Serotonot - Party In The Sky [Full on psytrance]

14 posts, 1 page, 5,949 views

serotonot

Posts: 3,137

#1 • • serotonot Paul Easy
Elixiria.com:in julkaisemalla Avatar mp3-kokoelmalla julkaistu menevä ja melodinen full on psytrance-ralli.

Ja vieläpä erikoislaatuisesti ihan 320kbps mp3:na eli ei pitäis äänenlaadussa olla valittamista.

Olkaapa hyvät!
psy

lisätiedot - kuuntele
e3m3li

Posts: 164

#2 • • e3m3li
hyvältä se kuulosti edelleen...
Zet4

Posts: 1,135

#3 • • Zet4 n00b
Oikein mainio rallatus tosiaanki. Offtopiccina kysyttäköön, että mikä oikeen on full on psyken määritelmä?

-Nimim. Psykenoobi

--
Nemo enim fere saltat sobrius, nisi forte insanit

-Cicero

serotonot

Posts: 3,137

#4 • • serotonot Paul Easy

Zet4, 21.10.2005 01:46:
Oikein mainio rallatus tosiaanki. Offtopiccina kysyttäköön, että mikä oikeen on full on psyken määritelmä?

-Nimim. Psykenoobi



Tattista :)

Full on on sellaista "täysillä" menevää, eli reipasta psykeä, mikä on usein myös melodista ja sisältää nostatuksia. Tai näin ainakin olen itse käsittänyt.
anthocyan

Posts: 1,511

#5 • • anthocyan Kohti valoa...
Tää on tosi mukaansatempaava biisi ja toi naisen ääni on kiva. *hih* Sopivasti menoo ja melodioita. Kiva tollanen vähä break beat meininki tos puolessa välissä. Vaihtelu virkistää. *hih* Ja sit taas jatkuu vähän erilaisena kuin alussa. Ja sit taas rauhottuu mukavasti... Ja nostatus. Hmm... mielenkiintoista. Sit lähti aika yllättäen. Mut kivasti. Tos iha lopus en niin paljo tykkää tos metallisest soundist. Liian pistävä... Mut se vaimeni hyvin ja hyvä lopetus. Tosi onnistunut kokonaisuus *sydän*

TYKKÄÄN!

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Android

Posts: 3,908

#6 • • Android

serotonot, 21.10.2005 10:08:
---
Zet4, 21.10.2005 01:46:
Oikein mainio rallatus tosiaanki. Offtopiccina kysyttäköön, että mikä oikeen on full on psyken määritelmä?

-Nimim. Psykenoobi

---


Tattista :)

Full on on sellaista "täysillä" menevää, eli reipasta psykeä, mikä on usein myös melodista ja sisältää nostatuksia. Tai näin ainakin olen itse käsittänyt.



Ja siinä on tuubibasso! =) Mut onhan sitä muutakin menevää psykee, full on tosiaan on sitä melodisempaa sorttia.
Juhgu

Posts: 7,921

#7 • • Juhgu Virnistelijä
kielipoliisi_pieni.gif

Id-tagissa lukee "serotono" !
:P

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Miika

Posts: 893

#8 • • Miika
Täähän on kivan kuulosta. Propsit hyvästä botnen hallinnasta, jyrää melkein kuin Deedrah. Fx-puolelta alaspäin putoava soundi tuo mieleen Hux Fluxin, ja meininki tosiaan on iloista partyhubaa eikä niin henkiä manaavaa vakavaa tuubaa.
wille-r

Posts: 555

#9 • • wille-r
*jiihaa* Koska en tajuu psykestä mitään en osaa sanoo muutakuin et mä tykkäsin tästä niin paljon et tää jää koneelle soittoon. Silleen pirtee ja kaikkee *hymy*
serotonot

Posts: 3,137

#10 • • Edited serotonot Paul Easy
Kiitoksia kehuista ja kannustavasta palautteesta :)

Vastaavaa materiaalia voi kuulla mun livesetissä mm. uutena vuotena Neurovision-bileissä Tampereella.
RiD

Posts: 2,817

#11 • • RiD Nukemi
siis kyllä.

Mahtavaa, lisää, plx giev more.

MAISTUU!

--
*super* *possu*

jivamukti

Posts: 213

#12 • • Edited jivamukti
Missä välissä psyke ja kiksu kerkesivät tehdä lapsia? *hih* Hyvin onnistunut biisi ja varsin omaperäinen sen aika rajoittuneen positiivi-fullonin määrän perusteella, mitä olen kuunnellut. Biisi ei ole yhtä loud kuin kaupalliset julkaisut ja leadisynat voisivat olla hieman phatimpia, ja muutenkin pro-soundiin on vielä jonkin verran matkaa. Rate reducer toimii hyvin.

--
When rain dries, clouds form.
When clouds moisten, rain forms.

finntendo

Posts: 156

#13 • • finntendo
No voihan vit**! biisi on soinut vasta minuutin ja mun täytyy poustaa että TOIMII !