Jos nyt tässä nopsasti ehdin vähän palautetta antaa...
Ensimmäistä kertaa olin Aktia Salin Rusheissa (eikä niistä Kaisaniemenkään bileistä niin kauheasti muistikuvia ole.
) Nämä ovat varmaankin ensimmäiset bileeni, jossa ensimmäiset tiskijukat veivät mielestäni voiton verrattuna Proteukseen sekä Karimiin. Olen aina pitänyt Sebastianin settejä hieman yksitoikkoisina, mutta nyt oli hyvää vaihtelua ja pari kertaa tuli melodiaa ihan kunnolla.
Octan soitti myös oikein hyvän setin. Tuolla paukkeella ei olisi tarvinnut aivan ensimmäisenä soittaa.
Proteus jäi tällä kertaa jokseenkin vaisuksi, mutta aina ei voi onnistua. Eikä jokaista settiä voi tietenkään aina parantaa. Mutta ei kuitenkaan jäänyt harmittamaan, tuli tampattua ihan mielellään.
Karimin setti ei minulle potkinut niin loistavasti, mutta hienoa teknistä taituruutta ja monta helmeä laittoi väliin.
Itselläni tuli hieman outo tunne, että osassa salia jopa tuulahteli viileästi (siis oikealla puolella DJ:stä katsoen.)
+ Taattua laatua
+ Valot
+ Ensimmäiset setit
+ Imastointi (kaikki tuntuvat hyvin ilmastoiduilta, jos sattui olemaan viime Locoissa Klubilla.
)
+ Chix on Dix! Näin ensimmäistä kertaa, ja oli aivan loistava.
- Ihmiset tuntuivat olevan jotenkin todella v*ttumaisella tuulella. Pari peeloa siellä jotain töniskeli oikein olan takaa.
PS. Kuvia tulee jakoon, kun vain ehdin käsitellä ne, eli todennäköisesti huomenna. Nyt koittaa lähtö, joten ei valitettavasti ehdi. Tavataan Lahdessa!