396 posts, 20 pages, 173,346 views
Mar6, 26.12.2007 18:56:
Ite oon huomannu sen että oikeella aineella blondauksen jälkeen hius imee ton suoravärin aika nätisti.. Jotain väriainetta sisältävä blondaustökötti tekee kyllä erilaisen pinnan. En ole laittanut hoitoainetta vaalennuksen jälkeen siinä pelossa että hius sulkeutuu. Punertava lähtee oikeestaan vain vaalentamalla tai platinasävyllä ja tietty aktiivisesti hopeatuotteita käyttämällä. Kampaaja en ole vaan ihan omia kokemuksia.
Jago, 26.12.2007 19:01:
---
Mar6, 26.12.2007 18:56:
Ite oon huomannu sen että oikeella aineella blondauksen jälkeen hius imee ton suoravärin aika nätisti.. Jotain väriainetta sisältävä blondaustökötti tekee kyllä erilaisen pinnan. En ole laittanut hoitoainetta vaalennuksen jälkeen siinä pelossa että hius sulkeutuu. Punertava lähtee oikeestaan vain vaalentamalla tai platinasävyllä ja tietty aktiivisesti hopeatuotteita käyttämällä. Kampaaja en ole vaan ihan omia kokemuksia.
---
Mä epäilen vähän, että mulla jää tummennetusta keesistä aika selkee punertavuus, mutta pitää kokeilla, jos sais sen pidemmällä vaikutusajalla vähän vaaleemmaks ja siis suoravärit heti perään*kiittel*
Jago, 26.12.2007 12:45:
päivitys - ruskeat
kysymys kampaajaväelle
Ajattelin laittaa blondiksi ja suoravärillä sitten "vaihtelevan värisiksi(eli shokkivärillä)". onko siinä joku päivämäär mikä kannattaisi pitää npoiden värjäyksien välillä vai kannattaisiko laittaa suoraväri samantien päähän blondarin jälkeen ennen yhtään hoitoaineiden kanssa leikkimistä(pysyis varmaan kauemmin, mutta tulisiko voimakkaampi/kauniimpi/kiiltävämpi)
kuinka tarkalleen se keltasuus pitöis saada pois hiuksista*ding*
En tiiä onko mahdollista saada ihan platinaksi pohjalta(varsinkin kun päälihiuksissa on ollut mustaa, joten ne varmaan tulee jäämään punertaviksi*hmph*)
edit.miten sen punertavan vois saada päälihiuksista kokonaan pois??
nomic, 26.12.2007 23:35:
Riippuu siitä, kuka on vääntänyt bukkaket.
Jago, 30.12.2007 00:18:
paripäivää sitten tuli värjättyä vaaleeksi, mutta se jätti kellertäväksi sivut ja likasen oranssiksi keesin. nyt vaalensin taas ja on blondit sivut ja vaaleen oranssi keesi.
Tämä riittäköön. Päänahkaa polttelee hieman*igor*
Saa nähä mitä tolle tekee uvksi. Oli tarkotus vetää siniseksi, mutta tosta keesistä tulis kyllä ihan super ruma silloin*sars*
alphamagic, 30.12.2007 18:12:
---
paripäivää sitten tuli värjättyä vaaleeksi, mutta se jätti kellertäväksi sivut ja likasen oranssiksi keesin. nyt vaalensin taas ja on blondit sivut ja vaaleen oranssi keesi.
Saa nähä mitä tolle tekee uvksi. Oli tarkotus vetää siniseksi, mutta tosta keesistä tulis kyllä ihan super ruma silloin*sars*
---
Se Liven uus kylmä platina tai vastaava leikkaa keltasuuden aika hyvin imo, ittelläni tuli pelkän vaalennuksen jälkeen kellertävät mut se Live teki toivotun hopeuden :)
Ja tietty sit hopeeshampoota
Jago, 30.12.2007 19:21:
---
alphamagic, 30.12.2007 18:12:
---
---
Se Liven uus kylmä platina tai vastaava leikkaa keltasuuden aika hyvin imo, ittelläni tuli pelkän vaalennuksen jälkeen kellertävät mut se Live teki toivotun hopeuden :)
Ja tietty sit hopeeshampoota
---
Oon kyllä harkinnut sitäkin, että yrittäisin jättää vaan blondiks vetämällä jonkun tollasen päähän(en oo koskaan ollu platinablondi*hihu*).
Hopeeshamppoon ostin eilen. Kohta ajattelin mennä sitäkin testaamaan.