blender - electric vibes [130Bpm]

14 posts, 1 page, 5,220 views

LoFi

Posts: 726

#2 • • LoFi
Kuuntelinkin tän jo tossa aikasemmin pikasesti, ja kuullosti ihan jees raidalta.. Pitääpi ottaa tarkempaan kuunteluun nyt kun on paremmin aikaa
serotonot

Posts: 3,137

#3 • • serotonot Paul Easy
ihan ok tuotantojälkeä. alun synasaundissa hämäs joku sellainen ylimääräinen alapääturahdus joka kierrolla


Mun mielestä tää on kyl enemmän progetrancea kuin mitään muita noista mainitsemistasi genreistä. Ihan hyvän kuuloinen raita mut ei osu ihan mun makuhermoon
blender

Posts: 2,552

#4 • • Edited blender Arcade | KAIKU

serotonot, 26.10.2005 17:18:

Mun mielestä tää on kyl enemmän progetrancea kuin mitään muita noista mainitsemistasi genreistä. Ihan hyvän kuuloinen raita mut ei osu ihan mun makuhermoon



Joo no itse en kauheesti osaa luokitella tätä mihinkään muuhun, ainakin tuo versio ilman melodiaa menis vähän kauas progetrancesta. Elkää siis antako genren hämätä. En muuta aihetta suuntaan enkä toiseen kun en omasta mielestä saa sitä kuitenkaan määriteltyä oikein...
Jinx

Posts: 2,615

#5 • • Jinx Superfeminine
On tässä ainesta laatu biisiin. Ehkäpä vähän hiomista veilä... *hih*

--
Pyllykkä

Mikcore

Posts: 914

#6 • • Mikcore Eternity has passed
Ihan kivan kuulloista tavaraa,
vaikka olikin mun makuun pikkusen hidasta *hymy*
LoFi

Posts: 726

#7 • • LoFi
En kyllä progetranceks tätä itse luokittelis, mut ei kyl jaksa näistä genreistä väitellä. Biisi se on mikä ratkasee *hymy*

Kyllä tää melodisempi versio mulle toimii. Mukavan rullaava bassolinja ja hypnoottinen melodia.
Tosin alussa ehkä turhan kauan tota kasvattelua, tarvis niitä elektro vivahteita sinne piristämään ja antamaan väriä. Muuten toi melodia alkaa pidemmän päälle käymään tylsäksi kun tää siihen kuitenkin nojautuu melko vahvasti.

Biisin paras kohta on ehdottomasti välillä 04:00 - 04:40, mukavan kuuloinen breakdown ja potku sen jälkeen.

On tässä mielestäni kuitenkin ainesta ihan mukavaksi lämmittelybiisiksi, eli toivoisin että vielä jaksat tätä kehitellä eteenpäin. Ja tempo on ihan kohdillaan älä sitä mene säätämään, ei kaiken tarvitse olla aina niin hirveän vauhdikasta ;)

Näillä eväillä antaisin *tähti**tähti* *tähti* 1/2
blender

Posts: 2,552

#8 • • blender Arcade | KAIKU

LoFi, 26.10.2005 22:14:

On tässä mielestäni kuitenkin ainesta ihan mukavaksi lämmittelybiisiksi, eli toivoisin että vielä jaksat tätä kehitellä eteenpäin. Ja tempo on ihan kohdillaan älä sitä mene säätämään, ei kaiken tarvitse olla aina niin hirveän vauhdikasta ;)

Näillä eväillä antaisin *tähti**tähti* *tähti* 1/2



kiitoksia palautteesta, kyl tätä pitää viel kehitellä... *joo*
jivamukti

Posts: 213

#9 • • jivamukti
Tämä oli oikein hyvä genreluokituksia (jotka ovat vain välttämätön paha) uhmaava biisi. Joitakin asioita kuitenkin korjaisin tässäkin. Biisin aloittava syna on hieman rallattelevan kuuloinen sävelkulun takia, mutta kyllä se tällaisenakin tuohon sopii ihan hyvin. En vain ole mikään rallattelumusan ystävä. Vokaalisample on loistava ja tytön äänessä on oikein hyvin mieleenjäävä sävy.

Melody cut versio on minusta parempi, koska se mollisävyinen melodia ei sovi biisin muuhun tunnelmaan ja se sitä paitsi tuli ei mistään mukaan epäloogisesti. Teknisesti tämä oli paras kuulemistani biiseistä. Minusta tämä ei kaipaa enää hirvittävästi elementtäjä lisää, koska biisin tunnelmaan sopii tällainen tietynlainen liejuva paikallaan pysyvyys. Ehkä joitain synastabeja, perkussiofillejä tai/ja padeja, mutta ei paljoa, muuten tästä tulee liian kiireinen ja tunnelma menee pilalle. Bpm on kohdallaan biisin tunnelmaan nähden.

--
When rain dries, clouds form.
When clouds moisten, rain forms.

dB

Posts: 1,318

#10 • • dB Digital Beat Music
tästä puuttui semmonen kunnon syntikka. Hieman puisen kuuloinen mutta hieman kehittelemällä ainesta on. Tuotanto kohallaan kyllä mutta tuo idea hieman ehkä hakusessa. :)
blender

Posts: 2,552

#11 • • Edited blender Arcade | KAIKU
Nyt on sit nää uudemmat offline, paitsi tämä: http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=46451

Tuon lisäks on tulossa jatkoa ainakin tälle tyylille, pari cover tyylistä tuotantoa, toinen nirvanan "dumb" biisist,
ja toinen eurythmicsin "here comes the rain again" biisist (:D)

Ehkä tässä lähitulevaisuudessa myös vaihtuu nimi, ajattelin ihan tosissaan (:D) rueta tekee myös (tai pelkästään)
tällästä musiikkia..
Jupe

Posts: 571

#12 • • Jupe
The requested URL /hardbag/blender/trax/blender_-_electric_vibes.mp3 was not found on this server.

--
"Meidän päiviemme moduulikäsitteestä on kokonaan poistettu antiikin vaatimus suhdekauneudesta." -Aulis Blomstedt

blender

Posts: 2,552

#13 • • blender Arcade | KAIKU

RedEyeJeti, 21.11.2005 13:31:
The requested URL /hardbag/blender/trax/blender_-_electric_vibes.mp3 was not found on this server.



kuten juuri sanoin että uusimmista biiseist vain tuo "trippin" on online :)
Jupe

Posts: 571

#14 • • Edited Jupe
Joo op.. Eipä vaan aina kerkeä lukemaan, kun kauhealla kiireellä pistää menemään täällä.. *justjoo*

--
"Meidän päiviemme moduulikäsitteestä on kokonaan poistettu antiikin vaatimus suhdekauneudesta." -Aulis Blomstedt