Cyrez - Malicious Pleasure, Bitch Troll, Real World.... (HARDhouse/style/trance/nrg)

8 posts, 1 page, 2,015 views

Avatar
#1 • • Cyrez Guest
Tuli lisäiltyy muutama biisi tonne mikseriin. Ite ainaki tykkäsin, et ne kuulosti suht hassuilt kunnon vehkeil soitettuna Furys.

Eli tarjol ois Malicious Pleasure (hooveril höystettynä), Bitch Troll (aika perus täyttöbiisi), Real World (kliseisillä kikoilla täytetty saksabiiisi melodial), Ether (vanha biisi uusil bassoil), sekä Epyxin kaa (hirmu hopul vikanan iltana koottu) yhteistyö Going Commando.

Eli nautinnolisii kuunteluhetkii, ja haukut (ja mahdolliset kehut) otan mielellää vastaan.

http://www.mikseri.net/artists/cyrez.25711.php
Epyx

Posts: 466

#2 • • Epyx
kyllähän nää alkaa jo tosi laatua olemaan, tosin mulle itelle kyllä tippu parhaiten (lähinnä kun ei noi saksa meiningit oo se mulle isoin juttu) toi ei sun postauksessa mainittu Minus Act. Siinä on niin kivasti yhdistelty tota pikkasen kovempaa saundia ja pirun hyvää leijunta melodiaa.
Harmi vaan kun en Furyissa kuullut kun ton meidän viritelmän
display23

Posts: 3,069

#3 • • display23
On kyl hyvän kuulosii kaikki.
En oo viel kerenny syventyy paljoo mut laittelen viestiä sitten kun oon kuunnellu lisää!
display23

Posts: 3,069

#4 • • Edited display23
Real World ja Malicious Pleasure on noista uusista aivan perkeleen kovia!

Alkaa oleen jo hyvin tuotettuakin matskua eli saundit kohallaan.
Bassoa biiseissä riittä tuttuun tapaan.
Mutta kyl mä haluun kuulla viel Jamilt sen ihan ekan kunnon melodia biisin :)

Suosittelen jengiä oikeesti imuttaa ja tsekkaamaan biisei. Omantyylistä suomisaundia.
Vois jopa uusien tulevien biisien perusteella sanoo melkeen, että " Suomen Lab-4 "..mut ei ihan kuitenkaan viel :)
Avatar
#5 • • Cyrez Guest

Galrav, 23.11.2005 12:56:
Omantyylistä suomisaundia.
Vois jopa uusien tulevien biisien perusteella sanoo melkeen, että " Suomen Lab-4 "..mut ei ihan kuitenkaan viel :)

Eiköhän nyt menny jo vähän överiks...! mut kiitoksia nyt kuiteski*pepsodent*
Avatar
#6 • • Jaska Guest

Galrav, 23.11.2005 12:56:
Real World ja Malicious Pleasure on noista uusista aivan perkeleen kovia!



Kyllä oli hyviä joo. Varsinkin real world, todella hyvä !
Damien

Posts: 2,882

#7 • • Damien [tr3ox]

Galrav, 23.11.2005 12:56:
Omantyylistä suomisaundia.
Vois jopa uusien tulevien biisien perusteella sanoo melkeen, että " Suomen Lab-4 "..mut ei ihan kuitenkaan viel :)



Suomen DMF vois olla lähempänä, joten pistäppä Recharge:lle demot, saattavat vaikka signata.
Toi "tyyli" tulee aika pitkälti tosta reverbistä, mitä softaa muuten käytät ja onks se tila ohjelmasta vai joku eri vst tai rauta?
Innovaatioista sen verran, että diggasin siitä miten bitch trollissa sulautettiin se hooverin tila yht'äkkiä siihen acidin linjaukseen. Olin sekunnin ettäkä HÄ, ja sit mentiin taas.
Avatar
#8 • • Cyrez Guest

Damien, 25.11.2005 09:43:
...reverbistä, mitä softaa muuten käytät...

siis mun käyttämä softa on niinki mielikuvituksellinen kuin Fruity Loops (4,5).. Ei oikeestaa sen suurempii kummaliisuuksii siihen ees lisättynä. Aatellu kyl laajentaa osaamist eri ohjelmiin, mut ei oo vaa saanu aikaseks.