Gallup pelaamisesta niille, jotka pelaavat digitaalisia pelejä lähes päivittäin

7 posts, 1 page, 3,043 views

cheat

Posts: 796

#1 • • Edited cheat
Pienimuotoinen kysely seminaarityötä varten, itse en pelaa enkä tiedä pelaamisesta tai pelikulttuurista mitään, lähestyn aihetta täysnollasta. Kysymys kuuluu, ketkä pelaavat? Kiitos paljon vastauksestasi!
Tässä ei siis erotella pc-, tai konsolipelaamista. Kaikki samaan nippuun.


...Tarkennusta sen verran että, Seminaarityön tarkoituksena on tosiaan tarkastella pelaamista plaamattoman näkökulmasta, kumota tai vahvistaa valtaväestön keskuudessa vallitsevia kliseitä pelaamisesta, pelaajien sukupuoli- ja ikäjakaumasta etc.

Sikäli mikäli joku EI halua mahdollista viestiään käytettävän mahdollisesti anonyyminä lainauksena joltain osin työssäni, ilmoittakoon siitä minulle henkilökohtaisesti profiiliin, muuten katson tänne vastaamisen olevan lupa käyttää mielipidettään työssäni. Lähinnä tulen poimimaan viesteistänne pelien nimiä, pelaamisaikoja yms.

Kiitos vielä.

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

kml

Posts: 1,142

#2 • • kml Keyhole Markup Language
Pelailen päivittäin, tai siten kun ehtii... Tällä hetkellä työt väsyttää sen verran ettei iltasin enää jaksa, eikä aamulla ehdi... Viikonloppuisin krapula *lmao*

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

Occu

Posts: 2,528

#3 • • Occu
Pelaan päivittäin. Tietokoneella pelailen kaikenmailman pelejä. Ja aika vakioksi on jäännyt Wolfenstein - Enemy Territory (nettiräiskintä ja aivan loistava semmoinen:)
Pleikkaria pelailen aina silloin tällöin. Jos tulee joku hyvä uutuus niin sen käyn ostamassa tai sitten broidit on ehtinnyt ostaa sen jo. Tosin nyt joutuu aina vaihtamaan pleikkarin paikkaa kun kaikki asuu erillään.
Pelihistoriaa: Commandore 64 se kaikki joskus alkoi. Siitä sitten siirryttiin Nintendon mailmaan joksikin aikaa ja loput onkin sitten historiaa.
Päivittäistä pelaamista siis on havaittavissa ja loppua ei tosissaankaan ole näkymässä :))

noh, tulipahan vähän eroteltua..
aikaa pelaamiseen kuluu päivässä 1h-6h
riippuen, että onko viikonloppu vai arki.
Toisinaan saattaa mennä enemmänkin aikaa.. :o

--
..::MOI::..

Juhgu

Posts: 7,921

#4 • • Juhgu Virnistelijä
Mikäs mahtaa olla seminaarityön aihe? Ei kai taas jotain "pelaaminen tekee nuorista väkivaltaisia!!11!!" *hih*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Kolera

Posts: 4,256

#5 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
pelailen ajantappoa varten. paskakoneeni vaan kaatuu eikä pyöritä juuri mitään joten se on perus wintoosan pasianssit mitä pelailen lähinnä jne. kohta kun sen uuden koneen saa niin ehkä vois taas ruveta hakkaaamaan tässä 4v sisällä ilmestyneitä hyviä(minua kiinnostavia) pelejä. joo-o eitässä kyllä tätä kysytty eli menen menee rapulakänneineni ÄYÄY *ökkö*

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

ChainsawIsGod

Posts: 19

#6 • • ChainsawIsGod Plastik christ
Uww, olin näköjään ensimmäinen tyttö joka äänensä tuohon laittoi.. *blush*
No mutta kyllä sitä tulee pelailtua melkein aina kun ehtii, lähinnä sen takia että olen armottomasti koukuttunut Heroes of might and magic kolmoseen..

--
One death every 40 seconds.

Avatar
#7 • • Rujo Mutantti Guest
Pelailen lähinnä vaan konsoleilla ja kannettavilla maskiinoilla. Strategia- ja seikkailupelit taitavat tuosta ison osan lohkaista. Myös vanhat kunnon arcadehenkiset on lähellä sydäntä. Tajusin tuossa just että oon pelannu niin pitkään etten edes muista milloin pelasin ekoja kertoja eli siitä kun ohjaimet on kädessä pysyneet.