Minkä väriset hiukset sulla on ja miksi?

396 posts, 20 pages, 166,251 views

Verottaja

Posts: 1,174

#181 • • Verottaja no-life / luuviulu
Keesi: mustaa ja keltaista.

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

asdf

Posts: 3,155

#182 • • asdf
Blondeista vaaleanruskeeseen ja siitä tummanruskeeseen, and I like it! *plur* On niin kotoisa olo.
larzizi

Posts: 1,661

#183 • • larzizi
Oli ollut reilu vuosi punainen tukka (välillä vähän mustaa joukossa), alkoi kyllästyttämään ja päätin eräänä päivänä värjätä mustaksi *hihu* Musta siksi, että halusin värjätä tulevan juurikasvun punaiseksi. Ja musta ja punainen kun on *sydän* Vielä pitäisi hiukan malttaa, että voisi tuon juurikasvun värjätä..

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

maikki83

Posts: 38

#184 • • maikki83
Mustat tietty.
Musta on mun värini:)
larzizi

Posts: 1,661

#185 • • larzizi

Temazepam, 18.11.2005 15:19:
---
Kuukunen, 14.11.2005 13:04:
Aluksi kannattaa vaalentaa tukka vaalean oranssiksi esim. nutrisse-värinpoistolla. Sen jälkeen päälle Fudgen Paintbox rockstar- väri. Hyvä kirkkaanpunainen sävy on esim. Red corvette, ihan vähän pinkkiin vivahtava. Aluksi väri kulahtaa helposti, mutta toi Fudge on siitä hyvä väri, että se ei rasita hiusta tippaakaan, vaan sitä voi laittaa vaikka kerran viikossa. Kyllä se sitten tukkaan jämähtää. Väriä voi sotkea myös esim. hoitoaineen joukkoon.

---

Ei yhtään helpompaa tapaa? Esim. väri vaan päähän ja se on siinä? *justjoo*
Mie oon aika huono näitten tukkajuttujen kanssa nimittäin...



Itsellä on alunperin ollut vaalea/vaalean ruskea tukka. Ensimmäisen kerran kun värjäsin sen punaiseksi, värjäsin sen kampaajalla elumeeni-värillä, josta olisi pitänyt tulla kirkkaan punainen ja sen pitäisi kestää muita värejä paremmin. Noh.. pää piti kuitenkin värjätä kahteen kertaan, jotta tuli kohtuullisen hyvä tulos. Väri kuitenkin vaaleni todella nopeasti. Sen jälkeen kävin kaupassa etsimässä punaisia värejä ja löysin värin, jota olen käyttänyt siitä eteenpäin. Eli kyseessä oli Schwarzkopfin LIVE ja väri oli Hypnotic red R37. On tullut hyvän värinen punainen ja pysynyt ihan järkyttävän hyvin ainakin omassa päässä! Saattaa olla, että tuo pohjalla ollut elumeeni-väri vaikutti tuon värin tarttumiseen ja sen takia siitä tuli niin hyvä. Itse olen tuosta pitänyt, mutta ei ehkä ole NIIN kirkas punainen. Nyt kuitenkin olen nähnyt kaupassa saman sarjan vielä kirkkaamman punaisen värin, mutta sitä en ole siis testannut. Seuraavaksi voisi koittaa sitä.

Että kyllä tuon tukan saa helpomminkin punaiseksi, mutta se on tosi yksilökohtaista, että miten väri pysyy ja miten punaiseksi se tulee.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

KittyCleo

Posts: 205

#186 • • KittyCleo PiweHiwe
Blondi koska töissä saa huomattavaa blondilisää. Ja punanen alko kyllästyttää koska se oli vaikee saada sopiin mulle. Ja koska olen sisäisesti pikkubarbie enkä mikään gootti! Ja koska blondi ei haalistu vaan se väri pysyy. Juurikasvukin vaaleenharmaa. Ja TIETENKIN se iänikuinen violetinruskea niskatukka!

--
Rouva Korpela*hymy*

Dacey

Posts: 671

#187 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
riippuu valosta onko ne tummat ja päälihiukset vaaleat (auringon vaalentama) vai päältä punaset.. enkä nyt tarkota että ku punasella valolla kohdistetaan. Esmes aurinko ja loisteputki väittää ihan omiaan *hihu*
phear

Posts: 804

#188 • • phear <X>
Mustat ja mistä minä tietäisin.
Strobocop

Posts: 161

#189 • • Strobocop Skenepoliisi
Mustat.

--
Three strikes and you are out!

kinderi

Posts: 1,783

#190 • • Edited kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Alkaa kauniilla (*lmao*) maantienharmaalla,jatkuu jonkinasteisen..öö.. melkein punertavana..
Koska on tuhlannu kaikki rahat muihin turhuuksiin niin en oo väriainetta saanu hommattua muutamaan kuukauteen..

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Wanna B

Posts: 259

#191 • • Wanna B Rattopoika
Tästä päästä löytyy blondia, mustaa ja pinkkiä, siis letit o päässä, oikee väri o sellane perussuomalaine maantienharmaa...

--
Kukkuu, mitä apinalauma?!

Avatar
#192 • • Säty Guest
Mustat, koska se sopii mulle.*hymy*
Stene

Posts: 430

#194 • • Stene
Luonnonblondi *uuh*
_RixU_

Posts: 320

#195 • • Edited _RixU_
Mustat hiusset, jossa on sähkönsinisii ja vaaleenturkoosei raitoi *hih* mustat siks et se sopii noihi raitoihin hyvin ja raidat sen takii ton värisiä, et mulla on "pientä" sini- ja turkoosiaddiktiota havaittavissa *nauru*
Progress

Posts: 955

#196 • • Progress
ihan oma luonnollinen väri, tummanruskea. Kai sitä pitäs jotai väriä ottaa, mut ei oo muistanu/ehtinyt/jaksanu...*hymy*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Avatar
#198 • • Norb Guest
Mustat, koska OON SATANISTIHEVARISAATANANPALVOJAGOOTTI!!1
plink

Posts: 1,405

#199 • • plink team paska
ruskeet siks ettei tartte kokoaika värjäillä juurikasvuja pois.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

itis

Posts: 2,518

#200 • • itis Morning Star
tummanruskeet... ollu jo 30 vuotta

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?