Infratuna - As a Remembrance

15 posts, 1 page, 4,580 views

infratuna

Posts: 11

#1 • • Edited infratuna
Vaihtoehto chillailua omilla soundeilla ja räikeää fiilistelyä. Hyvää palautetta on saanut tuolla muusikko puolella. Toivottasti maistuu myös "kuluttajille".

Valitse seuraavista:

Stream
Lataa koneelle

Artistisivu

Kommentteja saa antaa.
domi

Posts: 7,069

#2 • • domi Työn sankari.
Eikai tähän mitään palautetta enää tarvi laittaa, kun loistavaa palautetta on jo tullut?
infratuna

Posts: 11

#3 • • Edited infratuna
[sarkasmi]
Joo mä itseasias tein biisiä kaks tuntii, mut nimen suunnitteluun käytin parisen kuukautta.
[/sarkasmi]

Ja jos musiikissa kiinnostaa enemmän biisien nimet ku niiden sisältö pyydän jättämään kuuntelematta.
infratuna

Posts: 11

#4 • • infratuna

Sir Dominique Trévisan, 20.10.2005 14:29:
Eikai tähän mitään palautetta enää tarvi laittaa, kun loistavaa palautetta on jo tullut?



Tottakai tarvitsee. Loistava palaute ei paljoa kerro miten biisiä voisi parantaa. Virheitä kuitenki löytyy tekniseltä puoleltakin varmasti.
infratuna

Posts: 11

#5 • • Edited infratuna
"Sama viesti kahteen kertaan jostain syystä"
infratuna

Posts: 11

#6 • • infratuna


Ok. Sopii mulle.



Taisit kuitenkin kuunnella jo joten ihmettelen vain miten voit enää jättää sitä kuuntelematta ;)

Nooh ois kiva tosiaan saada palautetta.
Juhgu

Posts: 7,921

#7 • • Juhgu Virnistelijä

infratuna, 20.10.2005 14:39:
---
Tottakai tarvitsee. Loistava palaute ei paljoa kerro miten biisiä voisi parantaa.



No eihän se sitten ole loistavaa palautetta?


Eikä ole tämäkään, mutta: ihan kivoja biisejä.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

infratuna

Posts: 11

#8 • • infratuna


En itseasiassa kuunnellu. Toivottavasti joku muu kuuntelee ja antaa lisää loistavaa palautetta loistavaa palautetta saanut vaihtoehto chill:ille.



Jaah. Aattelin vaan ku sait biisin nimen selville ku ei kuitenkaan noissa linkeissä näy. Samapa tuo.
Itse toivon ja uskonkin, että osa ihmisistä ei tykkää ollenkaan ja haukkuu biisin pystyyn. Osa löytää vikoja masteroinneista, osa miksauksista.

"No eihän se sitten ole loistavaa palautetta?"

Tarviiko sen olla? Muunlaisetkin palautteet käyvät mainiosti. Jos biisi olisi täydellinen ei se olisi teidän kuultavanne netissä vaan levyllä.
infratuna

Posts: 11

#9 • • infratuna


:D Tarkoitin sitä, että täällä on ollut tapana kirjoittaa threadin otsikoksi biisin nimi ja tekijä, eikä sitä millaista palautetta biisi on jossain muualla saanut.



Ihan hyvä tietää jatkoa ajatellen.
serotonot

Posts: 3,137

#10 • • Edited serotonot Paul Easy

infratuna, 20.10.2005 14:24:


Otsikossa pitäisi luultavasti lukea biisin ja artistin nimi. Olen tottunut nimeämään tälläiset demotus threadit eri tavalla, pahoittelen. Ei taida saada aihetta jälkeenpäin muutettua, kätevää.



Kylhän sielt pitäis muokkaa-nappula tiemmä löytyä.

ps. loistavaa palautetta
infratuna

Posts: 11

#11 • • infratuna
Hmmm.. En kyl löytäny. Taidampa tulla sokeaksi. Moneen kertaan yritin katella ilman tulosta :). Oishan se hyvä saada tapojen mukaiseksi. Auttakaahan nöösiä

"ps. loistavaa palautetta" ?
serotonot

Posts: 3,137

#12 • • serotonot Paul Easy

infratuna, 20.10.2005 15:12:
Hmmm.. En kyl löytäny. Taidampa tulla sokeaksi. Moneen kertaan yritin katella ilman tulosta :). Oishan se hyvä saada tapojen mukaiseksi. Auttakaahan nöösiä

"ps. loistavaa palautetta" ?


Muokkaat ensimmäistä viestiä. siel ylhäällä pitäis olla se otsikkorivi.

Ja toi loppu oli tollainen pieni "humoristinen" "kevennys" ku tos nyt on tota juttua yllä vaikka kuinka paljon.
infratuna

Posts: 11

#13 • • infratuna
Kiitos Maija-tädille. Mä oon niin ulkona nyt etten tajuu ees tollasia "kevennyksiä".

Voe voe voe...
DJ Rx

Posts: 2,527

#14 • • Edited DJ Rx FINRG Recordings

infratuna, 20.10.2005 14:29:
[sarkasmi]
Joo mä itseasias tein biisiä kaks tuntii, mut nimen suunnitteluun käytin parisen kuukautta.
[/sarkasmi]

Ja jos musiikissa kiinnostaa enemmän biisien nimet ku niiden sisältö pyydän jättämään kuuntelematta.



jaahas. jos tuolla asentelleella lähet täältä palautetta hakemaan nin jätän mielummin kuuntelematta. ei ole mun ajan ja vaivan arvoista. *toktok*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

infratuna

Posts: 11

#15 • • Edited infratuna


jaahas. jos tulla asentelleella lähet täältä palautetta nin jätän mielummin kuuntelematta. ei ole mun ajan ja vaivan arvoista. *toktok*



Threadissä esiintyi alkupuolella lieviä väärin ymmärtämisiä. Turha niillä on päätään vaivata. Asenteet muuttuvat luonnollisesti muiden asenteiden mukaan. Sen, onko biisini kuuntelu vaivan arvoista, päättää jokainen tietenkin itse.

Vähän on olennainen nyt unohtunut. Tietenkin olisi kivaa, että porukka kuuntelis, mut kiinnostuksen puutetta tai kiireiden määrää ei tarvitse mulle erikseen ilmoittaa. Haluaisin vain kommentteja.

Avusta kiitos avustaneille.