyt laita päätä pantiksi kun en oo Circo Locossa käynyt mutta Clive Henryn sooloillessa meininki on varmaan enemmän ´nitkua´ ja elektroo, kun taas PeaceDivisionin pojat yhdessä -> deeppii housee, tribaalia jne ´meitsin soundia´.
Kon-tiki

#25 • • Kon-tiki The Unsinkable
Joo, se levy on kyllä tosiaan "nitkua" *iloinen* Alkuun ei meinaa tajuta mitään, mutta sitten huomaakin kuuntelevansa levyä yhä uudelleen... uudelleen... uudelleen... et silleen kiehtova levy.
Skenemursu

#26 • • Skenemursu Vastarannan Kuha
özgur puhu suomessa käydesään että fergien nykysetit on aikas lailla electrovivahteista technoa kuulemma tosi lähelle sitä mitä özze soittaa... pitääpä mennä kuunteleen ja yrittää olla vähän enemmän selvinpäin kun tuolla oceaniassa :) mutta hyvä risteily tulossa epäilemättä ajattelin itse ainakin aloittaa pikkujoulukauden täällä!
Jace

#27 • • Jace Monday Bar
Soittoajat olisi sitten tässä:

MONDAY BAR MAIN FLOOR
Dancing Palace, deck 7-8
22.30-00.00 : Ida Engberg
00.00-02.00 : Misstress Barbara
02.00-04.00 : Anne Savage
04.00-06.00 : Lady Dana

13.30-15:30 : Johan Lindquist
15:30-17:30 : Johnny Boy

PANORAMA FLOOR
Panorama Bar, deck 9
22.30-00.30 : Johan Lindquist
00.30-03.30 : Above & Beyond (Tony & Paavo B2B)
03.30-06.00 : Fergie

13.30-17.00 : DJ Anneli

NRK ROOM
Conferense, deck 8
00.00-01.00 : Nick Harris
01.00-05.00 : Peace Division (Justin & Clive B2B)
05.00-06.00 : James B

SAILOR'S FLOOR
Sailor's Pub, deck 7
21.00-00.00, 06:00-??
Henrik Löwenhamn
Dana Bergqvist
Ronny Elvebakk
Andreas Hansson

POOL CHILL LOUNGE
Sauna & pool-area, deck 2
12.00-16.00 : DJ Nosfea

P.S.

Kaikki risteilylle tulevat saavat jo mahdollisuuden varata itselleen paikan kevään ensimmäiseen risteilyyn....
iam

#29 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space
Huh. Pakko sanoa että kyllä ne ruotsalaiset osaa bilettää ja tehdä hyviä bileitä. Parhaiten ehkä jäi mieleen hillittömät käytäväbileet saippuakoneineen. Ties kuinka monessa hytissä oli pieni PA, mikseri ja soittimet ja musiikki soi niin kovalla että koko siipi tärisi ja raikasi *iloinen* Käytävillä biletti parhaimmillaan varmasti lähemmäs tuhat ihmistä ja securitypojat olivat ihan ihmeissään.

Tunnelmaa loivat myös siisteimmät laserit mitä on tullut hetkeen nähtyä ja Above & Beyond luonnollisesti rokkasi isosti. Limitteri oli laitettu 105db mutta tulppia ei kaivannut juurikaan, koska soundi oli onnistuttu säätämään sen verran mukavaksi ettei ilkeimmät taajuudet päässet pintaan.

Katsotaan kun toi scenemursu rantautuu niin pistetään videot jakoon *pepsodent*
Josba

#30 • • Josba Anjunadiggari
Itse olin paatilla töissä, mutta ehdin onneksi hiukkasen vaihtaa viihteellekin... A & B:n keikkaa näin tunnin verran ja porukka oli kyllä ihan huumassa, eikä suotta! Paavo ja Tony soittivat varmasti odotusten mukaista tavaraa. Puitteet olivat kyllä komeat, yläkerran lattialla viisi (!) laseria ja pääareenalla yksi viisipisteinen laseri ja pari vaahtomasiinaa. *jiihaa*

Seuraava risteily on 13.-14.5. ja silloin levyjä pyörittää mm. Ferry Corsten. Silloin voisi olla reissussa ihan matkustajana... *hymy*

--
We live our life just once so don´t forget about a thing called love

Miksan

#31 • • Miksan
Joo kyllä aika loistavat pirskeet, tunnelma oli ihan uskomaton varsinki hyttikansilla ku tosiaan porukka virittäny sinne ihan täydet PA:t ja soittovehkeet ja parhaillaan monta sataa ihmistä tanssimassa ahtailla käytävilla ja aukioilla*hymy*

Itse areenat oli todella hienon näkösiä ku valoissa ei tosiaan oltu säästely, laaserit ennenkaikke tipautti leuat*kuolaa* vaikka järjestäjät sano että oli käytössä pienemmät laaserit ku koskaan kyseisillä risteilyilla. Miks ei meillä suomessa*uuh*

A&B:n setin jälkee olin kyllä jo niin nakit ettei enää paremmasta väliä, se loppu meniki ihan täysin ohi mutta eipä sillon olis vissiin kauheesti mun makuun mitää ollukkaa.
Kiitos ja anteeks seuralaisille!
CM

#32 • • CM

Miksan, 12.12.2005 18:36:

vaikka järjestäjät sano että oli käytössä pienemmät laaserit ku koskaan kyseisillä risteilyilla. Miks ei meillä suomessa*uuh*

Lainsäädäntö taitaa kieltää
Miksan

#33 • • Miksan

CM, 12.12.2005 18:52:

Joo niinhän se tekee mut kyl niitä laasereita täällä näkee, mutta ei vaan mitään lähellekkää sellasta ku tuolla.
Ku kerran rikotaan lakia ni rikottais kunnolla*vink*
iam

#34 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space

Miksan, 12.12.2005 19:01:
---
CM, 12.12.2005 18:52:

---

Joo niinhän se tekee mut kyl niitä laasereita täällä näkee, mutta ei vaan mitään lähellekkää sellasta ku tuolla.
Ku kerran rikotaan lakia ni rikottais kunnolla*vink*

Mun käsittääkseni ruotsissa saa olla enemmän tehoja eikä ole niin tarkkaa osoittavatko ne suoraan yleisöön. Meillä onkin semmoinen ylinihkeä, kansalaisia aliarvostava anaali-kireä lainsäädäntö kaiken vapaa-ajan vieton suhteen *grr* Mä ainakin otan mielelläni vähän säteilyä ja aivokasvaimia tai mitä vaan jos siitä saa hyvät kiksit!
Jace

#35 • • Jace Monday Bar
No huh!! Olipa taas kemut!! Täytyy ensimmäiseksi kiitellä sitä että oli todella kiva saada vieraita suomestakin, toivottavasti keväällä nähdään taas =) Juu tällä kertaa taisi olla pienin risteily valoarsenaali kuin koskaan aikaisemmin, johtuen siitä että tällä kertaa oli kustannuksia enemmän toisissa asiossa, mutta todella kiva kuulla jos valaistus onnistui kuitenkin. Hyttibileet näyttävät kasvavan joka kerta isommiksi ja tällä kertaa päästiin sitten ekaa kertaa katsomaan tosissaan kuinka paljon yhden hytin sulakkeet kestävät eli teille kaikille jotka ajattelitte tulla ensi kerralla mukaan: Hyttiin voi ottaa huoletta mukaan 1x18" woofer ja 2xJBL Eoneja plus siihen soittosetti =D.

Itse staroista sitten eniten kyllä mieltä lämmitti Above&Beyodin kaunis saundi,sitä voisin kuunnella vaikka joka bileissä, mutta kyllä pitää sanoa että Fergien tyyli soittaa oli hieno, sääli että suurin osa oli silloin bailaamassa Lady Danaa yläkerrassa joka sitten soitti yhden tunnin ylimääräistä koska Anne Savege oli päättänyt juoda jo niin koomat ennen settinsä alkua ettei pystynyt soittamaan ollenkaan....!!

kuvia ja videoita voi käydä katselemassa osoitteissa:

www.liquidsunset.org
www.vimmel.org
www.tranceclubber.com

sekä tietysti viralliset Monday Bar kuvat parin viikon päästä mondaybar.comista.

Monday Bar kiittää ja kumartaa ja toukokuussa sitten jatketaan risteilyiden merkeissä taas, mukana silloin mm. Ferry Corsten ja Agnelli&Nelson...
Miksan

#37 • • Miksan

Skenemursu, 13.12.2005 15:19:
juu olipahan risteily :) kyllä ne ruottalaiset vaan osaa.... mitenköhän saatais kansalaisvaatimus siitä että oceania järjestettäis uudestaan...??

Adressia pystyyn!

Mites sun kuvaama materiaali? Saaks sitä nähä jossain välis*hymy*