pikaluotto?

43 posts, 3 pages, 18,271 views

Bilehiiri82

Posts: 5

#1 • • Bilehiiri82
Heissan!

Ajattelin kysellä että onko moni ottanu tällaista pikaluottoa? Opintotuki on aivan lopussa, joten ajattelin ottaa 50e luoton tekstiviestillä. Kotoa en kehtaa pyytää rahaa eikä kavereillakaan pahemmin ole ylimäärästä :(
Ajattelin joko www.viestilaina.fi tai www.viestivippi.fi

Onko kokemuksia tai muita mahdollisia vippipaikkoja?
Exlex

Posts: 497

#2 • • Exlex
Nuo ei vie kun ojasta allikkoon :( [pieni]vaimiten se nyt menikään[/pieni]

Kannattaa keksiä jotain muuta, joskushan nuokin pitää takaisin maksaa, korkojen kera.


Ps. muokkaa viestiin joku otsikko.
leka

Posts: 373

#3 • • Edited leka anteeksi olen eläin
Kannattaa ennemmin lampsia ihan pankkiin ja ottaa sieltä se laina/vippi... noi vipit ei muuta kuin siirrä ongelmia ja niiden korko on käsittämättömän suuri.
- vattu ja heti typoja*toktok*

--
-nupit kaakkoon-
-ruuvit löysällä-
- Ai eikÖ?? team-

hemuz

Posts: 2,178

#4 • • hemuz kätevä emäntä
JOo ei oo kiva sitte maksella tuplasti takasi ellei enemmänki.
domi

Posts: 7,069

#5 • • domi Työn sankari.
En tiiä, en oo ikinä kokeillut, mut 100 esim. lainaa ja 120e maksaa takaisin, niin ei toi mikään paha korko oo, jos äkkiä tarvii rahaa ja takaisin pystyy maksamaan kuukauden sisään.
Avatar
#6 • • trusti Guest
oon ottanu tuolta tekstivipistä pari kertaa 100e luoton... toi on aikalailla viimeinen vaihtoehto, koska ei oo musta kovin järkevää maksaa 20% korkoa parin viikon ajalta. mut sinänsä kätevä kun en oikein kehtaa tutuiltakaan lainaamaan.
siveys

Posts: 2,492

#7 • • siveys lovely

Bilehiiri82, 25.10.2005 17:07:
Ajattelin kysellä että onko moni ottanu tällaista pikaluottoa? Opintotuki on aivan lopussa, joten ajattelin ottaa 50e luoton tekstiviestillä. Kotoa en kehtaa pyytää rahaa eikä kavereillakaan pahemmin ole ylimäärästä :(


Mä en ole koskaan ymmärtänyt näitä palveluita. Miksi ihmeessä joku haluaisi maksaa noita järkyttäviä kiskurikorkoja mielummin kuin hieman nöyrtyä ja lainata vanhemmilta/kavereilta 50e/100e?

Luulis, että jos on rahat niin vähissä, että joutuu lainaamaan, alkais päässä raksuttamaan, että kaikkeista fiksuin tapa käyttää sitä ei ehkä ole syytää sitä jollekin vippifirmalle. Ei vaan oikeasti mahdu kaaliin. Voisko joku selittää?
mekaanikko

Posts: 1,176

#8 • • mekaanikko don selecta

Sir Dominique Trévisan, 25.10.2005 17:13:
En tiiä, en oo ikinä kokeillut, mut 100 esim. lainaa ja 120e maksaa takaisin, niin ei toi mikään paha korko oo, jos äkkiä tarvii rahaa ja takaisin pystyy maksamaan kuukauden sisään.



Ei paha korko? 240% vuosikorko ON mun mielestä aika vitun paha. Halvemmalla saa rahaa vaik kanista jos ei luottokelpoisuus riitä pankille kulutusluottoon.

--
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
-- Daniil Harms: Uusi anatomia

nethr

Posts: 763

#9 • • nethr !!
Minä *sydän* luottokortti... Eikä siis mikään visan maksuaikakortti vaan _oikea_ luottokortti *hymy* Pikavipppiä voin suositella tutuille (tai nimenomaan yhdelle) joka on aina pummimassa rahaa; "otappa lainas tästä numerosta tms jatkossa"

--
xD

Jussi Soro

Posts: 6,385

#10 • • Edited Jussi Soro choon!

Bilehiiri82, 25.10.2005 17:07:
Heissan!

Ajattelin kysellä että onko moni ottanu tällaista pikaluottoa? Opintotuki on aivan lopussa, joten ajattelin ottaa 50e luoton tekstiviestillä. Kotoa en kehtaa pyytää rahaa eikä kavereillakaan pahemmin ole ylimäärästä :(
Ajattelin joko www.viestilaina.fi tai www.viestivippi.fi

Onko kokemuksia tai muita mahdollisia vippipaikkoja?


Moi!

Ettet olis sama mainostaja, joka mainosti platinum.ac:ssa samaa juttua pari kuukautta sitten, ihan samalla viestillä ;)

edit: siellä ymmärtääkseni asia ratkaistiin lähettämällä tätä spammia tekevälle firmalle lasku, eli otapa anqqa helpot massit pois ;)
Displacer

Posts: 1,828

#11 • • Edited Displacer

JussiS, 25.10.2005 18:24:
---

Moi!

Ettet olis sama mainostaja, joka mainosti platinum.ac:ssa samaa juttua pari kuukautta sitten, ihan samalla viestillä ;)

edit: siellä ymmärtääkseni asia ratkaistiin lähettämällä tätä spammia tekevälle firmalle lasku, eli otapa anqqa helpot massit pois ;)



*lmao*

edit: mut epäilen suuresti että rahoja ikinä saatiin?

ja eipä yhtä viestiä voi varsinaisesti spämmiksi sanoa
Jussi Soro

Posts: 6,385

#12 • • Edited Jussi Soro choon!

Displacer, 25.10.2005 18:28:
*lmao*

edit: mut epäilen suuresti että rahoja ikinä saatiin?

ja eipä yhtä viestiä voi varsinaisesti spämmiksi sanoa


Epäilen kans, mut mun mielestä spammia on se jos joku rekisteröityy johonkin vain mainostaaksen jotakin (eka postaus, rekisteröitynyt tänään). Vitun ärsyttävää ainakin.

Mainittakoon vielä et kyseinen IP trackkautui plattarin casessa johonkin promootiofirmaan, eli nyt joku on keksinyt että postaa suomen suurimmille foorumeille mainoksia - ilmaiseksi (Mfli, täs on sulle ilmanen bisnesvinkki ;)
hege

Posts: 242

#13 • • Edited hege

signify, 25.10.2005 17:50:
Vinkki:

Nostin tuossa x määrän rahaa joustoluottoon Nordeasta ja sitä saa 17.000E asti ILMAN VAKUUKSIA.



Hei haloo, tähän on vähän muut vaatimukset, joihin ei kuulu persaukisena opiskelijana tms olo. :)

Vakituinen työ ainakin. Silloin ei kauheasti pikaluottoja yleensä tarvita.
Darkness

Posts: 518

#14 • • Darkness Spank~monkey
*tirsk* Piilomainontaako! *grr**toktok**senkin*
Pois tämmöset.

--
There aint no party like an alcoholic party!

pirpeli

Posts: 5,533

#15 • • pirpeli
Mulla juuri tuo Nordean joustoluotto, ja senkin takia olen kusessa joka kuukausi, koska maksan sitä 217e/kk pois..Voitte siitä laskea luoton määrää..Perkeleesti, tai no, paljon. Tuli joskus tyhmyyksissä otettua. Mieluummin sitä vaikka ottais lainaa porukoilta ja makselis pikkuhiljaa pois, ne kun harvemmin kai perii korkoa. Mitään tekstaripikalainaa en ikinä ottaisi.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Epailija

Posts: 5,636

#16 • • Edited Epailija Physicist, 2nd class.

JussiS, 25.10.2005 19:27:
Mainittakoon vielä et kyseinen IP trackkautui plattarin casessa johonkin promootiofirmaan



Voi olla, että säädän ihan omiani, mutta tällä kertaa sylttytehdas näyttäisi sijaitsevan Kauhavalla. Tarkemmin ottaen kyseessä olisi Suomen Yrittäjäopisto.

Edit: No ei tuolla kyllä oikeaa nimeä saanut selville.

Edit2: Niin ja ei sylttytehdas tosiaan välttämättä itse SYO ole, mutta sen osoitteiden kautta kirjoitellaan.

Edit3: Pitäisi varmaan jättää nämä h4x0r01nn17 h4x0r31ll3.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Jinx

Posts: 2,615

#17 • • Jinx Superfeminine
Tämmösiin en koskis ees pitkällä tikulla *igor**eiei**hmph**dissaa*

--
Pyllykkä

Kate

Posts: 186

#18 • • Edited Kate
Tekstarivippi...huoah...eikö nyt jo omat kellot ala päässä soimaan, että ei ehkä ihan fiksu idea ?!?!

*släp* *grr*
Avatar
#19 • • Annakins Guest

nethr, 25.10.2005 18:21:
Minä *sydän* luottokortti... Eikä siis mikään visan maksuaikakortti vaan _oikea_ luottokortti *hymy* Pikavipppiä voin suositella tutuille (tai nimenomaan yhdelle) joka on aina pummimassa rahaa; "otappa lainas tästä numerosta tms jatkossa"



Niin. Luottokorteillakin on aikamoiset korot, muistaakseni Masterin laskussa luki että korko on jotain 9,6% luokkaa että ei sekään oo ihan pieni.
akir0

Posts: 2,554

#20 • • akir0 idleRPG champion 2009

Annakins, 26.10.2005 11:01:
---
Niin. Luottokorteillakin on aikamoiset korot, muistaakseni Masterin laskussa luki että korko on jotain 9,6% luokkaa että ei sekään oo ihan pieni.



Joo, paitsi jos maksaa sen kuukauden sisällä niin menee korotta, joka on tietty aika näpsäkkää.