Arscatech - The Duel (video) [Techno - Trance hybridi]

6 posts, 1 page, 2,132 views

Arscavadance

Posts: 139

#1 • • Edited Arscavadance
Joo elikkä tässä olis hupaisan hauska musiikkivideo kappaleelleni.
Kuvattu Condo kekkereissä pari kuukautta sitten. Videossa on lyhennetty versio biisistä, jos kokopitkä raita kiinnostaa, viestiä voi pistää. Videolla on co-starring osuus Kri$$ G:llä... Ja muutakin Condo porukkaa on havatittavissa(Jell-o ja L->J).

Kesto: 3:46
Koko: n.28megaa
Editointi ja Ohjaus: Gaystar

Kiitokset kaikkille bileissä olleille ja videontekoon osallistuneille.... + muu Condo-CreW

Kommenttia ja palautetta kiitos*uros*

www.karttatieto.fi/Teemu/arscatech_theduel.mpg
ps. ladatkaa koneelle muuten video jää lyhyeks jonku ihmeen takia...

--
Condo Tappaa!!

Ober

Posts: 587

#2 • • Ober Dog shit taco
Biisi on kyl hyvä! Videossa vaihtuu kuvasuhde jotenki ihmeellisesti mikä pisti vähän silmään, toiseksi sisälsi jotai turhia knobin kääntelyitä mitkä oli ajotettu vähän huonoon ajankohtaan mut se ei sinäänsä ongelma. Toi ghettorinki on kyl mainio ja muutenki meno on aika reivii:DDD
Toi loppu käsien läpsytys on jotenki ihanan mauton<3<3:D
jell-o

Posts: 142

#3 • • jell-o the ultimate boytoy
biisi rokkaa kyl iha superisti!!
videokin on hauska ja hyvä eikä pahemmin häiritse kuvasuhteet ja muut kun keskittyy olennaiseen.

eli hyvä biisi ja hyvät bileet yhdistetty hyvin videoksi*piis*

--
god is alive and well in a sugar cube

Avatar
#4 • • Edited Julius Guest
jooo toi kyl rokkaa vaik vedin vähä överiks ton "ghettorinki"-jutun mut kokonaisuus mun mielest RAUTAA ja biisi rokkaa pirusti! tosiaan vielki vaa vitusti hämää toi kuvasuhde vaihtelu joka käy mun ÖÖGAAN skidisti...ja tosiaan ton äskösen tsiigauksen jälkee jäin ihmettelee et miks ton pituus on vaa 1min 46sec ??? HÄH

IHAN PASKA!!! 10/10 :DD <3<3<3<3
Avatar
#5 • • trusti Guest
hauska pätkä. toi kuvasuhteen muuttuminen vähän häiritsi
Arscavadance

Posts: 139

#6 • • Edited Arscavadance
joo oon itekki huomannu et siin on joku ihmeen kuvasushdevaihtelu...pitänee ilmottaa tonne editointi jaostolle:) ja sit toi pituus niin ainaki jos sen lataa koneelle niin se on oikeen mittanen, mut jos sen laittaa soimaan suoraan tosta linkistä niin se jää jottenki vajaaks...kummaa*ding*
suosittelen että lataatte pätkän koneelle... Videon oikee mitta on 3 min 46 sek

--
Condo Tappaa!!